Tag CRM

Agnieszka Zarzycka wraca do Microsoft

Agnieszka Zarzycka będzie kierować zespołem specjalistów odpowiadających za sprzedaż i budowanie rynku dla Aplikacji Biznesowych Microsoft w segmencie dużych Klientów, w tym Microsoft Dynamics w polskim oddziale firmy. Stanowisko objęła 1 września 2018 roku. Agnieszka Zarzycka jest liderem biznesowym z dużym doświadczeniem w obszarze sprzedaży, marketingu i współpracy…

Dowiedz się jak poprawić bezpieczeństwo haseł

WG AuthPoint

Swobodny dostęp do szybkiego łącza internetowego umożliwił zdalną pracę, nie tylko w domu, ale także w podróży, hotelowym pokoju czy ulubionej kawiarni. Dla pracodawcy oznacza to wyższą wydajność. Dla pracownika – bardziej korzystny balans pomiędzy realizacją zawodową, a życiem osobistym. Oznacza to jednak, że firmowe bazy danych oraz całe know-how przedsiębiorstwa nie koncentrują…

Pionierskie wdrożenie blockchain w sektorze publicznym

Michał Legumina, dyrektor Działu Innowacji i Rozwoju, Atende

Firmy, zwłaszcza banki i ubezpieczyciele, ale też sektor publiczny, odchodzą od papieru i wysyłania odbiorcom drukowanych regulaminów czy informacji. Coraz więcej z nich wdraża elektroniczny obieg dokumentów. W tym przypadku kluczowa jest jednak konieczność zagwarantowania bezpieczeństwa informacji i dokumentacji. Służy temu technologia blockchain, która występuje w roli tzw. trwałego nośnika,…

Jak sprzedawać w trudnych czasach? – część druga

b2b

W poprzedniej części mojego artykułu na temat sprzedaży poruszyłem kwestie związane z polityką sprzedaży, jak do niej się przygotować, jakie osoby osiągają sukcesy w sprzedaży relacyjnej, czy działy marketingu i sprzedaży powinny stanowić całość. Dzisiaj zapraszam do przeczytania tekstu poświęconego CRM, content marketingu, ocieplaniu leadów i cierpliwości…. Ciurkiem Rejestruję…

Jak sprzedawać w trudnych czasach? – część pierwsza

biznes

Odpowiedź na pytania „jak sprzedawać?” „jak odnieść sukces w sprzedaży?” pojawia się praktycznie na każdym portalu i w każdym periodyku papierowym związanym z biznesem, a w każdej księgarni znajdziemy co najmniej 20 pozycji poświęconej technikom sprzedaży. Zagadnienie sprzedaży dotyczy praktycznie każdej, zawodowo czynnej (ale nie tylko) osoby. Sprzedajemy swoje umiejętności, doświadczenie…

6 powodów, dla których warto wdrożyć Business Intelligence

business intelligence, nowy ład

Bieżące informacje dotyczące procesów zachodzących w firmie są podstawą dobrych decyzji biznesowych. Pozwalają zrozumieć zachodzące zmiany i usprawniają interpretację wyników działań przedsiębiorstwa. Ograniczony dostęp do istotnych danych może spowolnić lub zatrzymać rozwój organizacji. Tym bardziej warto poznać 6 oznak wskazujących na konieczność usprawnień w zakresie dostępu…

YetiForce CRM – open source w administracji publicznej

YetiForce zrealizowała dla Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii zamówienie na zaawansowany system do zarządzania projektami i ewidencji inwestycji oparty o YetiForce CRM. To kolejne wdrożenie YetiForce CRM, które obala mit, że rozwiązania informatyczne oparte na kodzie otwartym (open source) są nieodpowiednie do zastosowań profesjonalnych. „Wdrożenie systemu zbudowanego na otwartym kodzie źródłowym w instytucji…

Jak wybrać program dla agenta ubezpieczeniowego?

praca

W codziennej pracy agenta ubezpieczeniowego pomocnych może być kilka umiejętności. Zimne telefony i umawianie spotkań to na pewno jedne z pierwszych umiejętności, które zwiększają szansę na sukces w sprzedaży ubezpieczeń. Dzięki nim agent ubezpieczeniowy umawia więcej spotkań. Z czasem ma też więcej klientów. Tych już pozyskanych, może poprosić…

Microsoft gotowy na przyszłość – konferencja MS Inspire

Microsoft Inspire

Żyjemy w czasach architektury klient-serwer, sieci, mobilności i chmury, ale to, co najważniejsze, dopiero przed nami – powiedział Satya Nadella, CEO Microsoftu, podczas tegorocznej konferencji Microsoft Inspire, która odbyła się w Las Vegas. Nie zabrakło podsumowań, planów na kolejne miesiące i trudnych tematów. Podczas wydarzenia nie zabrakło trudnych i ważnych tematów. Satya…

Backup i disaster recovery nie tylko dla mięczaków i nie tylko dla RODO – część druga

backup

Wpierwszej części artykułu poruszyłem kwestie związane z przyczynami utraty danych i sytuacji (dramatycznej i niebezpiecznej) w firmach sektora SMB. Dramatycznej – bo większość firm nie jest w żaden sposób zabezpieczona przed utratą danych albo stosowane metody backupu są „pseudobackupem”, „drutowaniem” uspokajającym jedynie głowy osób (nie)odpowiedzialnych za IT. Niebezpiecznej – gdyż, de facto,…