Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Coraz szybszy rozwój handlu internetowego wymaga narzędzi umożliwiających tworzenie jak najlepszych doświadczeń klienta. Dlatego UX staje się kluczowym czynnikiem wspomagającym konkurencyjność branży e-commerce. Dynamiczny rozwój rynku e-commerce utrzymuje się od kilku lat. W pierwszej połowie 2020 roku zarejestrowano w Polsce około 5 500…

Z najnowszych raportów IMARC Group, Global Market Insights i ResearchAndMarkets.com wynika, że światowy rynek metodologii DevOps w 2019 roku osiągnął wartość około 3,5-4 miliardów dolarów i dalej powinien rosnąć o około 20% rocznie. Także w Polsce jest coraz więcej firm zainteresowanych wdrożeniem DevOps, o czym świadczy rosnące zapotrzebowanie…

Operatorzy automatów do odbioru przesyłek konsekwentnie szukają rozwiązań, które z perspektywy konsumentów będą jak najbardziej wygodne, wydajne i pozwolą zaoszczędzić jakże cenny czas. W natłoku codziennych obowiązków coraz trudniej wygospodarować chwilę na porządne zakupy, nie wspominając o obecności w domu podczas wizyty kuriera. Automaty na żywność muszą być nie tylko proste…

Wolt, firma technologiczna z siedzibą w Helsinkach, znana ze swojej platformy do zamawiania posiłków, zdobyła tytuł „najbardziej obiecującego startupu” z całej Europy w siódmej edycji konkursu dla startupów Tech5. W rankingu krajowym, pierwsze miejsce w Polsce zajęło Tylko – innowacyjna firma meblarska, która dzięki możliwościom, jakie daje rozszerzona rzeczywistość, pozwala…

Grupa Allegro, gigant polskiego e-commerce, ogłosiła zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej swoich akcji, która będzie skierowana do inwestorów instytucjonalnych i detalicznych. Według ekspertów jej giełdowy debiut może być największym w historii warszawskiego parkietu. Allegro chce pozyskać z emisji akcji ok. 1 mld zł, co pozwoli spółce…

Czy na rynku dystrybucji IT jest jeszcze miejsce dla zupełnie nowej firmy, z zupełnie nowym podejściem do kwestii dystrybucji? eoptimo, dzięki swojemu innowatorskiemu podejściu, ukierunkowaniu działań na produkty i usługi gamingowe, chce wyróżnić się na tym trudnym rynku. O strategii, podejściu firmy do kwestii sprzedaży i doświadczeniach, na których bazuje eoptimo budując…

Prawie co trzeci internauta kupujący online wybiera zagraniczne e-sklepy lub platformy sprzedażowe – wynika z tegorocznego raportu firmy Gemius. Chętnych na transgraniczne zakupy przybywa z roku na rok, a co za tym idzie, rośnie też liczba skarg. – Klienci powinni pamiętać, że gdy kupują od przedsiębiorcy z siedzibą w UE, łatwiej będzie dochodzić ewentualnych roszczeń…

Czego klienci szukają w digitalu? Digital staje się coraz ważniejszym kanałem komunikacji z klientami: szukają oni informacji w sieci, chcą kupować wygodnie w internecie oraz lubią procesy samoobsługowe. Jednak nie dla wszystkich firm wejście w online jest równie proste. To szczególne wyzwanie dla organizacji, które mają wiele skomplikowanych…

Marcowe zamrożenie gospodarki oraz związany z pandemią reżim sanitarny postawiły sektor MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw) przed wyjątkowo trudnym wyzwaniem. Zmiany w obrębie prawa, ale również zachowań samych klientów wymogły na przedsiębiorcach płynną adaptację do narzuconych warunków. Jednak nie wszystkie firmy zdały egzamin i przystosowały się do nowej rzeczywistości. Pomogą im organizatorzy…

Mówiąc o e-commerce, nie sposób nie wspomnieć o roli, jaką odgrywa zaufanie w internecie. Klienci szukają okazji, ale równie mocno chcą mieć pewność, że zakup będzie bezpieczny, a produkty zgodne z opisem i wysłane w terminie. Jednym z takich sposobów sprawdzenia firmy jest przejrzenie opinii w sieci. Co jednak się dzieje, gdy opinie są złe? Jak…