Tag E-commerce

Pandemia niestraszna cyfryzacji

Kanownik, foto, Cyfrowa Polska

Rola, jaką cyfryzacja odgrywa w czasie trwania pandemii koronawirusa, jest nie do przecenienia. Upowszechnienie i rozwój rozwiązań cyfrowych wśród obywateli ma dziś fundamentalne znaczenie dla pracy, rozrywki, zakupów, komunikacji czy kultury. Ich niebagatelne znaczenie dla biznesu, a także administracji należy rozumieć m.in. w kontekście paperless czy zwiększonej liczby płatności elektronicznych.…

Salesforce Shopping Index Q2 – sprzedaż w Internecie wzrosła aż o 71%

kup teraz

COVID-19 na zawsze zmienił handel tradycyjny oraz ten w kanale cyfrowym. W pierwszym kwartale tego roku zaobserwowaliśmy pierwszy wpływ pandemii na sprzedaż detaliczną, gdzie przychody z handlu elektronicznego wzrosły wówczas o 20%. W lipcu 2020 r. publikujemy nasz Indeks Zakupów obejmujący analizę drugiego kwartału 2020 r, który pokazuje trendy w handlu…

HP wprowadza nowy globalny program partnerski

hp ampify

Firma HP Inc. zaprezentowała HP Amplify. To globalny program partnerski zoptymalizowany tak by wspierać  dynamiczny rozwój partnerów oraz by zadbać o satysfakcję klientów. HP wskazuje, że zbudowany na jednej, zintegrowanej strukturze, HP Amplify zapewnia możliwości i narzędzia współpracy niezbędne do tego by efektywnie rozwijać biznes w erze cyfrowej transformacji i ewoluujących zachowań zakupowych…

Polska aplikacja pozwoli przymierzyć oprawki w rozszerzonej rzeczywistości

praca, okulary, laptop

Narzędzia oparte na rozszerzonej rzeczywistości, które umożliwiają wirtualne przymierzenie produktu przed zakupem w sieci, mogą zminimalizować liczbę zwrotów. – Według niemieckiego zrzeszenia branży internetowej Bitkom co ósmy zakup w internecie jest zwracany do sklepu, co zwiększa koszty poniesione przez sprzedawców – tłumaczy Beata Badzyńska z Sensi Labs, firmy, która stworzyła…

American Express, Discover, Mastercard i Visa poinformowały o rozpoczęciu przygotowań do wdrożenia „Click to Pay”

E-commerce zdobywa kolejne szczyty popularności na całym świecie, ponieważ coraz więcej konsumentów chce robić bezpieczne, wygodne zakupy u różnych sprzedawców i na różnych platformach. Łatwość i spójność dokonywania płatności za zakupy online we wszystkich kanałach cyfrowych i za pomocą dowolnej karty stały się obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Firmy…

Główne trendy telekomunikacyjne w najbliższych latach

technologia, sieć, przepustowość sieci

Zmiana zachowań i nawyków spowodowanych lockdownem oraz zalecenie dystansowania społecznego znacznie przyspieszyły transformację cyfrową w obszarze komunikacji z klientami. Silne kanały e-commerce i bez tego były nieodzowne, ale w momencie wystąpienia pandemii, ten, kto ich nie miał, bardzo dotkliwie odczuł skutki zamknięcia gospodarki. To, co obecnie obserwujemy, to szybkie nadrabianie zaległości…

Sztuczna inteligencja w transporcie – jak będzie rozwijać się branża TSL?

serwer, backup, technologia

Branża transportowa przez ostatnie kilkanaście lat przechodzi cyfrową metamorfozę. Rozwój technologiczny przyspiesza z roku na rok usprawniając wiele procesów związanych z logistyką, a część przedsiębiorstw coraz przychylniej patrzy w stronę autonomii oraz automatyki. Świadczyć może o tym chociażby uzyskany przez Grupę INELO grant na rozwój projektu badawczo-rozwojowego, którego celem jest wykorzystanie…

Systemy informatyczne odpowiedzią na potrzeby handlu detalicznego w okresie pandemii koronawirusa

sprzedaż, sklep, ubrania, odzież

Kiedy rządy poszczególnych państw decydowały o tymczasowym zamrożeniu gospodarki i wprowadzeniu ograniczeń w prowadzeniu biznesu, przedsiębiorcy z branży detalicznej zaczęli przygotowywać się do ponownego otwarcia, ze świadomością, że handel będzie wyglądał zupełnie inaczej. Już okres lockdownu pokazał, jak zmieniły się zachowania zakupowe klientów, którzy częściej korzystali z opcji zakupu…