Tag CPaaS

Więcej niż oszczędności: Ukryty potencjał przychodowy platform CPaaS

Cpaas, komunikacja

W krajobrazie nowoczesnych technologii biznesowych zachodzi subtelna, lecz fundamentalna zmiana w postrzeganiu komunikacji z klientem. To, co przez lata było traktowane jako standardowa funkcja operacyjna – centrum kosztów, które należało optymalizować – zaczyna być postrzegane przez pryzmat strategicznych możliwości. W sercu tej transformacji leżą Platformy Komunikacyjne jako Usługa (CPaaS),…

CPaaS w handlu detalicznym: rynek wart 10 mld dolarów do 2029 roku

chatbot

Rynek Communications Platform-as-a-Service (CPaaS) podwaja swoją wartość w sektorze handlu detalicznego i eCommerce – do 2029 r. osiągnie 10 miliardów dolarów, wynika z najnowszego raportu Juniper Research. Napędza go rosnące zapotrzebowanie na mobilne kampanie marketingowe i programy lojalnościowe. Ale sam wzrost rynku to za mało. Kluczowa będzie elastyczność i skalowalność narzędzi oferowanych…

Czy automatyzacja jest najlepszą drogą do transformacji?

Bill Gates powiedział kiedyś, że automatyzacja niewydajnego procesu przyczyni się do dalszego zmniejszenia jego wydajności. I nie przyniesie żadnych korzyści. Z drugiej strony coraz częściej mówi się, że jest ona warunkiem koniecznym, jeśli firma chce przejść proces transformacji. Jak jest naprawdę? Czy istnieje alternatywa dla automatyzacji procesów?…

Czy znów będziemy porozumiewać się za pomocą głosu?

Ostatnio pojawiło się wiele cyfrowych asystentów osobistych, takich jak Siri, Cortana i Google Assistant, a coraz więcej firm debiutujących, tzw. start-upów, tworzy podobne rozwiązania z wykorzystaniem funkcji analitycznych i sztucznej inteligencji. Nie ulega wątpliwości, że zaczynamy komunikować się z technologiami w nowy sposób ― za pomocą głosu. Należy się…