Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Dzięki Creator Studio na Facebooku możliwe jest już planowanie postów na Instagramie. Na tę funkcję od dawna czekali wszyscy marketerzy specjalizujący się w tematyce social mediów. Dowiedz się, w jaki sposób zaplanować instagramowe treści, korzystając z nowego narzędzia.
Creator Studio – jak z niego skorzystać?
Planowanie postów na Instagramie jest naprawdę proste i w znacznym stopniu pozwala na optymalizację Twojej codziennej pracy. Warto skorzystać z tej darmowej możliwości.
By uzyskać dostęp do planowania postów na Instagramie przez facebookowe Creator Studio, musisz połączyć konta na Facebooku i Instagramie.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, wejdź w sekcję “Ustawienia” w mobilnej wersji Instagrama i w zakładce “Konto” kliknij “Przejdź na konto profesjonalne”. Wedle uznania, wybierz opcję “Twórca” lub “Firma”. Wśród szeregu ustawień, w sekcji “Połącz z Facebookiem”, wybierz docelową stronę facebookową, którą chcesz zintegrować z instagramowym profilem.
Gdy Twoje konta są już połączone, na górnej belce na facebookowym profilu klikasz zakładkę “Więcej” i wybierasz opcję “Narzędzia do planowania”. W bocznym menu po lewej stronie, w sekcji “Narzędzia” klikasz “Creator Studio” i zostajesz przeniesiony do docelowego kreatora.
Jak planuje się posty na Instagrama w Creator Studio?
W Creator Studio, klikając na samej górze ikonkę Instagrama, przełącz się z docelowego widoku przeznaczonego do planowania treści na Facebooka, na widok do planowania treści na Instagrama.
Następnie wybierz opcję “Utwórz post” i zdecyduj, czy chcesz zaplanować treść, która trafi do aktualności na Instagramie, czy do IGTV.
W rubryce, która pojawi się na Twoim ekranie wpisz treść posta, dodaj zdjęcie i ustaw lokalizację. Zwróć uwagę, że edytor będzie Ci podpowiadał, ile znaków, wzmianek i hashtagów możesz dodać. Jeśli chcesz, możesz również edytować zdjęcie w Creator Studio.
Gdy Twoja publikacja będzie już gotowa, kliknij strzałkę przy znajdującym się w prawym dolnym rogu przycisku “Opublikuj” i wybierz opcję “Zaplanuj”. Ustal termin i godzinę, w którym treść ma pojawić się w aktualnościach na Instagramie lub w IGTV.
I gotowe! Twój instagramowy post został zaplanowany.
Dowiedz się więcej, jak planować posty na Instagramie. Dzięki temu zoptymalizujesz swój czas pracy i będziesz mógł skupić się na kolejnych wyzwaniach zawodowych.
Powodzenia!