Tag Chatbot

E-zdrowie: najważniejsze trendy w sektorze ubezpieczeń zdrowotnych w 2019

technologiach cyfrowych

Trendy technologiczne odciskają piętno na wszystkich branżach, w tym na rynku zdrowia. Korzystając z dostępnych narzędzi technologicznych, firmy ubezpieczeniowe starają się zapobiegać chorobom i zmniejszać koszty leczenia przy jednoczesnym zwiększeniu personalizacji relacji z klientami. Oto 10 wiodących trendów w sektorze ubezpieczeń zdrowotnych, według raportu firmy Capgemini. Sektor…

7 branż 7 Chatbotów – spojrzenie na światowe praktyki

chatbot

Po ponad pół wieku prób oraz w rezultacie radykalnego przyspieszenia postępu w ramach algorytmów sztucznej inteligencji (AI) oraz przetwarzania języka naturalnego (NLP) – kluczowe branże zaczynają wykorzystywać Chatboty w swoich procesach biznesowych. Jak podaje Gartner, do 2020 r. ponad 50% średnich i dużych przedsiębiorstw wdroży Chatboty produktowe. Na popularność…

Czym są i jak działają współczesne boty?

Boty to automatyczne programy konwersacyjne, które potrafią imitować rozmowę z żywym człowiekiem, najczęściej w formie czatu. 10 grudnia obchodziliśmy ich święto – Dzień Bota. Stanowi ono dobry pretekst, by zastanowić się, w jakich obszarach życia ta technologia już teraz ułatwia nam codzienne czynności oraz jaka będzie jej…

Sztuczna inteligencja powszechna w obsłudze klienta?

AI

Jak wynika z ostatniego doniesienia Massachusettts Institute of Technology, aktualnie już 90 proc. firm i organizacji z całego świata wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy doświadczeń zakupowych klientów oraz maksymalizacji sprzedaży. Zgodnie z analizą Instytutu, nawet do 50 proc. zgłoszeń klienckich jest już rozpatrywanych oraz rozwiązywanych od początku do końca przez narzędzia…

Sztuczna inteligencja wpływa na coraz więcej aspektów naszego życia

AI

Jak wynika z danych SAS, ponad 72 proc. organizacji na całym świecie wykorzystuje sztuczną inteligencję w jednym lub kilku obszarach działalności biznesowej. Dzieje się tak, gdyż AI sprawia, że technologia jest w stanie szybciej i bardziej precyzyjnie reagować na potrzeby klientów oraz pomaga zapewnić wyższy poziom świadczeń w przypadku administracji…

Nawet luksusowe marki muszą ulec cyfryzacji

luksus

Dynamika sprzedaży dóbr luksusowych zwalnia. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Powers of Luxury Goods 2018 Shaping the future of the luxury industry” przyczyny spowolnienia dostrzegają w problemach producentów z dostosowaniem się do zmian demograficznych. Coraz bardziej znaczącą grupą odbiorców dóbr luksusowych…

Powstanie Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej

Spółki z sektora komunikacji elektronicznej dla biznesu powołają Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej. Podmioty podpisały list intencyjny, obecnie trwają czynności formalne w celu oficjalnego zawiązania współpracy. Inicjatywa skupia firmy reprezentujące około 90 proc. rynku komunikacji masowej w Polsce i ma na celu m.in. szerzenie wiedzy na temat technologii…

Najlepsze Chatboty – które firmy z branży finansowej robią to najlepiej?

chatbot

Wraz ze wzrostem oczekiwań konsumentów sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w sektorze finansowym. Banki, fundusze inwestycyjne czy kasy oszczędnościowo-kredytowe na całym świecie testują Chatboty, nowe aplikacje i wdrażają innowacyjne rozwiązania w celu poprawy ogólnej jakości obsługi klienta. Wykorzystanie Chatbotów wymuszają także sami klienci, którzy coraz…