Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Klient na pierwszym miejscu, koncentracja na kliencie, strategia ukierunkowana na klienta: to hasła dobrze znane firmom działającym w modelach B2C, B2B, G2C, G2B lub w ich jakimkolwiek połączeniu. Organizacje te zdają sobie sprawę, że ostatecznym celem jest to, aby klient był zadowolony, mając nadzieję, że dzięki temu będzie również…

W Polsce co trzeci start-up rozwija produkt z wykorzystaniem co najmniej jednej technologii deep tech, czyli tych najbardziej zaawansowanych. Inwestują w przełomowe rozwiązania techniczne, budowę prototypów i badania laboratoryjne. Takim podmiotom łatwiej pozyskać inwestorów, choć wciąż fundusze venture capital najchętniej wybierają spółki z obszarów analityka i internet rzeczy. W Europie za to deep…

Coraz więcej marek podejmuje współpracę z influencerami w social media, aby dotrzeć do jak największego grona potencjalnych odbiorców. Jak ocenić skuteczność takiej współpracy z perspektywy oczekiwań firmy? Pomocne mogą być sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i analityka danych. ITMAGINATION stworzył i wdrożył prototypowo u klienta system rozpoznawania obrazu…

Ponad 20 proc. zadań finansowych w firmach zostanie zautomatyzowanych w nadchodzących kilku latach – wynika z badania Instytutu Rachunkowości Zarządczej CIMA. Firmy korzystające ze wsparcia technologii takich jak chmura, sztuczna inteligencja czy analityka danych wykazują się większą umiejętnością dostosowywania się do zmian i rozwijają szybciej niż podobne…

Ponad połowa modeli analitycznych nigdy nie jest wykorzystywana w praktyce, ponieważ pozostaje w fazie projektowej. Mimo że praca nad nimi jest niezwykle kosztowna i zajmuje dużo czasu specjalistom data science, biznes często nie korzysta z nich w fazie produkcyjnej, czyli działalności operacyjnej firmy. Nowa, kompleksowa oferta SAS sprawia, że firmy…

Rosnąca popularność technologii cloud computing sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na analitykę w chmurze. Firma SAS wprowadziła szereg udogodnień, które mają sprawić, że łatwiej będzie wdrożyć i wykorzystywać jej rozwiązania oraz włączyć je do już istniejącego ekosystemu IT. Eksperci SAS podkreślają, że sposób wykorzystywania systemów analitycznych ulega…

Jutro przypada Dzień Programisty, jednak jak podkreślają eksperci HR z SAS, w firmach technologicznych trwa on codziennie. Programiści są obecnie na rynku pracy na wagę złota. Według danych Komisji Europejskiej, już w 2020 roku będzie 600 tys. wakatów na to stanowisko. Biznes prześciga się w sposobach na pozyskanie nowych talentów i utrzymanie…

Prezentacja „Polska’25 – założenia i cele strategii cyfrowej transformacji”, którą wygłosi Marek Zagórski, Minister Cyfryzacji, wprowadzi uczestników w tematykę tegorocznej, 25. już edycji Forum Teleinformatyki. Poświęcona jest ona najbardziej aktualnym zagadnieniom budowy nowoczesnego, sprawnie działającego państwa, bazującego na precyzyjnie zaplanowanej i konsekwentnie realizowanej cyfrowej…

Zaawansowana analityka danych to dziś tajna broń nie tylko biznesu, ale też sportu. Drużyny i wyczynowcy na całym świecie korzystają z różnych aplikacji opartych o big data do przygotowania treningów, taktyk, analizy rozgrywek i ruchu zawodników. Taktyka oparta o nieaktualizowane lub niepełne dane to według doświadczonych trenerów prosta droga do porażki. Polska firma…

Nieustannie rozwijające się technologie oraz rosnące i zmieniające się preferencje konsumentów sprawiają, że biznes funkcjonuje dziś w „erze klienta”. Wpływa to na zmianę roli działów i dyrektorów marketingu. Jak wynika z polskiego badania „CMO Survey” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, dla 77 proc. szefów marketingu firm w Polsce priorytetem jest…