Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

38 proc. polskich konsumentów zrobiło zapasy na czas kwarantanny w Internecie, a 70 proc. uważa zakupy on-line za najbezpieczniejszą formę[i]. Wzrost globalnych obrotów w e-commerce w pierwszym kwartale br., skoczył o 20 proc., bijąc rekordy notowane w najbardziej dochodowym dotąd dla handlu okresie świątecznym[ii]. Żniwa w sieci trwają w najlepsze,…

Miłośnicy Walentynek na całym świecie szykują się do celebrowania święta miłości. Niezależnie do tego czy traktujemy dzień Świętego Walentego jako komercję, czy jako okazję do wyrażenia swoich uczuć, są branże, które w tym okresie mogą liczyć na wyraźnie zwiększony ruch i zyski. Handel i usługi (także te internetowe) cechują się sezonowością. Zwiększony…

Noworoczne wyprzedaże na dobre wpisały się w kalendarz polskich handlowców. Jeszcze przed Sylwestrem sklepy stacjonarne i internetowe kusiły nas ogromnymi obniżkami. Tymczasem, jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2020 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2019 roku,…

Pierwszy tydzień stycznia to w przychodniach dwukrotnie więcej zgłoszonych przypadków grypy i infekcji niż w poprzedzającym go ostatnim tygodniu grudnia. Podobnie zwiększone obłożenie notują sklepy internetowe podczas Black Friday czy systemy urzędów skarbowych w ostatnich dniach składania deklaracji podatkowych np. PIT-37. Te przykłady, choć z różnych dziedzin, mają ze sobą wiele…

Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie. Przebadano zachowania i zakupy dokonane przez pół miliarda ludzi w okresie przedświątecznym. Co wynika z tych badań? Okres przedświąteczny, który obejmuje m.in. CyberWeek (w tym coraz popularniejsze także w Polsce Black Friday i Cyber Monday), to dla…

Informacjami reklamowymi o atrakcyjnych promocjach na Black Friday polscy konsumenci byli zarzucani już od początku listopada. Z badania „Zakupy Świąteczne 2019” firmy doradczej Deloitte wynika, że już 3 na 4 Polaków deklarowało zakupy w tym dniu i jest to jeden z najwyższych wyników w Europie. Coroczna analiza ofert 800 sklepów internetowych,…

Efekt „Black Friday” sprawdził się po raz kolejny. Specjaliści ITMAGINATION przeanalizowali za pomocą uczenia maszynowego i big data ceny w sklepach internetowych podczas Black Friday oraz porównali je z cenami z początku i połowy listopada. Wyniki analizy potwierdzają wnioski z pierwszego badania – ceny w sklepach online rosły, żeby spaść na Black Friday.…

Wielkie święto wyprzedaży, które przywędrowało ze Stanów Zjednoczonych, cieszy się w Polsce rosnącą popularnością. W ostatni piątek listopada ruch na stronach e-sklepów rośnie nawet o kilkaset procent, padają również rekordy obrotów w handlu detalicznym. Akcje promocyjne, chociaż nierzadko przeciągają się na cały tydzień, są jednak nieporównywalne z tymi w USA.…

Wielkimi krokami zbliża się coroczne zakupowe szaleństwo, także w Internecie. Na kilka dni przed black friday i cyber monday home.pl przeanalizował bazę swoich klientów prowadzących esklepy. Wnioski? Handel w Internecie kwitnie! Liczba esklepów otwieranych dzięki rozwiązaniom oferowanym przez home.pl stale rośnie. Najwięcej klientów home.pl sprzedaje swoje…

Miłośnicy zakupów na całym świecie szykują się na zakupowe „szaleństwo” związane z przecenami, które pojawią się dokładnie w Black Friday, a który w tym roku przypada na 29 listopada. Co prawda przeceny w Polsce nie są jeszcze tak wysokie, jak te które konsumenci spotykają choćby w USA, jednak perspektywa „uszczknięcia” kilkunastu, a często i kilkudziesięciu procent ceny…