Tag CRM

Qsan: NAS-y wydajne i bezpieczne

W firmach rośnie ilość przetwarzanych danych i ruch w sieci. Użytkownicy NAS-ów oczekują coraz większej wydajności i poprawy bezpieczeństwa, najchętniej bez ponoszenia dużych kosztów. Seria Qsan XCubeNAS stanowi odpowiedź na te potrzeby. Seria Qsan XCubeNAS składa się z trzech linii urządzeń przeznaczonych dla firm różnej wielkości. Najmniejsze…

Jak efektywnie wybrać system ERP?

erp

Właściwie wybrany i skutecznie wdrożony system ERP stanowi nieocenione wsparcie wszystkich procesów biznesowych zachodzących w przedsiębiorstwie. Ten szczególny rodzaj oprogramowania charakteryzuje się wieloletnią obecnością w firmie, dlatego niezmiernie ważny jest świadomy wybór najlepszego możliwego oprogramowania. Aby system spełniał swoje zadanie, czyli usprawniał obieg…

Wirtualna asystentka – zdalna pomoc, sprawdź w czym może pomóc!

Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, jak zwiększyć jej efektywność? Chcesz ograniczyć koszty i poświęcony czas, jednak nie wiesz, jak to zrobić? Nie chcesz zatrudniać pracownika na etat, jednak potrzebujesz pewnych usług? Wirtualna asystentka to idealne rozwiązanie dla Ciebie! Kim są wirtualni asystenci? Przede wszystkim jest to zespół kompetentnych osób,…

System CRM dla firmy – jak wybrać najlepszy?

System CRM to narzędzie, dzięki któremu niewielkie firmy są w stanie uwolnić pełnię swojego potencjału i nieustannie się rozwijać. Usprawnienie procesów zarządzania, poprawa komunikacji wewnątrz firmy, weryfikowanie pracy personelu i budowanie zażyłych i długofalowych relacji z klientami to tylko niektóre z możliwości, jakie system CRM daje przedsiębiorcom. Czym powinieneś się kierować,…

Stacjonarny serwer dla firmy – kiedy warto po niego sięgnąć?

serwerownia

Wiele osób słysząc o zakupie serwera stacjonarnego do firmy uznaje, że nie jest to potrzebne. Zazwyczaj w pełni wystarcza umieszczanie ważnych danych na zdalnych kontach hostingowych. Istnieje jednak moment, w którym ilość danych, a także – co ważniejsze – stopień ich istotności, jest tak ogromna, iż warto taki krok przemyśleć. Chociażby ze względu na bezpieczeństwo…

W jaki sposób system CRM może wpłynąć na budowanie relacji z klientem?

praca

Dbanie o dobry kontakt z klientami i nawiązywanie trwałych, wartościowych relacji biznesowych to klucz do sukcesu każdego przedsiębiorstwa. Dzięki nim zyskujemy nie tylko dobrą opinię i imponujące wyniki sprzedaży – w dzisiejszych czasach dbanie o regularny kontakt z kontrahentami stanowi fundament działalności firm. Co mogłoby się wydarzyć, gdybyśmy połączyli rozwój technologiczny z tradycyjną…

Śniadanie w Chmurze razem z Focus Telecom

Focus Telecom

Organizowane przez Focus Telecom „Śniadania w chmurze” to biznesowe spotkania o tematyce nowych technologii wspierających procesy obsługi Klienta, komunikacji, sprzedaży i marketingu. BrandsIT uczestniczyło w jednym z nich, które miało miejsce we wrocławskim hotelu Ibis Syle. Według zapowiedzi organizatora powinno mieć formę warsztatów, podczas których eksperci mieli przedstawiać trendy i dobre…

Mocno inwestujemy w zespół – Grzegorz Oleksy, Prezes Axence

Grzegorz Oleksy, Prezes Axence

Dziś ludzie z działów IT współtworzą politykę zarządzania – nie wystarczają im już „jakieś” narzędzia – potrzebują kompleksowych rozwiązań dla spełnienia precyzyjnych wymagań” – o roli zarządzania IT w biznesie rozmawiam z Grzegorzem Oleksym, Prezesem Axence. Bartosz Martyka: Axence jest dostawcą rozwiązań do zarządzania infrastrukturą IT. Jakie…

Solidbrain dołącza do IT Services Competence Platform

biznes

Krakowska spółka technologiczna dołączyła do IT Kontrakt w projekcie IT Services Competence Platform, realizowanym w ramach inwestycji Oaktree Capital Management i Cornerstone Partners.  Proces włączenia spółki Solidbrain do Platformy rozpoczął się 5 czerwca 2018 r. Wówczas została podpisana wstępna umowa sprzedaży większościowego pakietu udziałów w Solidbrain. Transakcja…