Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Jeszcze niedawno rynek e-commerce i handel tradycyjny postrzegano jako dwa konkurujące światy. W 2025 roku ten podział traci rację bytu – decyzje zakupowe Polaków coraz częściej wynikają z bieżącej potrzeby, a nie preferencji jednego kanału. Jak wynika z najnowszego badania „Adyen Index: Retail Report 2025”, aż 37…

Pomimo rosnącego zagrożenia cyberatakami i oszustwami internetowymi, aż 30% polskich konsumentów nie zamierza korzystać z biometrycznych metod uwierzytelniania – wynika z najnowszego raportu Adyen Digital Report 2024. Jednocześnie rośnie liczba ofiar cyberprzestępczości zarówno wśród klientów, jak i sprzedawców. Czy e-commerce jest gotowy sprostać tym wyzwaniom? Konsumenci a bezpieczeństwo…

Adyen oraz Grupa BMW ogłosili rozszerzenie swojego partnerstwa, które obejmuje nie tylko e-commerce, ale także punkty sprzedaży (POS). Jest to rezultat kilkuletniej, udanej współpracy obu firm w zakresie rozwiązań płatniczych online, której celem było podniesienie jakości doświadczeń zakupowych klientów BMW na całym świecie. Dotychczas Adyen wspierał globalny e-commerce…

Firma płatnicza Adyen odnotowała znaczący wzrost wartości swoich akcji o 12% po opublikowaniu wyników finansowych za pierwsze półrocze 2024 roku, które przewyższyły oczekiwania analityków. Wzrost ten był napędzany m.in. przez zwiększenie udziału rynkowego oraz ograniczenie tempa zatrudniania. W obliczu trudnej sytuacji makroekonomicznej, sektor płatności cyfrowych zmaga się…

Prawie połowa retailerów w Polsce używa sztucznej inteligencji do ochrony przed oszustwami, duża część wprowadza kasy samoobsługowe, a inni inwestują w chatboty. Mimo kontynuowania rozmów, aspekt wdrażania AI na rzecz dalszego rozwoju w handlu często zatrzymuje się na etapie koncepcyjnym, w którym główne pytanie to „co”, a nie „jak”. Niemal połowa firm z branży…

Połowa Polaków spędza obecnie więcej czasu na poszukiwaniu najlepszych okazji cenowych. Batalia o klienta trwa, więc Polski handel dwoi się i troi, szykując promocje przez cały rok. 50 proc. przedsiębiorców podkreśla jednak, że jest obecnie w lepszej sytuacji dzięki działalności na międzynarodowych rynkach, gdzie krajobraz handlowy ma nieco korzystniejsze…

Z badań LexisNexis wynika, że od końca zeszłego roku 60 proc. ataków, których celem było przejęcie środków finansowych, dotyczyło urządzeń mobilnych, a 40 proc. komputerów stacjonarnych i laptopów. Z kolei badanie Adyen ujawnia, że jedynie połowa polskich sprzedawców ma wdrożone rozwiązanie do silnego uwierzytelniania klientów. Rosnąca liczba oszustw to realne zagrożenie…

Rabat za kolejne zakupy? Informacje o promocjach na produkty z listy życzeń? 40proc. polskich klientów lubi, gdy sprzedawcy oferują im spersonalizowane reklamy lub sugestie. Z drugiej strony zaledwie 22proc. właścicieli biznesów wykorzystuje informacje o płatnościach do prowadzenia kampanii marketingowych dostosowanych do konkretnej grupy konsumentów. Jeżeli klient wyraził już zgodę na udostępnienie informacji,…

Analiza danych to jedno z kluczowych działań jakie może być podejmowane przez sprzedawców w celu poprawy wydajności, zwiększenia współczynnika konwersji i wzrostu sprzedaży. Jednak mimo tego, że większość detalistów zdaje sobie sprawę z konieczności tego działania, jedynie 23proc. wykorzystuje dane o płatnościach do zrozumienia tego, jak i kiedy kupują ich…

Z końcem października, będącego miesiącem cyberbezpieczeństwa, rozpoczyna się najgorętszy okres w handlu – zarówno dla sprzedawców, jak i oszustów, którzy czekają, by wykorzystać niedopatrzenia, czy luki w zabezpieczeniach. Wraz ze wzrostem popularności zakupów online oraz zbliżającym się szczytem handlowym, nadchodzi ostatni moment, aby właściciele sklepów zapewnili bezpieczeństwo swoim klientom.…