Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Według badań Ricoh aż 85 proc. informacji biznesowych jest „nieuporządkowanych”. Oznacza to, że mogą znajdować się na urządzeniach osobistych pracowników lub w ich szufladach. Utrudnia to zrozumienie sposobu, w jaki informacje przepływają w obrębie firmy. Takie podejście do przechowywania informacji nie tylko zwiększa potencjalne ryzyko utraty danych, kradzieży lub ataku – utrudnia także rejestrowanie procesów i raportowanie zgodności z przepisami.
Nowoczesne środowisko pracy musi być tak dynamiczne, jak cyfrowe zagrożenia, którym ma sprostać. Dlatego tak ważne jest zadbanie o kwestie bezpieczeństwa danych w każdym aspekcie funkcjonowania organizacji. Szczególnie, że wraz z ewolucją stylu pracy związaną z coraz większa popularnością pracy zdalnej, rosnącym zasięgiem cyfryzacji, trendami takimi jak BYOD (Bring Your Own Device) czy koniecznością przetwarzania coraz większej liczby danych, tych zagrożeń i wyzwań pojawia się coraz więcej. Dla skuteczności strategii bezpieczeństwa kluczowe znaczenie ma kompleksowe podejście.
Według danych z raportu Quorcirca[1] aż 61 proc. firm odnotowało w ciągu roku jeden lub więcej incydentów związanych z nieuprawnionym dostępem do danych z poziomu urządzenia drukującego. Te zdarzenia mogą okazać się nie tylko kosztowne z punktu widzenia utraty kontroli nad ważnymi danymi, ale również kar wynikających z naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.
Skala zagrożeń, którym musi sprostać przedsiębiorstwo rośnie wraz z liczbą informacji, które są na co dzień przetwarzane w organizacji. Firma musi chronić dane w sposób holistyczny i mieć na uwadze cały cykl życia dokumentu. Szczególnie, że obiegi dokumentów obejmują teraz znacznie więcej różnych urządzeń oraz sieci.