Tag Automatyzacja

IT bez zbędnych opóźnień – rozwiązania, które usprawniają zarządzanie danymi, procesami i infrastrukturą IT.

Zabraknie pracy dla handlowców? „Sztuczna inteligencja będzie członkiem zespołu”

Sztuczna inteligencja, handel, nvidia

Sztuczna inteligencja od dawna nie jest już jedynie domeną science fiction czy eksperymentów laboratoryjnych. Obecnie to technologia, która stopniowo wkracza do różnych obszarów naszego życia, w tym również w dziedzinę handlu i sprzedaży. Według raportu firmy Gartner, Inc., do 2028 roku aż 60% pracy sprzedawców B2B będzie wykonywane za pośrednictwem konwersacyjnych interfejsów…

Przemysł przed kolejną ewolucją – wszystko dzięki automatyzacji i sztucznej inteligencji

siemens, technologia w przemyśle

Korzyści uzyskane z zastosowania generatywnej AI mierzone odsetkiem czasu pracy, którą można zautomatyzować, są większe w przemyśle (35 proc.) niż w branżach takich jak turystyka i wypoczynek (27 proc.) czy handel detaliczny (29 proc.). Są jednak mniejsze niż w usługach doradczych, mediach, administracji i zarządzaniu (po 40 proc.). Jak zauważają…

5 technologii kształtujących biznes – prognozy Gartnera na najbliższe lata

Technologia, technologii, innowacje,

Firma Gartner przedstawiła pięć kluczowych technologii, które, jak przewiduje, odmienią biznes w najbliższej przyszłości, czyli mały IoT, łączność satelitarna, bezpieczeństwo obliczeń, „cyfrowi ludzie” oraz autonomiczne drony i roboty. Jak stwierdził Nick Jones, Wiceprezes firmy Gartner – „Wszystkie pięć z tych technologii ma potencjalnie charakter transformacyjny…

Automatyzacja procesów w handlu detalicznym: Jak technologia pomaga radzić sobie z kryzysem gospodarczym?

handel

W obliczu problemów gospodarczych, detaliści muszą rewidować i dostosowywać swoje strategie do dynamicznie zmieniających się warunków. Z raportu branżowego opracowanego przez serwis Retail TouchPoints, „Strategie i priorytety w handlu detalicznym 2023”, wynika, że znaczna część przedstawicieli handlu detalicznego zauważa trudności. Aż 70% respondentów z USA oraz 76% z Europy przewiduje, że obecne spowolnienie…

Kiedy boty zawodzą: Dlaczego wciąż wolimy rozmowy z żywymi agentami

Branża Contact Center widzi wielki potencjał w botach i wiąże olbrzymie nadzieje z ich wykorzystaniem, licząc na ograniczenie kosztów i usprawnienie obsługi. Klienci mają jednak na temat użyteczności botów zdanie odmienne, o czym przekonują kolejne badania – tym razem autorstwa firmy UJET. Pokazało ono, że aż 80% klientów czuje się sfrustrowanych…

Top 6 narzędzi do marketing automation!

top6narzedzidomarketingautomation

W branży e-commerce coraz częściej stosuje się nowoczesne technologie, które mają na celu usprawnić działanie firmy oraz dotrzeć do nowych klientów. Jednym z najpopularniejszych rozwiązań stosowanych w celach reklamowych jest automatyzacja marketingu, czyli marketing automation. Na czym polega wyżej wymienione rozwiązanie? Jakie są najprzydatniejsze narzędzia służące do automatyzacji marketingu?…

Automatyzacja druku to oszczędności i lepsza kontrola nad firmą – przekonuje Canon

Canon, plakat

Automatyzacja druku stanowiła motyw przewodni tegorocznej prezentacji Canon podczas RemaDays – największych targów polskiej branży poligraficznej. Producent pokazał swoje najnowsze urządzenia wsparte nowoczesnym oprogramowaniem. Jakie są najważniejsze profity z automatyzacji druku? „Oszczędności i lepsza kontrola nad każdym etapem produkcji.” Tomasz Miękus, ekspert od druku wielkoformatowego…

Jak usprawnić działanie linii produkcyjnej?

automatyzacja-esox

Za sukces firmy produkcyjnej w dużej mierze odpowiada to, w jaki sposób realizowane są w niej procesy wytwórcze. Hala produkcyjna to serce i mózg całego zakładu, dlatego tak ważne jest, aby pochylać się nie tylko nad jakością wytwarzanych produktów, ale także wydajnością linii. Podpowiadamy, jakie możliwości otwiera przed zakładem automatyzacja procesów produkcji i komu warto…

Świat kroczy za Japonią – liderem automatyzacji

automatyzacja

Konsumenci coraz częściej wybierają możliwość robienia zakupów bez udziału sprzedawców. Zamawiając towar w internecie, choć istnieje taka możliwość, nie zawsze kontaktują się z obsługą klienta. Rezygnują z tej możliwości lub korzystają z chatbotów. W sklepach stacjonarnych coraz większą popularnością cieszą się kasy samoobsługowe, a automaty sprzedają już nie tylko kawę i drobne…