Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Wielkość rynku rzeczywistości rozszerzonej i rzeczywistości wirtualnej, wzrost napędzany rosnącym wykorzystaniem rzeczywistości wirtualnej do oferowania lepszych doświadczeń klientów w handlu internetowym i wciągającej nauki dzięki VR, AR i grywalizacji, inwestycje w AR i VR, transformacja sektora turystycznego z Technologie AR i VR.
The Insight Partners opublikowali najnowsze badanie na temat rzeczywistości rozszerzonej i rzeczywistości wirtualnej do 2028 r. Oczekuje się, że globalny rynek rzeczywistości rozszerzonej i rzeczywistości wirtualnej zanotuje wzrost z 27,96 mld USD w 2021 r. do 252,16 mld USD w 2028 r. Szacuje się, że w latach 2021-2028 rynek ten będzie corocznie rósł o 36,9%.
W oparciu o komponent, rynek rzeczywistości rozszerzonej i rzeczywistości wirtualnej jest podzielony na komponenty półprzewodnikowe, czujniki i inne. W 2021 roku segment komponentów półprzewodnikowych miał największy udział w rynku rzeczywistości rozszerzonej i rzeczywistości wirtualnej. Główne komponenty, które napędzają technologie AR i VR, obejmują HMD, ekrany do noszenia, jednostki obliczeniowe i czujniki. Ciągłe prace badawczo-rozwojowe w ciągu ostatniej dekady umożliwiły firmom technologicznym dostarczanie rewolucyjnych nakryć głowy oraz systemów AR i VR, które są niedrogie, dostępne, kompaktowe i skuteczne.
Wzrost popytu na komponenty półprzewodnikowe AR/VR w grach, opłacalne korzyści z rozwiązań opartych na rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości, niechęć do stosowania technologii rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości oraz wprowadzenie rozwiązań branżowych to jedne z głównych czynników wpływających na rynek do elementów półprzewodnikowych AR i VR. Gry wideo należą do najpopularniejszych technologii rzeczywistości rozszerzonej i rzeczywistości wirtualnej, a liczba graczy (gry oparte na AR i VR) na całym świecie gwałtownie wzrosła w ostatnich latach, przyczyniając się do rozwoju rynku rzeczywistości rozszerzonej i rzeczywistości wirtualnej.
Pandemia COVID-19 drastycznie wpłynęła na sektor turystyczny na świecie w 2020 r. i na początku 2021 r. W związku z tym sektor turystyczny coraz częściej wdraża technologie AR i VR, aby zaoferować widzom możliwość podróżowania, pozostając we własnych domach. Ludzie mogli odkrywać świat siedząc wygodnie na swoich kanapach. W związku z tym, firmy ciężko pracują, aby zmienić doświadczenia podróżnicze za pomocą technologii wycieczek z przewodnikiem. Technologia AR zmienia postrzeganie przez podróżnych ich fizycznego otoczenia i zapewnia dodatkowe doświadczenia turystyczne oraz możliwości interakcji.