Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

SEO to dosyć proste i tanie narzędzie do zdobywania ruchu z Google. Jeśli poznasz podstawy, zrozumiesz proces optymalizacji strony internetowej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.
Twoja przygoda z Google dopiero się zaczyna i nie masz jeszcze prawie żadnej widoczności? A może Twoja strona posiada już pewną widoczność i zdobywasz już pewną ilość ruchu, ale nie jesteś zadowolony ze sprzedaży generowanej przez ten ruch?
Wyszukiwarka Google odpowiada za ponad 95% zapytań zadawanych przez Polaków, dlatego strony, które chcą pozyskiwać klientów, powinie być optymalizowane według wytycznych Google’a. Zasadę działania tej najpopularniejszej wyszukiwarki można sprowadzić do jednego prostego zdania – ty zadajesz pytanie, ona odpowiada.
Google zarabia ogromne pieniądze na reklamach prezentowanych obok wyników wyszukiwania. Popularność wyszukiwarki wpływa na zyski Google. Nic więc dziwnego, że firma ciągle udoskonala algorytmy tak, aby te, jak najlepiej odpowiadały na nasze pytania. Ostatecznie chodzi o to, żeby użytkownik po wpisaniu słowa kluczowego dostał satysfakcjonującą go odpowiedź i ewentualnie kliknął w wyświetlaną obok reklamę.

Rozwiązanie jest banalne w swoim założeniu. Wystarczy, że na swojej stronie odpowiesz na to pytanie w sposób satysfakcjonujący dla użytkownika oraz przekonasz Google, że twoja odpowiedź jest najtrafniejsza. I tu dochodzimy do sedna sprawy: przekonanie Google do pokazania Twojej strony jest sprawą bardziej złożoną, niż wymyślenie satysfakcjonującej odpowiedzi na pytanie potencjalnego klienta. Jak to zrobić? To właśnie zadanie dla SEO — odpowiednie przygotowanie i promowanie treści strony może sprawić, że Google uzna ją za wartościową i zaprezentuje na przykład na pierwszej stronie wyników wyszukiwania.

SEO to dążenie do stanu, aby Google zaufało twojej stronie i prezentowało ją w wynikach wyszukiwania.

⇛ zaplanować strategię SEO (poznanie swoich potencjalnych klientów, analiza ich potrzeb oraz sposobów szukania tego, czego potrzebują w Google; analiza słów kluczowych itd)
⇛ stworzyć optymalną dla klienta strukturę strony – tzw. architektura informacji decyduje o tym, że i potencjalny klient, i robot wyszukiwarki łatwo odnajdują się na Twojej stronie
⇛ maksymalnie ułatwić poznanie całego serwisu robotom indeksującym — to bardzo ważny element w SEO, cała wcześniejsza oraz późniejsza praca pójdzie na marne jeśli roboty Google nie są w stanie trafić na właściwe adresy URL…
⇛ zadbać o treść i wygląd strony, czyli dokonać optymalizacji treści — użyteczna strona pozwala łatwiej zrozumieć to co przedstawia; prosty layout pomoże łatwiej się odnaleźć i zrozumieć sens treści — użytkownicy lubią czytelne prezentacje!
⇛ przeprowadzić niezbędne działania poza stroną: informacje o twojej firmie umieszczane poza własną stroną internetową pozwalają na zwiększenie ilości potencjalnych klientów, którzy trafią na tę stronę także za pośrednictwem wyszukiwarek, dlatego proces budowania zaufania za pomocą linków i wzmianek o firmie powinien być dokładnie zaplanowany, ciągły i długotrwały.
Szukasz dobrze poukładanej i ustrukturyzowanej wiedzy na temat SEO? Sprawdź darmowy kurs SEO od Octamedia. Dowiedz się jak podejść do widoczności w Google i jak tę widoczność zamienić na klientów! Na kurs możesz zapisać się na stronie https://octamedia.pl/darmowy-kurs-seo/.