Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Dział Sony Professional Solutions Europe ogłosił wprowadzenie systemu TEOS Manage 2.1: zmodernizowanego rozwiązania do zarządzania miejscem pracy, które kompleksowo zapewnia pełniejszą kontrolę nad urządzaniami, systemami signage i treściami. To rozwojowe, skalowalne i łatwe w użyciu rozwiązanie jest flagowym produktem Sony do zarządzania obiektami biurowymi i oświatowymi, od recepcji po sale spotkań.
W systemie TEOS Manage 2.1 pojawiło się wiele nowych możliwości i funkcji, takich jak prezentacja treści ułatwiających pracownikom orientację przestrzenną za pomocą interaktywnych wyświetlaczy, obsługa ścian wideo złożonych z wielu monitorów, w tym BRAVIA, czy lepsza obsługa rozwiązań IPTV. W najnowszej wersji wprowadzono też aktualizacje wcześniejszych rozwiązań wspomagających tworzenie miejsc efektywnej pracy: TEOS Signage, TEOS Book i TEOS Survey.
Nowoczesne podmioty potrzebują zdolności do podejmowania trafnych, strategicznych decyzji, które nie tylko zwiększą produktywność, ale i uwolnią rzeczywisty potencjał miejsca pracy i pracowników — wyjaśnia Thomas Issa, menedżer w dziale Corporate and Education Solutions w Sony Professional Solutions Europe. — System TEOS powstał, by ułatwić firmom osiągnięcie obu tych celów. Pomaga maksymalnie wykorzystać posiadane urządzenia i treści, jest też źródłem cennych danych o wrażeniach w miejscu pracy. Dzięki TEOS można więc lepiej zarządzać środowiskiem pracy: optymalizować wykorzystanie przestrzeni, zmniejszać koszty i podnosić wydajność.
● TEOS Wayfinding — treści do orientacji przestrzennej to nowy składnik systemu przeznaczony do wykorzystania na monitorach profesjonalnych BRAVIA i tabletach z ekranami dotykowymi. Ułatwia on odnajdywanie drogi i pozwala w prosty sposób rezerwować pomieszczenia oraz uzyskiwać takie informacje, jak plany pięter czy lokalizacja hotspotów i stref bezpiecznych. Funkcja mapy piętra będzie uwzględniała także stanowiska pracy o niestałej lokalizacji. Ułatwi to użytkownikom poruszanie się po biurze.
● TEOS TV — ta funkcja pozwala uruchomić w miejscu pracy system telewizji biurowej oraz w prosty sposób tworzyć kanały IPTV i nimi zarządzać. Jest włączona bezpośrednio do systemu TEOS Manage. Umożliwia utrwalanie spotkań, prezentacji i ważnych wiadomości oraz ich późniejsze wyświetlanie we wszystkich biurach z jednego, centralnego systemu.
● TEOS Videowall — użytkownicy mogą z łatwością rozdzielać i dopasowywać treści do wyświetlenia na ścianach wideo w dowolnej konfiguracji opartej na monitorach profesjonalnych BRAVIA z platformą Android lub odtwarzaczach do systemu TEOS.
● TEOS Book — obsługa dodatkowych rozwiązań RFID oraz rozszerzenie zgodności z OATH i zarządzanie spotkaniami prywatnymi w systemach Office 365 / Microsoft Exchange.
● TEOS Connect — integracja z systemem TEOS Manage umożliwiająca zaawansowane zdalne konfigurowanie, dostosowywanie i unowocześnione zarządzanie.
● TEOS Manage — zwiększenie wygody użycia dzięki obsłudze pojedynczego logowania.
● Obsługa nowych urządzeń — system jest obecnie zgodny z urządzeniami do wideokonferencji (Cisco). Pozwala zdalnie nimi sterować i zarządzać.
● Nowy język — system TEOS jest teraz dostępny w japońskiej wersji językowej (ogółem 12 języków).
Rodzina wzajemnie współpracujących rozwiązań TEOS usprawnia wykorzystanie miejsca pracy: optymalizuje zarządzanie urządzeniami, obniża wydatki na energię i zwiększa wydajność. Pełny pakiet rozwiązań Sony do zarządzania miejscami pracy odegrał już fundamentalną rolę w procesach cyfrowej transformacji ponad 200 podmiotów z Europy, od portugalskiego oddziału firmy Siemens po kampus firmy Capgemini we Francji. Poza projektorami biurowymi i monitorami profesjonalnymi BRAVIA system TEOS 2.1 pozwala firmie Sony oferować najszerszy wachlarz produktów i rozwiązań przeznaczonych dla biur i oświaty.
System TEOS 2.1 będzie dostępny w regionie EMEA od 10 grudnia.