Tag Druk

Canon wchodzi na rynek 3,2 m z nową serią Colorado XL

canon, colarado XL

Canon zaprezentował nową serię ploterów wielkoformatowych Colorado XL, wkraczając tym samym na rynek druku o szerokości 3,2 metra. Ruch ten stanowi strategiczne rozszerzenie portfolio firmy, przenosząc jej flagową technologię UVgel do segmentu obsługującego największe formaty grafik. Nowa platforma, dostępna w konfiguracji roll-to-roll oraz hybrydowej, została…

Druk w MŚP: od kosztu operacyjnego do strategicznego narzędzia biznesowego

Przez lata głównym kryterium wyboru urządzeń drukujących w małych i średnich firmach była cena – zarówno zakupu, jak i eksploatacji. Jednak rosnące koszty prowadzenia działalności i zmieniające się oczekiwania wobec technologii biurowych sprawiły, że ten schemat się zmienia. Dziś coraz częściej o wyborze decydują funkcjonalności związane z automatyzacją…

Bezpieczeństwo druku w MŚP: nowe wyzwania i zmieniająca się świadomość

automatyzacja druku

Małe i średnie firmy od lat postrzegane są jako konserwatywni użytkownicy rozwiązań biurowych – wybierający sprawdzone urządzenia, unikający skomplikowanych systemów i ostrożnie podchodzący do transformacji cyfrowej. Ale ten obraz powoli odchodzi do przeszłości. Pandemia, praca hybrydowa, rozwój usług chmurowych i rosnące wymogi regulacyjne wymusiły na MŚP głęboką zmianę podejścia…

Ekonomia druku w MŚP: jak firmy liczą koszty i zmieniają modele zakupowe

Jeszcze kilka lat temu wybór urządzeń drukujących w małych i średnich firmach był prosty – najczęściej decydował najniższy koszt zakupu i ogólna dostępność sprzętu. Dziś takie podejście odchodzi w przeszłość. MŚP coraz częściej podchodzą do druku w sposób strategiczny, biorąc pod uwagę pełny obraz kosztów, efektywność pracy…

Filary nowoczesnego biura – Czego polskie MŚP oczekują od technologii druku?

Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią krwiobieg gospodarki, ale ich codzienna praca to ciągła walka o efektywność. W przeciwieństwie do dużych korporacji, nie dysponują rozbudowanymi działami IT ani nieograniczonymi budżetami. Każda inwestycja musi być więc precyzyjnie trafiona, a każda technologia ma rozwiązywać problemy, a nie generować nowe. Nigdzie nie jest to tak widoczne, jak w obszarze zarządzania…

Nowoczesny druk w MŚP – Od kosztu do strategicznego narzędzia pracy

Stary obrazek – głośna, zajmująca sporo miejsca drukarka w rogu biura, której zmorą był zacinający się papier lub tajemniczy kod błędu. Urządzenie, którego głównym zadaniem było przenoszenie cyfrowych liter na papier, a największym zmartwieniem – wiecznie kończący się toner. Ten obrazek, na szczęście, coraz częściej odchodzi…

System zarządzania drukiem – czym jest i jakie daje korzyści?

system zarządzania drukiem

Czym jest zarządzanie drukiem? Zarządzanie drukiem to zbiór działań i narzędzi służących do monitorowania, optymalizacji i kontrolowania wszystkich procesów związanych z drukowaniem, kopiowaniem i skanowaniem dokumentów w firmie. Wdrażając profesjonalny system MPS, przedsiębiorstwo zyskuje pełną kontrolę nad infrastrukturą druku – zarówno w ujęciu technologicznym (sprzęt, oprogramowanie), jak i organizacyjnym (procesy,…

Sharp celuje w biura z ograniczoną przestrzenią. BP-22C25: Mała drukarka, duże ambicje

Sharp

W czasach, gdy przestrzeń biurowa jest coraz cenniejszym zasobem, a potrzeba elastyczności i cyfrowej wydajności staje się standardem, Sharp odpowiada na te wyzwania wprowadzeniem wielofunkcyjnej drukarki A3 – modelu BP-22C25. To urządzenie wyróżnia się nie tylko rozmiarami – według producenta najmniejszymi w swojej klasie – ale też zestawem funkcji typowych raczej…

Rynek drukarek B2B w Polsce – koniec ery papieru czy renesans urządzeń wielofunkcyjnych?

Rynek drukarek, druk

Współczesny krajobraz biznesowy charakteryzuje się nieustannym postępem technologicznym, a dyskusja na temat przyszłości druku w dobie cyfrowej transformacji trwa w najlepsze. Globalne prognozy rynkowe, takie jak te publikowane przez IDC, sugerują umiarkowany roczny spadek na światowym rynku urządzeń wielofunkcyjnych (MFP) i drukarek. Ten trend jest częściowo przypisywany niepewnej…

Automatyzacja druku – jak polskie firmy adaptują nowe technologie?

automatyzacja druku

Automatyzacja druku staje się kluczowym czynnikiem transformującym polski sektor poligraficzny. Nowoczesne technologie nie tylko przyspieszają produkcję, ale także redefiniują oczekiwania klientów i stawiają przed firmami nowe wyzwania. Polski sektor druku stoi w obliczu transformacji napędzanej przez automatyzację. Nowe technologie, takie jak systemy zarządzania produkcją, robotyzacja i sztuczna inteligencja,…