Tag Black Friday

Planujesz podbić e-commerce? Drobna podpowiedź – zadbaj o lojalność klientów

kup teraz

38 proc. polskich konsumentów zrobiło zapasy na czas kwarantanny w Internecie, a 70 proc. uważa zakupy on-line za najbezpieczniejszą formę[i]. Wzrost globalnych obrotów w e-commerce w pierwszym kwartale br., skoczył o 20 proc., bijąc rekordy notowane w najbardziej dochodowym dotąd dla handlu okresie świątecznym[ii]. Żniwa w sieci trwają w najlepsze,…

Ciemna strony sprzedaży w Walentynki

walentynki

Miłośnicy Walentynek na całym świecie szykują się do celebrowania święta miłości. Niezależnie do tego czy traktujemy dzień Świętego Walentego jako komercję, czy jako okazję do wyrażenia swoich uczuć, są branże, które w tym okresie mogą liczyć na wyraźnie zwiększony ruch i zyski. Handel i usługi (także te internetowe) cechują się sezonowością. Zwiększony…

Znalezienie prawdziwej okazji to wyzwanie dla klientów e-commerce

Noworoczne wyprzedaże na dobre wpisały się w kalendarz polskich handlowców. Jeszcze przed Sylwestrem sklepy stacjonarne i internetowe kusiły nas ogromnymi obniżkami. Tymczasem, jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2020 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2019 roku,…

Co łączy sezon grypy z sezonem wyprzedaży?

Pierwszy tydzień stycznia to w przychodniach dwukrotnie więcej zgłoszonych przypadków grypy i infekcji niż w poprzedzającym go ostatnim tygodniu grudnia. Podobnie zwiększone obłożenie notują sklepy internetowe podczas Black Friday czy systemy urzędów skarbowych w ostatnich dniach składania deklaracji podatkowych np. PIT-37. Te przykłady, choć z różnych dziedzin, mają ze sobą wiele…

Co najmocniej wpływa na wzrost sprzedaży online?

kup teraz

Firma Salesforce postanowiła odpowiedzieć na to pytanie analizując dane pobrane bezpośrednio z systemów obsługujących klientów na całym świecie. Przebadano zachowania i zakupy dokonane przez pół miliarda ludzi w okresie przedświątecznym. Co wynika z tych badań? Okres przedświąteczny, który obejmuje m.in. CyberWeek (w tym coraz popularniejsze także w Polsce Black Friday i Cyber Monday), to dla…

Black Friday i Cyber Monday online – promocje? Tylko w teorii

black friday, koszty firmowe

Efekt „Black Friday” sprawdził się po raz kolejny. Specjaliści ITMAGINATION przeanalizowali za pomocą uczenia maszynowego i big data ceny w sklepach internetowych podczas Black Friday oraz porównali je z cenami z początku i połowy listopada. Wyniki analizy potwierdzają wnioski z pierwszego badania – ceny w sklepach online rosły, żeby spaść na Black Friday.…

Black Friday: w USA taniej niż w Polsce

Black Friday

Wielkie święto wyprzedaży, które przywędrowało ze Stanów Zjednoczonych, cieszy się w Polsce rosnącą popularnością. W ostatni piątek listopada ruch na stronach e-sklepów rośnie nawet o kilkaset procent, padają również rekordy obrotów w handlu detalicznym. Akcje promocyjne, chociaż nierzadko przeciągają się na cały tydzień, są jednak nieporównywalne z tymi w USA.…

Jak sprzedajemy w Internecie? Analiza przed czarnym piątkiem

black friday, koszty firmowe

Wielkimi krokami zbliża się coroczne zakupowe szaleństwo, także w Internecie. Na kilka dni przed black friday i cyber monday home.pl przeanalizował bazę swoich klientów prowadzących esklepy. Wnioski? Handel w Internecie kwitnie! Liczba esklepów otwieranych dzięki rozwiązaniom oferowanym przez home.pl stale rośnie. Najwięcej klientów home.pl sprzedaje swoje…

Black Friday – czy Twój biznes jest gotowy na ten dzień?

Black Friday

Miłośnicy zakupów na całym świecie szykują się na zakupowe „szaleństwo” związane z przecenami, które pojawią się dokładnie w Black Friday, a który w tym roku przypada na 29 listopada. Co prawda przeceny w Polsce nie są jeszcze tak wysokie, jak te które konsumenci spotykają choćby w USA, jednak perspektywa „uszczknięcia” kilkunastu, a często i kilkudziesięciu procent ceny…