Tag E-commerce

Czy darmowa dostawa w e-commerce to zawsze dobry pomysł?

e-commerce, paczka

Gratisowa dostawa w e-commerce staje się normą, zwłaszcza w sklepach z modą i odzieżą. Ale handlowcy mogą na niej więcej stracić niż zyskać, jeśli nie rozważą alternatywnych opcji, a z darmowych przesyłek nie uczynią części szerszej strategii. Szybka i darmowa dostawa odzieży, butów czy akcesoriów z e-sklepu to coraz częściej standard, w dużej mierze wymuszany…

Arkadiusz Filipowski Prezesem Zarządu OEX E-Business

Arkadiusz Filipowski, OEX

Z dniem 1 marca 2022 roku stanowisko prezesa Zarządu OEX E-Business, spółki specjalizującej się w usługach logistycznych dla eCommerce, objął Arkadiusz Filipowski. Poprzedni prezes Zarządu, Artur Wojtaszek będzie rozwijał własne przedsięwzięcia biznesowe. Arkadiusz Filipowski posiada ponad 20-letnie doświadczenie managerskie w sektorze usług TSL.…

Rekordowe 12 miesięcy BinarApps

wykres, giełda, finanse, Unimot, złe długi

BinarApps, polska spółka tworząca produkty cyfrowe, poinformowała o swoich rekordowych wynikach, osiągniętych w 2021 roku. Ostatni rok firma zamknęła przychodem na poziomie około 26 mln złotych, (wzrost o 81% r/r) i zwiększeniem zatrudnienia do 160 osób. Rok 2021 okazał się najlepszy w przeszło 8-letniej historii BinarApps. Spółka…

Badania użytkowników w świecie ciągłego odkrywania

branża IT, RevDeBug, future processing, praca w IT

W obliczu rosnącej konkurencji w e-commerce wiele firm zastanawia się jak tworzyć wiodące na rynku produkty cyfrowe? Przewagę można zdobyć m.in. dzięki ciągłemu odkrywaniu i innowacjom. Continuous discovery to podejście, które w ostatnim czasie zyskuje na popularności wśród zespołów produktowych. Dzięki niemu można zbudować rozwiązania, które będą odpowiedzią…

IdoSell i InPost ogłaszają kolejną współpracę

Dwóch liderów polskiego e-commerce ponownie ogłasza współpracę. Platforma sklepowa IdoSell wprowadza usługę InPost Fulfillment. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło w szybki i łatwy sposób zwiększyć oraz usprawnić swoją sprzedaż. Polska platforma sklepowa IdoSell jest w tym momencie najbardziej efektywnym…

Dostawy w e-commerce a ekologia

e-commerce, handel,

Rynek e-commerce, m.in. z powodu wprowadzanych w czasie pandemii lockdown’ów czy ograniczeń w handlu stacjonarnym, bardzo się rozwinął. Zakupy w dużej mierze przeniosły się do sieci, a samo posiadanie e-sklepu stało się wręcz koniecznością. Świadomość konsumentów rośnie, często nie ograniczają się już oni wyłącznie do wyboru ekologicznych produktów, ale zwracają coraz…

Grupa AB rozszerza współpracę z MikroTik

MikroTik, technologia, 5G, Grupa AB

Grupa AB wzbogaca swoją ofertę na polskim rynku o produkty łotewskiego producenta rozwiązań sieciowych i systemów bezprzewodowych. Dystrybutor w ten sposób konsekwentnie zwiększa atrakcyjność swojej oferty na rynkach w regionie CEE. Współpraca z MikroTik jest możliwa dzięki umowie dystrybucyjnej, która jest już realizowana na rynku czeskim i słowackim przez spółki wchodzące…

Perspektywiczny plan rozwoju firmy – jakie działania warto do niego dodać w 2022 roku?

inwestycje, biznes, Action, podatek od dywidend, plan rozwoju

W 2022 roku firmy powinny dodać zupełnie nowe elementy do perspektywicznego planu rozwoju firmy – uważa Sebastian Kopiej z Commplace. Istotne jest długofalowe planowanie, a także kreowanie trendów i popytu na wybrane towary oraz usługi. Przedsiębiorstwa będą musiały skorzystać z nowych narzędzi, umożliwiających im rozwój. Oto lista najważniejszych. Strategiczne…

Trendy e-commerce 2022

e-commerce, sklep, sprzedaż, kup teraz, MŚP

Wyjście na zagraniczne rynki, personalizacja produktów, headless e-commerce, wzrost znaczenia omnichannel – to tylko kilka tendencji, które będą dominować w nowym roku w e-commerce. Jakie będą trendy w 2022? Handel internetowy w ciągu ostatnich dwóch lat znacząco przyspieszył. Jak wynika z raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2021”, już 77…