Tag E-commerce

Plaga fałszywych sklepów przed Black Friday. Jak nie dać się oszukać?

black friday, koszty firmowe

Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego momentu, aż do Bożego Narodzenia, sklepy odnotowują wzrost swojej sprzedaży detalicznej o 30%[1]. Jest to dla nich okazja, aby nadrobić zaległości. Korzystają na tym cyberprzestępcy, którzy zakładają na klientów internetowych sklepów pułapki w postaci…

Najgorętszy okres w e-handlu zwiększy aktywność cyberprzestępców

sklep-internetowy-na-platformie-drupal, e-commerce, rynek online, e-handlu, wycieku danych

Z końcem października, będącego miesiącem cyberbezpieczeństwa, rozpoczyna się najgorętszy okres w handlu – zarówno dla sprzedawców, jak i oszustów, którzy czekają, by wykorzystać niedopatrzenia, czy luki w zabezpieczeniach. Wraz ze wzrostem popularności zakupów online oraz zbliżającym się szczytem handlowym, nadchodzi ostatni moment, aby właściciele sklepów zapewnili bezpieczeństwo swoim klientom.…

e-point i OVHcloud nawiązują partnerstwo

OVHcloud

Rewolucja w e-commerce dzieje się na naszych oczach. Już co drugi e-kupujący przyznaje, że zakupy w sieci są wygodniejsze i bezpieczniejsze niż te tradycyjne[i]. Nadchodzący Black Week będzie sprawdzianem dla polskich przedsiębiorców, czy są w stanie zapewnić użytkownikom wygodę i niezawodność, której oczekują. Już za niecały miesiąc (21 – 27 listopada) e-sklepy odwiedzi klient…

Jak wygląda e-commerce u naszych sąsiadów?

e-commerce

Ostatni rok przyspieszył procesy digitalizacji we wszystkich dziedzinach naszego życia, zarówno pod względem prywatnym, jak i zawodowym. Dzięki temu, w spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce, który tylko w Polsce według szacunków PwC zwiększył się o 35% i osiągnął tym samym w 2020 roku aż 14% udziału w wartości sprzedaży detalicznej. Z przeprowadzonego…

Ecommerce u sąsiadów. To potencjał do ekspansji dla polskich esklepów

e-commerce, sklep internetowy

Pandemiczna rzeczywistość, w której żyjemy już od ponad roku, miała znaczący wpływ na zmianę  zachowań zakupowych konsumentów w każdym sektorze. Nie od dziś słyszy się o coraz większym znaczeniu digitalizacji w naszym życiu, jednak z pewnością Covid przyspieszył te procesy. Dzięki temu, w spektakularnym tempie rozrósł się rynek e-commerce, który tylko w Polsce według szacunków…

Pakiet VAT e-commerce – objaśnienia podatkowe

e-commerce, vat

Zmiany przepisów ustawy o VAT dotyczące handlu elektronicznego, w tym importu małych przesyłek do UE, zwane „pakietem e-commerce” zostały wprowadzone z dniem 1 lipca 2021 r. Wydane przez ustawodawcę objaśnienia podatkowe w zakresie e-commerce liczą 97 stron i dotyczą między innymi wewnątrzwspólnotowej sprzedaży towarów na odległość WSTO, która zastąpiła pojęcie…

Polacy kochają zakupy online, ale rzadko korzystają z programów ochrony kupujących

e-commerce, zakupy online

Już 57% polskich konsumentów chętniej wybiera zakupy online zamiast wyprawy do stacjonarnego sklepu[1]. Rosnąca popularność e-zakupów nie idzie jednak w parze ze świadomością zabezpieczeń przysługujących kupującym w przypadku ewentualnych nieprawidłowości. Jak wynika z badania „Bolączki Polaków podczas zakupów online” przeprowadzonego na zlecenie PayPal w maju br., co piąta osoba…

PwC: dla 80% światowego przemysłu e-commerce to najważniejsze wyzwanie najbliższych 2 lat

e-commerce, sklep, sprzedaż, kup teraz, MŚP

Według PwC*, aż 80% światowych producentów sektora przemysłowego uważa marketing cyfrowy i sprzedaż cyfrową za najważniejsze wyzwania biznesowe najbliższych 2 lat. Zarówno z segmencie B2B jak i B2C, pandemia stała się katalizatorem zmian i większego otwarcia na internetowe platformy sprzedaży i marketingu. Odsetek sprzedaży „bezdotykowej” będzie rósł także…

Jak podbić azjatycki rynek online?

sklep-internetowy-na-platformie-drupal, e-commerce, rynek online, e-handlu, wycieku danych

Coraz więcej polskich marek decyduje się na podbój azjatyckiego rynku online. Samo pojawienie się na platformach e-commerce nie gwarantuje jednak sukcesu. Kluczem do prowadzenia efektywnej sprzedaży jest poznanie nawyków konsumenckich oraz reguł rządzących tym rynkiem. Azjatycki rynek online stanowi dziś prawdziwe eldorado dla europejskich firm…