Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Rola, jaką cyfryzacja odgrywa w czasie trwania pandemii koronawirusa, jest nie do przecenienia. Upowszechnienie i rozwój rozwiązań cyfrowych wśród obywateli ma dziś fundamentalne znaczenie dla pracy, rozrywki, zakupów, komunikacji czy kultury. Ich niebagatelne znaczenie dla biznesu, a także administracji należy rozumieć m.in. w kontekście paperless czy zwiększonej liczby płatności elektronicznych.…

COVID-19 na zawsze zmienił handel tradycyjny oraz ten w kanale cyfrowym. W pierwszym kwartale tego roku zaobserwowaliśmy pierwszy wpływ pandemii na sprzedaż detaliczną, gdzie przychody z handlu elektronicznego wzrosły wówczas o 20%. W lipcu 2020 r. publikujemy nasz Indeks Zakupów obejmujący analizę drugiego kwartału 2020 r, który pokazuje trendy w handlu…

Firma HP Inc. zaprezentowała HP Amplify. To globalny program partnerski zoptymalizowany tak by wspierać dynamiczny rozwój partnerów oraz by zadbać o satysfakcję klientów. HP wskazuje, że zbudowany na jednej, zintegrowanej strukturze, HP Amplify zapewnia możliwości i narzędzia współpracy niezbędne do tego by efektywnie rozwijać biznes w erze cyfrowej transformacji i ewoluujących zachowań zakupowych…

Boris Winkelmann objął z dniem 25 czerwca 2020 r. stanowisko prezesa zarządu GeoPost/DPDgroup i wiceprezesa Groupe La Post. Od 1 lutego 2020 r. sprawował funkcję wiceprezesa GeoPost. Związany jest z grupą GeoPost od ponad 20 lat. Przez ostatnie 6 lat pełnił rolę prezesa DPD Niemcy. Ma 25 lat doświadczenia w branży…

Narzędzia oparte na rozszerzonej rzeczywistości, które umożliwiają wirtualne przymierzenie produktu przed zakupem w sieci, mogą zminimalizować liczbę zwrotów. – Według niemieckiego zrzeszenia branży internetowej Bitkom co ósmy zakup w internecie jest zwracany do sklepu, co zwiększa koszty poniesione przez sprzedawców – tłumaczy Beata Badzyńska z Sensi Labs, firmy, która stworzyła…

Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach konsumenckich.…
E-commerce zdobywa kolejne szczyty popularności na całym świecie, ponieważ coraz więcej konsumentów chce robić bezpieczne, wygodne zakupy u różnych sprzedawców i na różnych platformach. Łatwość i spójność dokonywania płatności za zakupy online we wszystkich kanałach cyfrowych i za pomocą dowolnej karty stały się obecnie ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Firmy…

Zmiana zachowań i nawyków spowodowanych lockdownem oraz zalecenie dystansowania społecznego znacznie przyspieszyły transformację cyfrową w obszarze komunikacji z klientami. Silne kanały e-commerce i bez tego były nieodzowne, ale w momencie wystąpienia pandemii, ten, kto ich nie miał, bardzo dotkliwie odczuł skutki zamknięcia gospodarki. To, co obecnie obserwujemy, to szybkie nadrabianie zaległości…

Branża transportowa przez ostatnie kilkanaście lat przechodzi cyfrową metamorfozę. Rozwój technologiczny przyspiesza z roku na rok usprawniając wiele procesów związanych z logistyką, a część przedsiębiorstw coraz przychylniej patrzy w stronę autonomii oraz automatyki. Świadczyć może o tym chociażby uzyskany przez Grupę INELO grant na rozwój projektu badawczo-rozwojowego, którego celem jest wykorzystanie…

Kiedy rządy poszczególnych państw decydowały o tymczasowym zamrożeniu gospodarki i wprowadzeniu ograniczeń w prowadzeniu biznesu, przedsiębiorcy z branży detalicznej zaczęli przygotowywać się do ponownego otwarcia, ze świadomością, że handel będzie wyglądał zupełnie inaczej. Już okres lockdownu pokazał, jak zmieniły się zachowania zakupowe klientów, którzy częściej korzystali z opcji zakupu…