Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Opinie to przestrzeń ekspertów, liderów branży i redakcji, którzy komentują najważniejsze zjawiska i trendy w sektorze IT i kanale sprzedaży. Publikujemy felietony, analizy i wywiady dotyczące technologii, rynku, regulacji oraz strategii vendorów, integratorów i dystrybutorów.

Fortinet wspólnie z wydawnictwem Forbes Insights zaprezentował raport „Trudne wybory: Jak dyrektorzy ds. bezpieczeństwa informacji zarządzają rosnącymi zagrożeniami przy ograniczonych zasobach”. Dokument przedstawia wyniki ankiety, która wykazała, że 84% dyrektorów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo firmowych informacji przewiduje wzrost ryzyka cyberataków. Natomiast ponad jedna czwarta uznaje, że hakerzy…

Dobrze zdefiniowane i odpowiednio zarządzane procesy biznesowe w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu mogą stanowić istotną przewagę konkurencyjną firmy. Na co należy zwrócić uwagę podczas pracy nad strategią optymalizacji procesów, aby zminimalizować ryzyko wystąpienia błędów? Brak priorytetyzacji procesów Aby dobrze przygotować organizację do wdrożenia zmian należy przeprowadzić…

O tym, że znalezienie fachowca nie jest najłatwiejsze doskonale wiedzą osoby poszukujące ekipy do remontu, hydraulika czy stolarza wykonującego meble na wymiar. Z pomocą przychodzi technologia, a konkretnie Fixly.pl. Polski startup w sektorze usług łączy zlecających z fachowcami – prosto, szybko i wygodnie. Fixly – serwis do usług Trudności ze znalezieniem fachowców na rynku…

W marcu 2018 ExMetrix opublikował prognozę dotyczącą sytuacji rynków i predykcji ich kształtowania się. Okazuje się, że prognoza ta była wyjątkowo trafna. Prognoza „Korzystając z danych oraz narzędzi do modelowania dostępnych na platformie ExMetrix i kierując się wskazówkami Rothbarda podjęliśmy próbę określenia, kiedy mogą powstać warunki sprzyjające wejściu w okres…

W kwietniu 2020 roku ma wejść w życie nowa matryca stawek VAT. Celem zmian jest uporządkowanie obecnej sytuacji, która powoduje wśród przedsiębiorców kłopoty interpretacyjne. Nowym i korzystnym dla nich rozwiązaniem ma być tzw. wiążąca informacja stawkowa, która ma zapewnić podatnikom większą ochronę na wypadek kontroli organów podatkowych. Będzie można się…

W skali od 0 do 10 średni poziom satysfakcji klienta kupującego w internecie wynosi 7,8 – wynika z raportu Mobile Institute „Customer Happiness Index”. Kluczowym elementem, który buduje to zadowolenie, a często też warunkuje zakup, jest system płatności. Brak odpowiedniej dla klienta formy płatności może zdecydować o porzuceniu koszyka. Kupujący…

Firmy rozwinięte cyfrowo wprowadzają zdecydowanie więcej innowacji niż pozostali uczestnicy rynku, a wdrażane rozwiązania są o wiele bardziej zaawansowane niż w przypadku organizacji będących na wcześniejszym etapie cyfryzacji. Z badania „Accelerating Digital Innovation Inside and Out” przeprowadzonego przez MIT Sloan Management Review i firmę doradczą Deloitte wynika, że dyrektorzy…

Z ostatniego badania Salesforce wynika, że 56% klientów widzi konieczność zmiany podejścia firm do angażowania ich w proces zakupowy. Ludzie oczekują personalizacji, spójnego przekazu we wszystkich kanałach kontaktu, ochrony danych osobowych i innowacyjności. Przyglądają się także postawom etycznym firm. Aż 80% klientów jest lojalna wobec firm o dobrej…

Kilka lat temu gromadząc materiały do mojej książki o mitach i półprawdach zarządzania, postanowiłem odwołać się do mądrości zbiorowej, a konkretnie do portalu LinkedIn. W jednej z popularnych grup dyskusyjnych zadałem następujące pytanie: co jest najpopularniejszym mitem lub paradoksem w zarządzaniu? W dyskusji wzięło udział całkiem sporo osób z całego świata. Za najpopularniejszy mit…

Współpraca z sieciami handlowymi stanowi wiodący obszar działalności każdego operatora, który etapowo rozwija własne możliwości biznesowe, a także otwiera się na nowe lokalizacje, umożliwiające jeszcze skuteczniejsze dotarcie z usługą do klientów zarówno w większych, jak i mniejszych miejscowościach. Rozbudowa infrastruktury automatów do odbioru przesyłek wiąże się bezpośrednio z partnerstwem z sieciami,…