Tag Chatbot

Conversational commerce – czyli co AI wniesie do e-sklepów?

chatbot

Głosowi asystenci jako doradcy w procesie sprzedaży, nienachalne ale merytoryczne rekomendacje czy szybkie i bezbolesne zwroty nietrafionych zakupów – to tylko przykłady nowych rozwiązań conversational commerce – zakupów on-line wspieranych przez rozwiązania konwersacyjnego AI. Conver­sa­tio­nal com­merce (c-com­merce) to nowe roz­wią­za­nie, w ramach któ­rego zakupy prze­pro­wa­dza się pro­wa­dząc roz­mowę z inte­li­gent­nym…

Czy w 2047 roku sztuczna inteligencja będzie inteligentniejsza niż ludzie?

AI

W 2029 roku sztuczna inteligencja przejdzie ważny test Turinga i tym samym osiągnie ludzki poziom inteligencji. W 2047 roku może nastąpić moment nadejścia supermaszyn, inteligentniejszych od ludzi. Artificial general intelligence (AGI) byłaby maszyną zdolną do zrozumienia świata, która wykonywałaby szeroki zakres zadań. Stephen Hawking ostrzegał, że AGI…

Sektor bankowy zmienia sposób wykorzystywania danych klientów

bankomat

Zmiany legislacyjne, w tym kluczowa, wdrożona właśnie dyrektywa PSD2, konkurencja i rosnące oczekiwania klientów motywują sektor bankowy do wdrażania cyfrowych technologii i ściślejszej współpracy z fintechami. Jak ocenia Anders Grevstad z norweskiej grupy DNB ASA, w nadchodzących latach to właśnie technologie będą motorem napędowym sektora bankowego. Całkowicie zmienią się oczekiwania klientów detalicznych…

Jak rozmawiać trzeba z… botem?

chatbot

Według najnowszego raportu „State of Chatbots 2018” boty obsługują obecnie już 15 proc. zgłoszeń konsumentów na świecie. Spotkamy się z nimi kontaktując się z bankiem, operatorem sieci telefonicznej czy podczas rejestracji wizyty lekarskiej. Wykorzystywane są coraz częściej także przez nowoczesne firmy windykacyjne, które w ten sposób kontaktują…

Orange Polska pracuje ze start-upami nad nowymi projektami

startup, biznes

Narzędzie do profilowania grup klientów, system elektronicznych etykiet cenowych, zastosowanie Internetu Rzeczy w licznikach prądu, platforma szkoleniowa oparta na wirtualnej rzeczywistości – to tylko niektóre z projektów, nad którymi w najbliższym czasie Orange Polska będzie pracował z 9 start-upami wyłonionymi w ramach Orange Fab, we współpracy z zewnętrznymi akceleratorami  Space3ac i  Accelup…

Technologia wspomagana głosem – nowa moda, czy poważna technologia usprawniająca procesy w Twojej firmie?

AI

Podczas pierwszego boomu technologicznego z racji ograniczonych możliwości skupiliśmy się głównie na ich wizualnych aspektach, innowacyjni twórcy zwrócili ostatnio uwagę na inny zmysł – słuch i tak bardzo popularną obecnie komunikację głosową. Interakcja głosowa składa się z dwóch głównych części: rozpoznawania mowy i udzielenia odpowiedzi. Aby wykonać…

Sztuczna inteligencja idzie na zakupy

AI

E-commerce jest bardzo dynamicznym sektorem, nie tylko ze względu na ciągłe wzrosty jego popularności. Właściciele i menedżerowie e-sklepów muszą nieustannie śledzić trendy rynkowe i technologiczne, które mogą przyczynić się do rozwoju ich przedsiębiorstw. Także, a może przede wszystkim, w branży handlu online takie zjawiska, jak sztuczna inteligencja, personalizacja czy marketing…

Zadowolenie klientów jest już najwyższym priorytetem w działach IT

biznes

Na liście priorytetów szefów IT już nie króluje ani bezpieczeństwo informacji ani integracja wykorzystywanych systemów i aplikacji. Dla największego odsetka CIO (87%) obecnie najważniejszym celem jest zapewnienie klientom jak najlepszych doświadczeń. Raport Salesforce „Enterprise Technology Trends 2019″ przygotowany na podstawie międzynarodowego badania szefów działów…

HPE do 2022 r. przejdzie transforrmacje

Antonio Neri

HPE przedstawiła plany transformacyjne, których rezultatem będzie przekształcenie HPE w firmę działająca w modelu usługowym. Do 2022 r. całe portfolio produktów dostępne będzie na zasadach subskrypcji, pay-per-use lub as-a-Service. Klienci będą mogli jednak wybierać model konsumpcji: tradycyjny lub usługowy. Zakup sprzętu i oprogramowania HPE nadal będzie możliwy…

6 obszarów AI kluczowych dla każdego zarządu

robot

Zarządy firm w coraz większym stopniu, w ramach  swoich rocznych celów, są rozliczane z uruchamiania systemów opartych o sztuczną inteligencję (AI). Żadna firma nie chce przegrać cyfrowego wyścigu, zwłaszcza w  dobie walki o marże i zwiększanie konkurencyjności. Warto zrozumieć, jak z sukcesem na świecie zastosowano technologie AI w kontaktach z klientami czy procesach…