Tag CRM

Chmury na horyzoncie – jak polskie i światowe firmy korzystają z cloud computingu

chmura, chmurze

Adopcja chmury przybiera na sile. Dało się to się to zaobserwować w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, kiedy większość firm rozpoczęła pracę w trybie zdalnym. Szybkość wdrożenia, zwiększona wydajność i elastyczność to główne argumenty przemawiające za wyborem chmury. Nie sposób nie odnieść wrażenia, że firmy, które chcą skalować swoje działania i wprowadzać innowacje…

Asseco wdrożyło cyfrowy proces podpisywania umów w Echo Investment

crm, erp

Spotkanie z doradcą klienta online, spacer po inwestycji odwzorowanej w wirtualnej rzeczywistości, wybór mieszkania, negocjacje zapisów umowy rezerwacyjnej w systemie CRM i na koniec – zdalne podpisanie umowy rezerwacyjnej. W trosce o bezpieczeństwo i komfort klientów, Echo Investment przy współpracy z Asseco Data Systems i Samsung Electronics Polska wprowadził cyfrowe umowy…

Robotyzacja procesów pozwala usprawnić pracę zdalną

MŚP

Czy dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii telepraca może być bardziej efektywna niż tradycyjne biurowe stanowisko pracy? Jakie najważniejsze korzyści dla firmy przyniesie robotyzacja prostych, ale czasochłonnych czynności? RPA jako narzędzie poprawy efektywności Home Office Nieuchronny spadek przychodów związany z pandemią koronawirusa spowoduje konieczność optymalizacji…

Jak system do obsługi klienta CRM może pomóc Twojej firmie?

Usystematyzowana organizacja jest kluczem do wydajnego działania firmy. Przepływ informacji między zespołami i w zespołach powinien być płynny i łatwy. Dzięki temu pracownicy na każdym szczeblu posiadają aktualne informacje i jasno określone wytyczne. Dobrze zoptymalizowana praca w firmie, oznacza usatysfakcjonowanego klienta. To z kolei przekłada się na większe zyski i lepszą…

Jak polscy producenci zarządzają informacją produktową?

Polscy producenci najczęściej zarządzają informacją produktową za pomocą Excela oraz różnego rodzaju baz danych. Często informacje znajdują się wyłącznie w głowach pracowników, którzy wiedzą, gdzie są jakieś dane albo w jaki sposób należy opisać produkt. Systemy PIM (Product Information Management) są stosowane sporadycznie – wynika z badań przeprowadzonych przez firmę…

Proste wdrożenia wspomogą działanie PPK

praca

Pracownicze Plany Kapitałowe to ogromne wyzwanie dla przedsiębiorców. Jak zawsze w takich sytuacjach pomocne mogą być rozwiązania IT. W większości firm nie trzeba wprowadzać nowych oprogramowani, wystarczy te już używane przez działy HR rozszerzyć o kolejne funkcje. Komentarz Piotra Kaweckiego, dyrektora zarządzającego w ITBoom Do sprawnej implementacji narzędzi IT…

Jak zmienia się oprogramowanie biznesowe?

open source, specjalistów IT, dolina krzemowa

Transformacja cyfrowa jest faktem i wpłynęła już niemalże na wszystkie branże, ale nadal to właśnie ona jest głównym trendem wpływającym na biznesową rzeczywistość firm i organizacji. Wiele zostało już powiedziane o rosnącej ilości danych, które każda firma musi zbierać, przechowywać, przetwarzać. Rola i skuteczność tego procesu będą miały…

Rynek IT nakręcają usługi oparte na sieci

streaming, sieć,

Finał „Gry o Tron”, transmisje konferencji Fame MMA i turnieje „League of Legends” łączy rekordowa popularność oraz gigantyczna liczba danych przetwarzanych w czasie rzeczywistym. O powodzeniu przedsięwzięć decyduje zaś jedno – stabilna sieć. Według prognoz PMR do 2023 roku inwestycje w nowe technologie w naszym kraju zwiększą się…

IT Works zmienia nazwę na Euvic IT 

euvic, it works, euvic it

IT Works, spółka specjalizująca się w outsourcingu IT, zmieniła nazwę na Euvic IT. Rebranding ma podkreślić coraz większą synergię IT Works z Grupą Euvic, do której spółka należy od grudnia 2016 roku, kiedy to Euvic przejął ją od Enterprise Investors. Euvic IT to w sumie już ponad 700 specjalistów IT, a licząc całą…

Możliwość połączenia Salesforce i Doxis4 usprawnia obsługę klienta

technologia

Nowa wtyczka „Doxis4 SmartBridge for Salesforce” łączy czołowe rozwiązanie ECM z jednym z najpopularniejszych systemów CRM. Dzięki intuicyjnie połączonym danym i dokumentom, rozwiązanie SER umożliwia użytkownikom Salesforce świadczenie pełnego zakresu usług swoim klientom, w tym pełną dokumentację oraz spełnienie wymagań dotyczących zgodności z przepisami. Wszystko to,…