Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Trendy technologiczne odciskają piętno na wszystkich branżach, w tym na rynku zdrowia. Korzystając z dostępnych narzędzi technologicznych, firmy ubezpieczeniowe starają się zapobiegać chorobom i zmniejszać koszty leczenia przy jednoczesnym zwiększeniu personalizacji relacji z klientami. Oto 10 wiodących trendów w sektorze ubezpieczeń zdrowotnych, według raportu firmy Capgemini. Sektor…

Po ponad pół wieku prób oraz w rezultacie radykalnego przyspieszenia postępu w ramach algorytmów sztucznej inteligencji (AI) oraz przetwarzania języka naturalnego (NLP) – kluczowe branże zaczynają wykorzystywać Chatboty w swoich procesach biznesowych. Jak podaje Gartner, do 2020 r. ponad 50% średnich i dużych przedsiębiorstw wdroży Chatboty produktowe. Na popularność…

3,6 biliona dolarów, czyli ponad 13,5 bln złotych. Jak poinformował w trakcie odbywającej się ostatnio z okazji Międzynarodowego Dnia Zwalczania Korupcji konferencji sekretarz ONZ generał Antonio Guterres, tyle światowa gospodarka straciła w 2017 roku z wyniku korupcji. Aż jedna czwarta respondentów globalnego badania, przeprowadzonego na potrzeby…

Boty to automatyczne programy konwersacyjne, które potrafią imitować rozmowę z żywym człowiekiem, najczęściej w formie czatu. 10 grudnia obchodziliśmy ich święto – Dzień Bota. Stanowi ono dobry pretekst, by zastanowić się, w jakich obszarach życia ta technologia już teraz ułatwia nam codzienne czynności oraz jaka będzie jej…

Wyniki słynnej analizy firmy Juniper Research, zgodnie z którą światowa branża finansowa zdoła do 2020 roku zaoszczędzić 8 mld dolarów dzięki implementacji rozwiązań opartych o sztuczną inteligencję właśnie przestały być imponujące. Taki wniosek można wyciągnąć z najnowszego opracowania firmy AutonomousNext – Machine Intelligence &…

Jak wynika z ostatniego doniesienia Massachusettts Institute of Technology, aktualnie już 90 proc. firm i organizacji z całego świata wykorzystuje sztuczną inteligencję do poprawy doświadczeń zakupowych klientów oraz maksymalizacji sprzedaży. Zgodnie z analizą Instytutu, nawet do 50 proc. zgłoszeń klienckich jest już rozpatrywanych oraz rozwiązywanych od początku do końca przez narzędzia…

Jak wynika z danych SAS, ponad 72 proc. organizacji na całym świecie wykorzystuje sztuczną inteligencję w jednym lub kilku obszarach działalności biznesowej. Dzieje się tak, gdyż AI sprawia, że technologia jest w stanie szybciej i bardziej precyzyjnie reagować na potrzeby klientów oraz pomaga zapewnić wyższy poziom świadczeń w przypadku administracji…

Dynamika sprzedaży dóbr luksusowych zwalnia. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy raportu „Global Powers of Luxury Goods 2018 Shaping the future of the luxury industry” przyczyny spowolnienia dostrzegają w problemach producentów z dostosowaniem się do zmian demograficznych. Coraz bardziej znaczącą grupą odbiorców dóbr luksusowych…

Spółki z sektora komunikacji elektronicznej dla biznesu powołają Związek Pracodawców Branży Komunikacji Elektronicznej. Podmioty podpisały list intencyjny, obecnie trwają czynności formalne w celu oficjalnego zawiązania współpracy. Inicjatywa skupia firmy reprezentujące około 90 proc. rynku komunikacji masowej w Polsce i ma na celu m.in. szerzenie wiedzy na temat technologii…

Wraz ze wzrostem oczekiwań konsumentów sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w sektorze finansowym. Banki, fundusze inwestycyjne czy kasy oszczędnościowo-kredytowe na całym świecie testują Chatboty, nowe aplikacje i wdrażają innowacyjne rozwiązania w celu poprawy ogólnej jakości obsługi klienta. Wykorzystanie Chatbotów wymuszają także sami klienci, którzy coraz…