Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Ostatnia mila kurierska nadal stanowi krytyczne ogniwo w sektorze e-commerce. Końcowy etap, który angażuje kuriera w dostawę przesyłki do odbiorcy, potrafi generować nawet połowę łącznych kosztów. W dobie silnej konkurencji na rynku usług transportowych jest to o tyle istotne, że przewoźnicy nie mogą już ograniczać się wyłącznie do redukcji marż, dlatego…

Aż 9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych, takich jak serwisy społecznościowe, konsole do gier, czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi muszą…

Pozycjonowanie stron internetowych i e-commerce, to jeden z najskuteczniejszych i najtańszych sposobów na promocję biznesu w sieci. Poznaj 5 kluczowych korzyści, które niesie ze sobą pozycjonowanie i działania SEO. Pozycjonowanie stron internetowych – jedna z najlepszych inwestycji z perspektywy marketingu internetowego Pozycjonowanie stron internetowych to nic innego, jak zwiększenie widoczności Twojej witryny…

Handel internetowy rośnie w siłę, a wraz z nim samonapędzająca się sprzedaż produktów oraz dynamiczny rozwój usług kurierskich. Prognozy przewidują niezachwianą korzyść z inwestycji w sklepy online, tym bardziej że z każdym kolejnym rokiem odnotowywane są wzrosty w zakresie wykorzystania Internetu do nabywania towarów. Zgodnie z danymi Eurostatu, w samym 2017 r. 68% konsumentów…

Polscy producenci najczęściej zarządzają informacją produktową za pomocą Excela oraz różnego rodzaju baz danych. Często informacje znajdują się wyłącznie w głowach pracowników, którzy wiedzą, gdzie są jakieś dane albo w jaki sposób należy opisać produkt. Systemy PIM (Product Information Management) są stosowane sporadycznie – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę…

Noworoczne wyprzedaże na dobre wpisały się w kalendarz polskich handlowców. Jeszcze przed Sylwestrem sklepy stacjonarne i internetowe kusiły nas ogromnymi obniżkami. Tymczasem, jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2020 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2019 roku,…

Ostanie kilka lat przyniosło nam wiele ciekawych zjawisk w świecie cyfrowego biznesu i równie dużo ciekawych, nowatorskich technologii. Popularyzacja chmury, intensywny rozwój uczenia maszynowego, przyrost aplikacji mobilnych czy pierwsze sieci 5G – to tylko część tej historii. A co czeka nas w nadchodzących latach? Na to pytanie odpowiadają eksperci firmy VMware.…

Rynek e-commerce rozkwita, eMarketer szacuje, że do 2020 r. wielkość sprzedaży wzrośnie o ⅕ i osiągnie 4 bln USD. Winny tej zbrodni na handlu tradycyjnym jest sprytny duet, który bez siebie żyć nie może – Amazon i globalizacja. Okazuje się, że straszakiem, który najskuteczniej motywuje do rozwoju branżę logistyki dla e-commerce jest amerykański serwis…

Badacze z firmy Kaspersky wykryli trojana mobilnego Shopper, który nęka użytkowników niechcianymi reklamami i zwiększa liczbę instalowanych aplikacji zakupowych – wyprowadzając w pole zarówno użytkowników, jak i reklamodawców. Szkodnik odwiedza sklepy z aplikacjami na smartfonie, pobiera i uruchamia aplikacje, a następnie zostawia w imieniu użytkownika fałszywe recenzje. Wszystko odbywa się…

Dalszy rozwój sieci 5G, wzmocnienie cyberbezpieczeństwa kraju, cyfryzacja radia oraz rozdział środków z unijnego budżetu cyfrowego – to zdaniem przedstawicieli branży cyfrowej i nowoczesnych technologii główne wyzwania dla tego sektora w 2020 roku. Jak ocenia Związek Cyfrowa Polska, który reprezentuje największe przedsiębiorstwa tego sektora, najpoważniejszym wyzwaniem,…