Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Launchpad Accelerator to 6. miesięczny, międzynarodowy program organizowany przez globalny zespół Google Developers, dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych (tzw. scale-ups). W tym roku program po raz drugi objął firmy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Współpraca rozpoczyna się od dwutygodniowego szkolenia w San Francisco. Jego głównym elementem są sesje mentoringowe z inżynierami i menedżerami produktów z Google oraz z międzynarodowego zespołu mentorów zewnętrznych. Uczestnicy przez kolejne miesiące będą mogli korzystać ze wsparcia ekspertów.
Szopi.pl bardzo szybko się rozwija i cieszy coraz większym zainteresowaniem wśród Polaków. Sukcesywnie poszerzamy listę sklepów w których można zrobić zakupy dzięki nam oraz pojawiamy się w kolejnych miastach. Jesteśmy obecni w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, wkrótce dołączą kolejne lokalizacje – mówi Zbigniew Płuciennik, CEO i twórca Szopi.pl – To dla nas ogromne wyróżnienie, że nasz projekt został dostrzeżony przez specjalistów z Google. Wsparcie z jakiego mamy szansę skorzystać może znacząco wpłynąć na nasz dalszy, szybki rozwój. Jesteśmy jedyną polską firmą, która zakwalifikowała się do najnowszej edycji programu – dodaje.
Jak działa Szopi.pl? Wystarczy wejść na stronę internetową przez przeglądarkę komputera lub smartfona i już można robić zakupy w takich sklepach jak Biedronka, Lidl, Rossman czy Piotr i Paweł, które nie mają własnych sklepów internetowych. Poza sieciami firma obsługuje także pojedyncze delikatesy czy warzywniaki. Klient robi listę zakupów, a specjalnie przeszkolony szoper realizuje je w imieniu klienta. Można zamówić produkty z więcej niż jednego sklepu podczas jednych zakupów. Jeżeli w danym sklepie brakuje czegoś z listy, przedstawiciel Szopi.pl kontaktuje się z klientem i uzgadnia, co kupić w zamian. Klient może także zadzwonić do Szopera już w trakcie robienia przez niego zakupów, aby wprowadzić zmiany do zamówienia. W ofercie znajdują się także apteki. Wówczas szoper przyjeżdża dwa razy – po receptę i z zamówieniem.
Zakupy dostarczane są w papierowych, ekologicznych torbach, bezpośrednio do domów. Dostawa jest za darmo jeśli zamówienie ma wartość powyżej 200 zł i nie przekroczy 40 kg. Szoper doskonale zna asortyment sklepów i może dowieść zakupy nawet w ciągu godziny (usługa: ekspress), ale jeśli aż tak bardzo się nam nie śpieszy, może nam dowieść dokładnie na umówioną godzinę. Za zakupu możemy zapłacić on-line lub bezpośrednio przy odbiorze produktów.
Szopi.pl to start up, który mocno stawia na technologie. Współtworzy go zespół doświadczonych programistów, po to by uruchomić w Polsce projekt, który w USA i Azji bije rekordy popularności. W pierwszym roku działalności Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 20 000 razy. Firma robi 5 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie.