Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Cena, jakość i wygoda Polscy konsumenci są pragmatyczni. Od sześciu lat cyklicznie realizowane przez Izbę Gospodarki Elektronicznej badanie i raport „Omni-commerce. Kupuję wygodnie” pokazują, że potrafią optymalizować swoje zakupy przynajmniej w trzech wymiarach – kupować w dobrej cenie (1) produkty dobre jakościowo (2) i jeszcze do tego wygodnie (3). Co roku…

Kobiety częściej niż mężczyźni kupują w sklepach stacjonarnych, a online jest najpopularniejszym kanałem sprzedaży w grupach wiekowych 18-24 lat oraz 45-54 lat – wynika z najnowszego badania konsumenckiego przeprowadzonego na zlecenie Cushman & Wakefield przez Inquiry. Kobiety częściej niż mężczyźni kupują stacjonarnie (36% vs 26%). Osoby z przedziału…

Od wybuchu pandemii często pojawiają się informacje o gwałtownie rosnącej popularności zakupów polskich konsumentów w sieci. Ich wartość na koniec ubiegłego roku wyniosła ok. 70 mld zł i wzrosła o ponad 40% rdr. Handel internetowy między firmami (B2B) jest mniej widoczny na co dzień dla konsumentów, ale odbywa się…

Choć handel internetowy rozwija się od wielu lat, to jednak pandemia mocno wzmocniła jego dynamikę. Wiele firm przekonało się, że przejście z handlu tradycyjnego na e-commerce nie jest wcale proste. I nie chodzi o problem z pozyskaniem klientów, ale o sprawne zorganizowanie logistyki. Wiele firm – nawet tych dużych – które działają…

Na podstawie badania i raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2021”. To już szósta edycja raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, wzbogacona o wpływ COVID-19 na zachowania zakupowe Polaków. Rewolucja e-zakupowa W Internecie kupuje już 84% internautów. To kolejny rok, gdzie odsetek kupujących online rośnie o ponad +10p.p. W stosunku do poprzedniej edycji badania,…

Rok 2020 zostanie zapamiętany jako czas, w którym świat przeniósł się do Internetu. Sprzedawcy detaliczni z całego świata zostali bez ostrzeżenia zmuszeni do tymczasowego porzucenia sprzedaży stacjonarnej i skupieniu się na działalności online w niespotykanym dotąd tempie. W ciągu zaledwie kilku miesięcy nastąpiło przyspieszenie rozwijających się trendów konsumenckich, np. zakupów…

Jak podają eksperci PwC, do 2026 roku średnioroczny wzrost polskiego sektora e-commerce wyniesie 12%, a jego wartość brutto osiągnie 162 mld zł. Wśród najszybciej rosnących kategorii wymienia się zdrowie, urodę oraz produkty spożywcze. Pandemia zmieniła zwyczaje zakupowe Polaków oraz przyspieszyła rozwój internetowych platform sprzedażowych.…

Amazon ogłosił dziś plany utworzenia w Polsce do końca 2021 roku 650 nowych miejsc pracy w dziale obsługi klienta. Zwiększenie zatrudnienia jest następstwem uruchomienia nowego centrum obsługi klientów Amazon w Gdańsku, które działa od początku marca, a więc od startu polskojęzycznego serwisu zakupowego on-line Amazon.pl. Nowe stanowiska będą…

Właściciele sklepów internetowych wykorzystują profesjonalne narzędzia, takie jak platformy e-sprzedażowe. Aby w pełni korzystać z dobrodziejstw i możliwości handlu w sieci, warto sięgnąć po rozwiązania usprawniające komunikację między e-sklepem a systemem sprzedażowo-magazynowym. Polecanym rozwiązaniem jest integracja systemu ERP ze sklepem online. Na czym polega i jakie korzyści przyniesie Twojemu…

On-line czy no-line? W wyniku pandemii 70% internautów zaczęło kupować w Internecie. 51% zrobiło to już w 2020 roku, a kolejne 19% zapowiada, że zwiększy wydatki teraz, w 2021 roku. 15% w grupie internautów, którzy już przed pandemią kupowali w sieci, deklaruje, że teraz robi tu prawie wszystkie zakupy. Pozostaje jednak pytanie, czy tak pozostanie, gdy już…