Tag E-commerce

Rośnie zapotrzebowanie na DevOps

technologia

Z najnowszych raportów IMARC Group, Global Market Insights i ResearchAndMarkets.com wynika, że światowy rynek metodologii DevOps w 2019 roku osiągnął wartość około 3,5-4 miliardów dolarów i dalej powinien rosnąć o około 20% rocznie. Także w Polsce jest coraz więcej firm zainteresowanych wdrożeniem DevOps, o czym świadczy rosnące zapotrzebowanie…

Nowa forma zdalnych zakupów: Jakie powinny być automaty na żywność?

kurier, dostawa, żywność

Operatorzy automatów do odbioru przesyłek konsekwentnie szukają rozwiązań, które z perspektywy konsumentów będą jak najbardziej wygodne, wydajne i pozwolą zaoszczędzić jakże cenny czas. W natłoku codziennych obowiązków coraz trudniej wygospodarować chwilę na porządne zakupy, nie wspominając o obecności w domu podczas wizyty kuriera. Automaty na żywność muszą być nie tylko proste…

Wolt numerem 1 w tegorocznym rankingu startupów Tech5

Wolt

Wolt, firma technologiczna z siedzibą w Helsinkach, znana ze swojej platformy do zamawiania posiłków, zdobyła tytuł „najbardziej obiecującego startupu” z całej Europy w siódmej edycji konkursu dla startupów Tech5. W rankingu krajowym, pierwsze miejsce w Polsce zajęło Tylko – innowacyjna firma meblarska, która dzięki możliwościom, jakie daje rozszerzona rzeczywistość, pozwala…

Giełdowy debiut Allegro może być największym w historii

Francois Nuyts CEO Allegro 3

Grupa Allegro, gigant polskiego e-commerce, ogłosiła zamiar przeprowadzenia pierwszej oferty publicznej swoich akcji, która będzie skierowana do inwestorów instytucjonalnych i detalicznych. Według ekspertów jej giełdowy debiut może być największym w historii warszawskiego parkietu. Allegro chce pozyskać z emisji akcji ok. 1 mld zł, co pozwoli spółce…

eoptimo: „Jesteśmy zdeterminowani, by się mocno wyróżnić na rynku dystrybucji” (wywiad)

Rafał Żółtański, eoptimo

Czy na rynku dystrybucji IT jest jeszcze miejsce dla zupełnie nowej firmy, z zupełnie nowym podejściem do kwestii dystrybucji? eoptimo, dzięki swojemu innowatorskiemu podejściu, ukierunkowaniu działań na produkty i usługi gamingowe, chce wyróżnić się na tym trudnym rynku. O strategii, podejściu firmy do kwestii sprzedaży i doświadczeniach, na których bazuje eoptimo budując…

Coraz więcej internautów kupuje przez internet na zagranicznych serwisach

e-commerce

Prawie co trzeci internauta kupujący online wybiera zagraniczne e-sklepy lub platformy sprzedażowe – wynika z tegorocznego raportu firmy Gemius. Chętnych na transgraniczne zakupy przybywa z roku na rok, a co za tym idzie, rośnie też liczba skarg. – Klienci powinni pamiętać, że gdy kupują od przedsiębiorcy z siedzibą w UE, łatwiej będzie dochodzić ewentualnych roszczeń…

Digital Experience Platform. Nowa architektura rozwiązań digital

M.Zuchowicz

Czego klienci szukają w digitalu? Digital staje się coraz ważniejszym kanałem komunikacji z klientami: szukają oni informacji w sieci, chcą kupować wygodnie w internecie oraz lubią procesy samoobsługowe. Jednak nie dla wszystkich firm wejście w online jest równie proste. To szczególne wyzwanie dla organizacji, które mają wiele skomplikowanych…

Straciłeś klientów przez pandemię? Teraz możesz ich łatwo odzyskać

zdjęcie główne, reklama

Marcowe zamrożenie gospodarki oraz związany z pandemią reżim sanitarny postawiły sektor MŚP (małych i średnich przedsiębiorstw) przed wyjątkowo trudnym wyzwaniem. Zmiany w obrębie prawa, ale również zachowań samych klientów wymogły na przedsiębiorcach płynną adaptację do narzuconych warunków. Jednak nie wszystkie firmy zdały egzamin i przystosowały się do nowej rzeczywistości. Pomogą im organizatorzy…

Zła opinia w sieci może zabić każdy biznes

Mówiąc o e-commerce, nie sposób nie wspomnieć o roli, jaką odgrywa zaufanie w internecie. Klienci szukają okazji, ale równie mocno chcą mieć pewność, że zakup będzie bezpieczny, a produkty zgodne z opisem i wysłane w terminie. Jednym z takich sposobów sprawdzenia firmy jest przejrzenie opinii w sieci. Co jednak się dzieje, gdy opinie są złe? Jak…