Kategoria Kanał

Kanał sprzedaży IT to centrum informacji dla VAR-ów, MSP, integratorów i dystrybutorów działających w ekosystemach największych vendorów.

Veeam ma nową dyrektor ds. marketingu

Firma Veeam Software poinformowała dziś, że Kate Hutchison została mianowana na stanowisko głównego dyrektora ds. marketingu (CMO). Hutchison pokieruje globalnym działem marketingu Veeam, by dalej umacniać wizerunek firmy jako wiodącego dostawcy rozwiązań gwarantujących stałą dostępność każdego typu aplikacji i danych oraz w każdym typie chmury. Bezpośrednim przełożonym Kate Hutchison…

MŚP pracują „w trasie”

Do ciekawych wniosków doszli Ipsos MORI, którzy przeprowadzali badanie na zlecenie Microsoft. Z owych badań wynika, że 1/3 pracowników w polskim małym i średnim biznesie nadal najchętniej komunikuje się z klientami w trakcie bezpośrednich spotkań. Przedstawiciele europejskich firm wybierają częściej interakcję za pośrednictwem e-maila, do czego przyznaje się 34 proc. respondentów.…

Action – jak przeżyć wielką katastrofę – przykład budujący

W piątek, 29 września, Action ogłosił swoje półroczne wyniki finansowe, przez wielu uznawane za dobre i pokazujące, że jest szansa. Jak zwykle w przypadku dystrybutorów – spory wpływ tak zwanych zdarzeń jednorazowych na wyniki w zasadzie nie pozwala osobom nie siedzącym bardzo głęboko w temacie dystrybucji IT wskazać, czy wyniki są dobre, czy niekoniecznie. W porównaniu…

Dowiedz się więcej o biznesie – Deloitte zaprasza na Akademię Biznesu

Właśnie rozpoczął się rok akademicki. Wraz z nim rusza Akademia Biznesu – program edukacyjny dla studentów. Podczas bezpłatnych warsztatów eksperci Deloitte będą wyjaśniać zagadnienia związane z rachunkowością, kwestiami podatkowymi, prawa, konsultingu, zarządzania ryzykiem, metod ilościowych, fuzji i przejęć czy rozwiązań IT. To trzynasta edycja programu…

O technologii, debiucie na New Connect i planach XTPL opowiada CEO Spółki – dr Filip Granek

Filip Granek, CEO XTPL

Ciekawa technologia w połączeniu z umiejętnym prowadzeniem biznesu to świetny przepis na sukces. Zarówno o jednym, jak i o drugim postanowiliśmy porozmawiać z CEO XTPL – spółki, która niedawno debiutowała na New Connect. BrandsIT: XTPL zajmuje się rozwojem technologii precyzyjnego druku nanomateriałów. Czym charakteryzuje się ta technologia? dr Filip Granek: Nasza technologia…

Co dalej z Sygnity? Akcjonariusze podjęli decyzję

W raporcie bieżącym Sygnity S.A. poinformowano o uchwałach przyjętych przez Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy. Akcjonariusze mieli zdecydować o dalszym istnieniu Spółki. Ich decyzją, Sygnity nadal będzie prowadziła działalność. W półrocznym raporcie jednostkowym Sygnity S.A. za okres od 1 października 2016 roku do 31 marca 2017 roku Spółka wykazała…

Huawei zainwestuje pół miliarda dolarów w cyfrową transformację

Huawei

Podczas Huawei Connect 2017 w Szanghaju Huawei ogłosił, że w ciągu najbliższych pięciu lat zainwestuje 500 milionów dolarów, aby pomóc swoim klientom w procesie cyfrowej transformacji. Firma zaprezentowała także najnowsze strategie i rozwiązania, które mają ułatwić przedsiębiorstwom ich integrację z cloud computing. Nowe strategie Wiele organizacji…

Also poszerzyło platformę usługową dla resellerów

Wprowadzenie WePrintSmarter w jedenastu krajach Europy było sukcesem; teraz ALSO rozwija tę usługę w Polsce. Od dzisiaj polscy resellerzy mogą generować cykliczne przychody dzięki usługom wartości dodanej takim jak SmartSupplies, w pełni zautomatyzowanej usłudze ponownego zamawiania materiałów do druku. Dzięki naszym platformom dajemy resellerom możliwości. Usługa…

Komsa rozpoczyna współpracę z Unify

TTMS, euvic, asbis

Wrocławski dystrybutor KOMSA Polska rozpoczął współpracę z firmą Unify – jednym z wiodących producentów telekomunikacyjnych, zapewniającym rozwiązania i usługi związane ze zintegrowaną komunikacją i współpracą (Unified Communications & Collaboration-UCC). Partnerstwo pomiędzy KOMSA Polska, a firmą Unify zostało nawiązane we wrześniu 2017 r. Zdaniem KOMSA Polska, główne wyróżniki firmy…