Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

PKP Intercity, jedna z największych spółek kolejowych w Polsce, ma plany wdrożenia nowoczesnego systemu klasy CRM, który ma na celu optymalizację zarządzania relacjami z klientami. Te ambicje są kolejnym krokiem w cyfrowej transformacji firmy, która od kilku lat intensywnie cyfryzuje kolejne obszary swojej działalności. PKP Intercity opublikowało w tym celu RFI (request for…

Znaczenie i popularność sztucznej inteligencji (AI) w polskich firmach zwiększa się dynamicznie. Aktualnie, 15% organizacji korzysta z technologii AI, natomiast kolejne 13% planuje wdrożenie takich rozwiązań do końca 2023 roku. Mimo to, Polska nadal jest w tyle za globalnym rynkiem, gdzie niemal 40% firm wykorzystuje technologie…

Salesforce poinformował o wprowadzeniu AI Cloud, najszybszego i najbardziej zaufanego rozwiązania dla klientów Salesforce, które pozwala usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć produktywność przedsiębiorstwa dzięki generatywnej sztucznej inteligencji. AI Cloud to zestaw funkcji zoptymalizowanych pod kątem dostarczania zaufanych, otwartych i generowanych w czasie rzeczywistym procesów we wszystkich aplikacjach i przepływach…

Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) oraz start-upy, zwłaszcza te działające w sektorze B2B, borykają się z problemem skuteczności działań sprzedażowych. W obliczu rosnących obciążeń finansowych, takich jak wysokie koszty energii czy płacy minimalnej, skuteczność sprzedaży staje się priorytetem. Polska spółka informatyczna Billennium, mając na uwadze te wyzwania, stworzyła…

Bezpośrednio po wybuchu pandemii wiele organizacji wykonało pierwszy krok na ścieżce digitalizacji biznesu, a w przypadku blisko 90% firm cyfrowa transformacja wyraźnie nabrała tempa[1]. Nowa rzeczywistość obnażyła przede wszystkim braki w zakresie elastyczności i sprawnej adaptacji, co wymagało kształtowania na nowo kultury organizacyjnej. Chociaż pandemia jest z nami już…

Już dziś niemal co druga firma (46 proc. badanych przez AIIM) ocenia, że przeciwdziałanie chaosowi informacyjnemu wewnątrz ich organizacji „wypada słabo” lub „wymaga poprawy”. W najbliższych latach sytuacja może być jeszcze trudniejsza – według prognoz za 2 lata przedsiębiorstwa mogą mieć do przetworzenia nawet 4,5 raza…

Firmy, które na pierwszym miejscu stawiają doświadczenia klientów, wiedzą, że potrzebują wystarczająco dużo informacji zwrotnych, aby przeanalizować opinie i dostosować działania do oczekiwań swojej grupy docelowej. Pozyskanie feedbacku od klientów B2B jest sposobem na zobrazowanie poziomu ich satysfakcji i lojalności. Pozyskanie nowego klienta kosztuje pięć razy więcej…

Globalny rynek zarządzania obiektami za pomocą dedykowanych systemów rośnie jak na drożdżach i wszystko wskazuje na to, że to dopiero początek. Wg analizy Markets&Markets, w ciągu najbliższych 5 lat, do 2026 roku, ma on wzrosnąć z poziomu 42,2 mld dolarów niemal dwukrotnie i osiągnąć wartość 76,3 mld dolarów. Według inżyniera i przedsiębiorcy Petera Diamandisa,…

Jakub Skałbania, założyciel Netwise S.A., który do 2020 roku rozwijał spółkę córkę w Stanach Zjednoczonych dołączył do zarządu Netwise S.A. Objął stanowisko Chief Growth Officera, w ramach którego będzie odpowiadać za tworzenie oraz wdrażanie strategii dalszego rozwoju firmy w Polsce i za granicą. W zarządzie spółki zastąpił Krystiana Hatałę. Jakub Skałbania od 2018…

Obsługa telefoniczna to bardzo ważny aspekt działalności gospodarczej. Jej wysoki poziom przekłada się nie tylko na zadowolenie klientów, ale także zwiększenie sprzedaży, czy uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Pomocna w tej kwestii okazuje się wirtualna centrala telefoniczna, na której można zbudować system telekomunikacyjny w firmie. Czym jest wirtualna centrala telefoniczna? Jakie korzyści wynikają…