Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Okazuje się, że w dobie pandemii COVID-19, publiczne i rządowe organizacje ochrony zdrowia stoją przed wyzwaniem szybkiego dostarczania informacji na dużą skalę. Z pomocą mogą przyjść rozwiązania dotychczas związane z platformami do komunikacji omnichannel. Zdaniem Infobip narzędzia takie jak np. chatboty znacznie pomagają w realizowaniu misji informacyjnej oraz koordynowaniu sytuacji kryzysowej…

Z myślą o wszystkich, którzy dziś czują się zdezorientowani i poszukują alternatywnych możliwości działania oraz metod komunikacji, eksperci agencji ContentHouse stworzyli praktyczny poradnik opisujący najważniejsze aspekty komunikacji biznesu online. Od dostosowania języka komunikacji, przez wdrożenie procedur obsługi klienta, narzędzia automatyzujące procesy, działania wizerunkowe wewnątrz i na zewnątrz firmy, aż po porady…

Współczesne chmury korporacyjne wciąż się rozwijają, a przedsiębiorstwa muszą rozwijać się razem z nimi, adoptując model chmury nowej generacji. Oracle zwraca uwagę na fakt, że pierwsza generacja chmur do udostępniania rozwiązań typu IaaS (infrastruktura jako usługa) i PaaS (platforma jako usługa) została stworzona za pomocą technologii mającej…

Jeśli zastanawiasz się, jak wirtualny świat może pomóc w generowaniu korzyści dla biznesu on-line, ten webinar jest dla Ciebie. Mike Korba, praktyk i prelegent wielu branżowych konferencji, w przyjazny sposób wprowadzi uczestników w świat technologii „marketing automation”. Szczegóły spotkania i rejestracja: kilknij W trakcie webinaru ekspert…

Santander Consumer Bank nawiązał współpracę z polską spółką Emplocity. W procesie rekrutacji pracowników bank wesprze chatbot rekrutacyjny – Emplobot. Rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego – dzięki temu chatbot umie odpowiadać na pytania kandydatów równie precyzyjnie, co człowiek. Emplobot potrafi zaangażować się w rozmowę i zapytać o kluczowe…

Rozwój sztucznej inteligencji (SI) rewolucjonizuje wszystkie branże. Wykorzystanie olbrzymich ilości danych, wydajnych obliczeń i zaawansowanych funkcji automatycznego uczenia wreszcie umożliwia firmom realizację projektów opartych na sztucznej inteligencji, które wcześniej nie były możliwe. Systemy sztucznej inteligencji uczą się, wyciągają wnioski i samodzielnie korygują swoje działanie.…

Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie. Przebadano zachowania i zakupy dokonane przez pół miliarda ludzi w okresie przedświątecznym. Co wynika z tych badań? Okres przedświąteczny, który obejmuje m.in. CyberWeek (w tym coraz popularniejsze także w Polsce Black Friday i Cyber Monday), to dla…

Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX, wiodącą polską agencję specjalizującą się w projektowaniu doświadczeń użytkownika. Świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów jest w społeczeństwie stosunkowo niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się zaledwie 34 proc. respondentów,…

Klient na pierwszym miejscu, koncentracja na kliencie, strategia ukierunkowana na klienta: to hasła dobrze znane firmom działającym w modelach B2C, B2B, G2C, G2B lub w ich jakimkolwiek połączeniu. Organizacje te zdają sobie sprawę, że ostatecznym celem jest to, aby klient był zadowolony, mając nadzieję, że dzięki temu będzie również…

Sztuczna inteligencja będzie mieć kluczowe znaczenie dla biznesu w ciągu kolejnych 3–5 lat – podkreśla Emma Kendrew, specjalistka od AI w Accenture Technology UKI. Jak ocenia, w projektach związanych ze sztuczną inteligencją przoduje w tej chwili biznes w USA i Europie, ale gonią ich także Chiny. AI jest szeroko wykorzystywana…