Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Cisco Intersight upraszcza działanie centrów danych, dostarczając narzędzi do zarządzania systemami IT w modelu usługowym (Management as-a-Service), który ogranicza potrzebę utrzymywania różnych elementów firmowej infrastruktury administracyjnej. Cisco Intersight umożliwia kompleksowe zarządzanie systemem IT w całym cyklu jego życia dzięki wykorzystaniu technik uczenia maszynowego, analityki i automatyzacji.
Obecnie, wiele firm wdraża środowiska wielo-chmurowe, co stwarza zapotrzebowanie na skalowalne i spójne środowisko administracyjne, pozwalające na jednolite zarządzanie zarówno firmowym centrum danych, jak i chmurami prywatnymi oraz publicznymi. Użytkownicy poszukują też rozwiązań umożliwiających spójne zarządzanie i wymuszanie zasad firmowej polityki w środowiskach składających się z fizycznych serwerów, a także infrastruktury konwergentnej i hiperkonwergentnej. Cisco Intersight dostarcza unikalnych, wszechstronnych możliwości połączenia i zarządzania wszystkimi tymi elementami.
Obserwujemy również transformację architektury aplikacji w kierunku systemów pozwalających na łatwe skalowanie i uruchamianie w rozproszonych centrach danych, co jest możliwe przy wykorzystaniu technologii kontenerów i systemów stosujących mikro-usługi. Dodatkowo, wdrażanie modelu DevOps zwiększa szybkość opracowywania nowych aplikacji i pozwala na praktycznie ciągłe dostarczanie nowych funkcji. Cisco Intersight odpowiada na te wyzwania ułatwiając pracownikom IT optymalizację wykonywanych zadań przy wykorzystaniu bardziej niż dotąd intuicyjnego interfejsu.
Koszty nieplanowanych przestojów w centrum danych mogą sięgać tysięcy dolarów na minutę. Dodatkowym nieprzewidzianym wydatkiem mogą okazać się koszty związane z naruszeniem bezpieczeństwa firmowego systemu, często wskutek błędów ludzkich. W testach platformy Intersight udział wzięło wielu klientów Cisco wykorzystujących tysiące systemów UCS i HyperFlex, którzy z entuzjazmem odnoszą się do zmian związanych z inteligentną automatyzacją procesów IT.
System Intersight został zaprojektowany tak, by dostarczyć nowych mechanizmów administracyjnych zapewniających wyższy niż dotąd poziom inteligencji i łatwości wykorzystania. Działają intuicyjnie, a jednocześnie uczą się i ewoluują w czasie:
Usługi Cisco Intersight będą dostępne na rynku w IV kwartale 2017 roku. Są one zintegrowane i mogą współpracować z istniejącymi w ramach systemów UCS i HyperFlex narzędziami do zarządzania. W efekcie ich użytkownicy mogą skorzystać z Intersight bez dodatkowych komplikacji. W przyszłości Cisco planuje udostępnienie Intersight również w modelu on-premise – usług uruchamianych w firmowym centrum danych.
Platforma Cisco Intersight ma rozszerzalną architekturę wykorzystującą oparte na standardach biblioteki RESTful API OData oraz interfejsy ułatwiające integrację oprogramowania i urządzeń sprzętowych innych producentów.
Narzędzia zarządzające nowej generacji są przeznaczone dla ponad 60 tysięcy użytkowników systemów UCS, HyperFlex oraz Cisco Converged Infrastructure.
Klientom, którzy planują modernizację systemów IT przy wykorzystaniu rozwiązań UCS, HyperFlex i Intersight, Cisco oferuje kompleksowy zestaw usług związanych z zarządzaniem cyklem życia centrum danych poczynając od wstępnego doradztwa, przez optymalizację i techniczne usługi zarządzania po konsultacje w zakresie zwiększania ekonomicznej efektywności systemu i minimalizacji ryzyka. Usługi Cisco wykorzystują globalne doświadczenia firmy, dobrze sprawdzone procesy oraz innowacyjne metodologie ułatwiające użytkownikom przyspieszenie i uproszczenie zadań operacyjnych w systemach IT.