Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Od zarania cyber-dziejów naukowcom towarzyszyło odwieczne marzenie nauczenia maszyn myślenia i podejmowania decyzji w sposób, w jaki robią to ludzie. Jednak uczenie maszynowe to nic innego jak zespół matematycznych technik, które pozwalają przetwarzać dane, odkrywać wzorce i wyciągać wnioski. Wszystko po to, aby adekwatnie przewidywać przyszłe zdarzenia –…

Eksperci wskazują, że aby utrzymać płynność finansową po kryzysie związanym z koronawirusem, banki będą musiały przeprowadzić zmiany w kluczowych obszarach. Przyspieszyć ma proces cyfryzacji i rozwój technologiczny, szczególnie w kwestii wykorzystania architektury mikroserwisów, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego. Zmianie ma ulec podejście do zarządzania aktywami, inwestycjami oraz polityki kredytowej. Banki mają…

W dzisiejszych czasach w rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji inwestuje się już miliardy dolarów. I nic w tym dziwnego, gdyż ta przełomowa technologia ma moc transformacji nie tylko biznesu, ale też wielu procesów gospodarczych i otaczającej nas rzeczywistości. Coraz więcej firm z różnych sektorów wykracza poza rozwiązania pilotażowe. Na ile jednak są one skuteczne w zastosowaniach…

Już ponad połowa konsumentów podczas kontaktów z dostawcami usług i towarów wchodzi w interakcje ze sztuczną inteligencją. Wybuch pandemii koronawirusa znacznie przyspieszył prace nad wdrażaniem takich technologii w procesie obsługi klienta. – Wykorzystanie sztucznej inteligencji do obsługi klienta już z nami zostanie. Zmiany w zachowaniu konsumentów wymuszone przez kryzys stworzyły…

Nowe oczekiwania i potrzeby klientów oraz rosnąca konkurencja na rynku ubezpieczeń przyczyniają się do wzrostu zainteresowania firm ubezpieczeniowych innowacjami technologicznymi. Dzięki nim możliwa jest personalizacja obsługi klienta oraz komunikacja z wykorzystaniem wielu różnorodnych kanałów, które podnoszą satysfakcję z usług, tzw. model omnichannel. Tradycyjne firmy ubezpieczeniowe przekształcają się…

Firma Capgemini jest światowym liderem w dziedzinie konsultingu, usług technologicznych i transformacji cyfrowej. Ma 50-letnie tradycje, a dziś jej wielokulturowy zespół liczy ponad 200 000 osób pracujących w 40 krajach na całym świecie. W lipcu 2019 r. firma Capgemini oddała do użytku pracowników z regionu Île-de-France supernowoczesny biurowiec, powstały w miejscowości Issy-les-Moulineaux pod Paryżem.…

Dział Sony Professional Solutions Europe ogłosił wprowadzenie systemu TEOS Manage 2.1: zmodernizowanego rozwiązania do zarządzania miejscem pracy, które kompleksowo zapewnia pełniejszą kontrolę nad urządzaniami, systemami signage i treściami. To rozwojowe, skalowalne i łatwe w użyciu rozwiązanie jest flagowym produktem Sony do zarządzania obiektami biurowymi i oświatowymi, od recepcji po sale spotkań.…

W czwartek, 10 października br., startuje 7. edycja OVHcloud Summit. W rokrocznej konferencji w Paryżu wezmą udział wszyscy uczestnicy współtworzący ekosystem OVHcloud. Blisko 10 tys. osób zgromadzonych w Paris Expo lub śledzących transmisję live z wydarzenia, wysłucha przemówienia otwierającego Summit wygłoszonego przez prezesa i założyciela OVHcloud Octave’a…

Biznes ponosi ogromne straty w związku z nadużyciami. Według raportu „Nadużycia w sektorze finansowym” autorstwa EY i Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce, w 2018 roku, 32% organizacji straciło z tego powodu od 1 do 10 mln PLN. Zdaniem respondentów, do najskuteczniejszych metod walki z nadużyciami, obok m.in. czynności podejmowanych przez samodzielne zespoły wewnętrzne…

Firmy stoją przed nowym komunikacyjnym wyzwaniem – uruchomieniem Asystenta Głosowego. Zrozumienie jak działa to nowe rozwiązanie, w tym najpopularniejszy w Polsce – Asystent Google, oraz w jaki sposób może pomóc w digitalizacji firmy, jest kluczowym aspektem dla biznesu właśnie dziś. Asystent Google to narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję do głosowej…