Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Głosowi asystenci jako doradcy w procesie sprzedaży, nienachalne ale merytoryczne rekomendacje czy szybkie i bezbolesne zwroty nietrafionych zakupów – to tylko przykłady nowych rozwiązań conversational commerce – zakupów on-line wspieranych przez rozwiązania konwersacyjnego AI. Conversational commerce (c-commerce) to nowe rozwiązanie, w ramach którego zakupy przeprowadza się prowadząc rozmowę z inteligentnym…

W 2029 roku sztuczna inteligencja przejdzie ważny test Turinga i tym samym osiągnie ludzki poziom inteligencji. W 2047 roku może nastąpić moment nadejścia supermaszyn, inteligentniejszych od ludzi. Artificial general intelligence (AGI) byłaby maszyną zdolną do zrozumienia świata, która wykonywałaby szeroki zakres zadań. Stephen Hawking ostrzegał, że AGI…

Zmiany legislacyjne, w tym kluczowa, wdrożona właśnie dyrektywa PSD2, konkurencja i rosnące oczekiwania klientów motywują sektor bankowy do wdrażania cyfrowych technologii i ściślejszej współpracy z fintechami. Jak ocenia Anders Grevstad z norweskiej grupy DNB ASA, w nadchodzących latach to właśnie technologie będą motorem napędowym sektora bankowego. Całkowicie zmienią się oczekiwania klientów detalicznych…

Według najnowszego raportu „State of Chatbots 2018” boty obsługują obecnie już 15 proc. zgłoszeń konsumentów na świecie. Spotkamy się z nimi kontaktując się z bankiem, operatorem sieci telefonicznej czy podczas rejestracji wizyty lekarskiej. Wykorzystywane są coraz częściej także przez nowoczesne firmy windykacyjne, które w ten sposób kontaktują…

Narzędzie do profilowania grup klientów, system elektronicznych etykiet cenowych, zastosowanie Internetu Rzeczy w licznikach prądu, platforma szkoleniowa oparta na wirtualnej rzeczywistości – to tylko niektóre z projektów, nad którymi w najbliższym czasie Orange Polska będzie pracował z 9 start-upami wyłonionymi w ramach Orange Fab, we współpracy z zewnętrznymi akceleratorami Space3ac i Accelup…

Podczas pierwszego boomu technologicznego z racji ograniczonych możliwości skupiliśmy się głównie na ich wizualnych aspektach, innowacyjni twórcy zwrócili ostatnio uwagę na inny zmysł – słuch i tak bardzo popularną obecnie komunikację głosową. Interakcja głosowa składa się z dwóch głównych części: rozpoznawania mowy i udzielenia odpowiedzi. Aby wykonać…

E-commerce jest bardzo dynamicznym sektorem, nie tylko ze względu na ciągłe wzrosty jego popularności. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i technologiczne, które mogą przyczynić się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Także, a może przede wszystkim, w branży handlu online takie zjawiska, jak sztuczna inteligencja, personalizacja czy marketing…

Na liście priorytetów szefów IT już nie króluje ani bezpieczeństwo informacji ani integracja wykorzystywanych systemów i aplikacji. Dla największego odsetka CIO (87%) obecnie najważniejszym celem jest zapewnienie klientom jak najlepszych doświadczeń. Raport Salesforce „Enterprise Technology Trends 2019″ przygotowany na podstawie międzynarodowego badania szefów działów…

HPE przedstawiła plany transformacyjne, których rezultatem będzie przekształcenie HPE w firmę działająca w modelu usługowym. Do 2022 r. całe portfolio produktów dostępne będzie na zasadach subskrypcji, pay-per-use lub as-a-Service. Klienci będą mogli jednak wybierać model konsumpcji: tradycyjny lub usługowy. Zakup sprzętu i oprogramowania HPE nadal będzie możliwy…

Zarządy firm w coraz większym stopniu, w ramach swoich rocznych celów, są rozliczane z uruchamiania systemów opartych o sztuczną inteligencję (AI). Żadna firma nie chce przegrać cyfrowego wyścigu, zwłaszcza w dobie walki o marże i zwiększanie konkurencyjności. Warto zrozumieć, jak z sukcesem na świecie zastosowano technologie AI w kontaktach z klientami czy procesach…