Tag Black Friday

Plaga fałszywych sklepów przed Black Friday. Jak nie dać się oszukać?

black friday, koszty firmowe

Przypadające w ostatni weekend listopada dni Black Friday oraz Cyber Monday rozpoczynają sezon na świąteczne zakupy. Od tego momentu, aż do Bożego Narodzenia, sklepy odnotowują wzrost swojej sprzedaży detalicznej o 30%[1]. Jest to dla nich okazja, aby nadrobić zaległości. Korzystają na tym cyberprzestępcy, którzy zakładają na klientów internetowych sklepów pułapki w postaci…

Najgorętszy okres w e-handlu zwiększy aktywność cyberprzestępców

sklep-internetowy-na-platformie-drupal, e-commerce, rynek online, e-handlu, wycieku danych

Z końcem października, będącego miesiącem cyberbezpieczeństwa, rozpoczyna się najgorętszy okres w handlu – zarówno dla sprzedawców, jak i oszustów, którzy czekają, by wykorzystać niedopatrzenia, czy luki w zabezpieczeniach. Wraz ze wzrostem popularności zakupów online oraz zbliżającym się szczytem handlowym, nadchodzi ostatni moment, aby właściciele sklepów zapewnili bezpieczeństwo swoim klientom.…

Amazon zatrudnia już milion osób

amazon

Pandemia na całym świecie winduje wyniki branży e-commerce. Trudno się więc dziwić, że Amazon, światowy lider tego rynku, notuje kolejne rekordy w swej działalności. Washington Post doniósł właśnie, że firma zatrudnia już ponad milion pracowników. Do Gwiazdki bez śniegu większość z nas zdążyła się już przyzwyczaić. Jednak…

Black Friday 2020 – średnie obniżki cen sięgnęły 3,4 proc.

Black Friday, sale, promocja, RTV, agd

Black Friday, czyli dzień specjalnych okazji cenowych, na dobre wpisał się w kalendarz handlowy w Polsce. Przypadający na ostatni piątek listopada jest początkiem zakupowej gorączki świątecznej. Z badania „Zakupy Świąteczne 2020” firmy doradczej Deloitte wynika, że 16 proc. budżetu świątecznego mieliśmy zamiar wydać tego dnia. Coroczna…

OVHcloud uruchamia w Polsce usługę SMS Pro

smartfon, SMS

Święta wielkich wyprzedaży już za nami, jednakże walka o uwagę klienta nadal trwa. Według badania[1]w ostatnich dniach zakupy w sieci deklarowało aż 87% Polaków, a to dopiero początek góry lodowej, gdyż tuż za rogiem rozgrzewka w postaci Mikołajek, potem święta Bożego Narodzenia, Sylwester i wreszcie styczniowe wyprzedaże. Aby wyjść naprzeciw…

Jak kupować telewizor w Black Friday?

Planujesz kupić telewizor z ekranem 55 cali? Często po powrocie do domu z telewizorem stwierdzamy, że jednak mógłby być o te 10 cali większy. Według badania zrealizowanego jesienią 2019 roku Europejczycy coraz częściej wybierają telewizory z większą przekątną ekranu. Telewizory o wielkości 55 cali i więcej stanowią już ponad 81…

Black Friday i Cyber Monday w pandemii – porady analityków

Black Friday, wyprzedaż

Bez tłoku w centrum handlowym i bez kolejki przed otwarciem sklepu, za to przed monitorem komputera lub ze smartfonem w dłoni, przeglądając witryny internetowych sprzedawców z całego świata. Tak może wyglądać tegoroczne święto wyprzedaży. Analitycy Cinkciarz.pl zastanawiają się, czy będzie bezpieczniej i taniej, ale też dają kilka wskazówek. Klienci fintechu mogą natomiast skorzystać z promocyjnej oferty…

Wolne ładowanie strony, problemy z płatnością? Co czeka nas podczas tegorocznego Black Friday?

black friday, koszty firmowe

Przez ostatni rok rzeczywistość nie przestawała nas zaskakiwać. Ewoluowały w tym czasie: tryb pracy, relacje społeczne, mobilność, a nawet nawyki i sposób korzystania z niektórych dóbr i usług. Niezmiennie jednak koniec roku to najbardziej intensywny okres w handlu. Z badania przeprowadzonego na zamówienie OVHcloud wynika, że przebieranie w promocjach podczas Black Friday i Cyber…

„W czasie lockdownu, wykorzystaliśmy to, co było już gotowe. Powinniśmy to docenić” – rozmowa z Robertem Paszkiewiczem

Robert Paszkiewicz OVH

Rozwój rynku e-commerce znacząco przyspieszył w konsekwencji pandemii. Jak prowadzić e-sklep, aby wyróżnić się na rynku, na którym jest coraz mniej miejsca? Z których możliwości technologicznych skorzystać? Na te i inne pytania odpowiada Robert Paszkiewicz – VP, Central and Eastern Europe, OVHcloud. Bartosz Martyka, BrandsIT: W ostatnim czasie rynek e-commerce…