Tag Chatbot

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta

Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm. W tym obszarze działalności przedsiębiorstwa na potęgę inwestują w sztuczną inteligencję i jednocześnie w rozwój tych pracowników, którzy budują relację z klientami już po zakupie. Trzecia edycja raportu „Salesforce: State of…

Efektywnie zarządzanie platformami e-commerce w B2B

e-commerce

Podstawą e-handlu jest funkcjonalna w zakresie technologicznym platforma internetowa oraz przemyślana strategia sprzedażowa. Połączenie tych obszarów pozwoli na stworzenie miejsca, które zapewni klientom pozytywne doświadczenia, a co za tym idzie, zwiększy ruch na stronie i liczbę transakcji. Za pomocą open-source z oprogramowaniem Liferay przedsiębiorstwo w prosty sposób może stworzyć platformę sprzedażową…

Czat z klientem a przepisy RODO

chatbot

Polskie sklepy internetowe coraz chętniej korzystają z czatu online. Może on służyć do obsługi klientów lub być kolejnym sprzedażowym medium. W jaki sposób wdrożyć to narzędzie w e-sklepie, żeby było zgodne z przepisami RODO? Czat z klientem a RODO Już na etapie wyboru narzędzia – a marek i start-upów oferujących czat z klientem jest…

Deloitte: technologia w 2019 roku

tech

Zaawansowane sieci teleinformatyczne, inteligentne interfejsy czy zastąpienie serwerów technologią chmury – między innymi te innowacje i trendy umożliwiają osiągnięcie celów, dotychczas leżących poza granicami możliwości technologicznych. Eksperci firmy doradczej Deloitte, autorzy 10. edycji raportu „Tech trends 2019 – Jak przełamać bariery technologiczne?” wytypowali…

Blockchain a może Sztuczna Inteligencja? Technologie, które zmienią świat w 2019 roku

Bez wątpienia czeka nas wiele doniesień o intensywnym rozwoju technologii opartych na inteligentnych algorytmach i dalszej ekspansji sztucznej inteligencji. Mimo medialnych kontrowersji możemy spodziewać się też, że nie zniknie temat autonomicznych pojazdów. Oby liczba informacji o regulacjach, których branża motoryzacyjna ciągle oczekuje (m.in. dopuszczenie do ruchu, standardy bezpieczeństwa, ubezpieczenia), znacząco…

Jak Asystent Google zmieni oblicze Twojego biznesu?

Inteligentni asystenci głosowi, tacy jak Alexa, Siri czy Asystent Google, są jednymi z najpewniejszych kandydatów do zrewolucjonizowania rynku w najbliższej przyszłości. Złota era asystentów nadchodzi wielkimi krokami – czas przygotować Twój biznes na ich przyjęcie i odpowiednie wykorzystanie. Asystent Google – o co ten szum? Google to najczęściej używana wyszukiwarka internetowa…

Transformacja cyfrowa w bankowości

Otwarta bankowość, pojawienie się nowych technologii i rosnące oczekiwania klientów – to nowe wyzwania dla sektora bankowości, na które wskazuje przygotowany przez Capgemini Efma World Retail Banking Report (WRBR 2018). Co może pomóc sprostać tym wyzwaniom? Przede wszystkim automatyzacja i sztuczna inteligencja, która pomoże w personalizacji obsługi klienta.…

Już prawie 40 proc. firm na świecie wdrożyło sztuczną inteligencję

chatbot

Według najnowszego raportu Gartnera, w ciągu czterech ostatnich lat zaufanie firm do rozwiązań opartych na SI zwiększyło się o 270 proc. Tylko w ciągu ostatniego roku liczba firm z różnych branż, wdrażających technologie sztucznej inteligencji, wzrosła trzykrotnie. CIO coraz częściej przekonują się, że decyzja w tej sprawie to dla ich przedsiębiorstw być…

Zasady działania i wykorzystanie Chatbotów

Chatbot

Chatbot to program komputerowy, którego celem ogólnym jest zastąpienie człowieka w realizacji określonych działań, najczęściej w obsłudze klienta, jak i w komunikacji wewnątrz firmy. Przybiera więc on formę automatycznego, wirtualnego doradcy, dostępnego 24/h, służącego rozmową, pomocą lub radą – zależnie od dedykowanych mu zadań. Nie jest to jednak zwykła towarzyska pogawędka z użytkownikiem,…

W 2019 roku pierwszy milion smartfonów obsłuży 5G

smartfon

Dziesięć lat temu eksperci zajmujący się technologią ekscytowali się rozwojem sieci bezprzewodowej czwartej generacji. Jak wynika z 18. edycji raportu „Global TMT Predictions” firmy doradczej Deloitte, w tym roku już 25 operatorów telekomunikacyjnych udostępni sieć 5G. Cyfrowy rozwój firm będzie możliwy także…