Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Według badania rynku opublikowanego przez P&S Intelligence, przychody rynku metaverse w 2021 r. wyniosły ponad 148,5 mld USD i prawdopodobnie będą się zwiększać w tempie rocznego wzrostu 30% od 2021 do 2030 r. i osiągną 1,55 miliarda dolarów do roku 2030. Będzie to spowodowane rosnącym zapotrzebowaniem Metaverse na nabywanie aktywów cyfrowych za pomocą kryptowalut. Co więcej, przewiduje się, że pojawienie się firm zajmujących się metawersem, sojusze na rzecz innowacyjnych medycznych rozwiązań VR i AR, w celu poprawy wyników pacjentów i jakości operacji, a także zwiększenie inwestycji w badania i rozwój mają wzmocnić branżę.
Podczas pandemii rynek metaverse odnotował zwiększone finansowanie ze względu na wzrost uzależnienia ludzi od różnych platform cyfrowych. COVID-19 otworzył bramy dla nowych graczy na rynku, ponieważ ludzie mieli więcej czasu wolnego niż wcześniej, co miało pozytywny wpływ na ich zaangażowanie w gry. Na przykład liczba użytkowników Fortnite wzrosła do 350 mln w 2020 roku z 250 mln w 2019 roku.
W nadchodzących latach oprogramowanie prawdopodobnie będzie się rozwijało szybciej. Wynika to z rosnącego zapotrzebowania na narzędzia do tworzenia aplikacji internetowych i aplikacji mobilnych VR/AR, zestawy do tworzenia oprogramowania (SDK), studia VR/AR i narzędzia oparte na chmurze. Co więcej, wraz z rosnącą popularnością animowanych awatarów, programiści zaprojektowali bramki płatnicze i gry, w których ludzie mogą zarabiać pieniądze, napędzając w ten sposób sprzedaż oprogramowania platformy Metaverse.
Analiza regionalna rynku Metaverse
Rynek Metaverse wzbogaca zakupy online dzięki nowym funkcjom witryn e-commerce. Na przykład awatary mogą służyć do tworzenia innej tożsamości, którą firmy modowe wykorzystują do oferowania spersonalizowanych rekomendacji produktów, wzmacniając w ten sposób ich lojalność wobec marki. Dodatkowo klienci mogą rzucić okiem na designerskie torebki wykorzystujące technologię 3D. Klienci mogą praktycznie wypróbować zegarki, a sztuczna inteligencja pomaga w podjęciu decyzji o dopasowaniu. 00