Kategoria Kanał

Kanał sprzedaży IT to centrum informacji dla VAR-ów, MSP, integratorów i dystrybutorów działających w ekosystemach największych vendorów.

ARCHOS z oprogramowaniem Liberty

ARCHOS 101b Oxygen_PROMOicons

ARCHOS jeszcze w tym roku dostarczy na rynek pierwsze urządzenia mobilne z fabrycznie zainstalowanym oprogramowaniem Liberty. Pozwoli ono precyzyjnie kontrolować, jakie informacje są udostępniane serwisom internetowym. Mechanizm ten da użytkownikowi możliwość zarządzania jego prywatnością oraz sprawi, że będzie mógł on zarobić na danych, które udostępnia, jeśli tylko zgodzi się…

F-Secure przejmuje MWR InfoSecurity

gartner, trend, cyberbezpieczeństwo, bezpieczeństwa IT

F-Secure podpisała umowę przejęcia MWR InfoSecurity, globalnego dostawcy usług z zakresu cyberbezpieczeństwa, którego oddziały znajdują się w Wielkiej Brytanii, USA, RPA, Singapurze oraz w Polsce. Decyzja stanowi ważny krok w realizacji strategii rozwoju organizacji i sprawia, że F-Secure jest obecnie największym w Europie podmiotem oferującym produkty oraz usługi do wykrywania i zwalczania…

Tomasz Buk nowym dyrektorem

Tomasz Buk

Tomasz Buk został powołany na stanowisko dyrektora polskiego oddziału firmy AVID, światowego lidera w dziedzinie przetwarzania audio i wideo dla potrzeb profesjonalnych twórców, artystów, filmowców, platform telewizyjnych i radiowych. Nowy dyrektor zarządzający  będzie odpowiedzialny za dynamiczny rozwój polskiego oddziału firmy, który wkrótce ma się stać największym i najważniejszym…

Rozstrzygnięty Plebiscyt CRN Polska

Jeden z najważniejszych plebiscytów dla resellerów, VAR-ów i integratorów IT rozstrzygnięty. Redakcja magazynu CRN Polska ogłosiła finalistów i laureatów XIX Plebiscytu CRN. W tegorocznej odsłonie Plebiscytu CRN, o tym kto zwyciężył w poszczególnych kategoriach, zdecydowało ponad pięć tysięcy głosów oddanych przez resellerów i integratorów. Finalistów i laureatów poznaliśmy podczas  Gali,…

Technologia pomaga przedsiębiorcom

praca

Co piąty Polak chce w ciągu najbliższych lat otworzyć własną firmę. Choć pod względem przedsiębiorczości jesteśmy w europejskiej czołówce, to rośnie liczba firm, które ogłaszają upadłość. Co trzecie przedsiębiorstwo upada po roku działalności, a 70 proc. – po pięciu lat funkcjonowania na rynku. Często odpowiadają za to brak wystarczającej wiedzy finansowej i niekontrolowane…

Incom z wyłącznością

Incom

Incom Group SA podpisał umowę dystrybucyjną z polskim producentem, dedykowanych dla edukacji i użytku domowego, drukarek 3D – SKRIWARE  Sp z o.o., stając się jednocześnie wyłącznym dystrybutorem marki w Polsce. Do portfolio produktowego Incom Group SA wejdzie pełna gama produktów począwszy od drukarki 3D SKRIWARE 1, poprzez…

x-kom z nowym wiceprezesem

Przemysław Ladra awansował na stanowisko wiceprezesa zarządu x-kom. W nowej roli będzie odpowiadał m.in. za zakupy, sprzedaż, produkcję, wsparcie techniczne, marketing oraz strategię spółek należących do x-kom. Nowo powołany wiceprezes z x-kom związany jest od 2006 roku. Wcześniej zajmował w firmie m.in. stanowisko: doradcy, product managera, business unit managera oraz sales…

John Visentin nowym CEO Xerox

xerox

Chief executive officer Xerox został John Visentin. Jest on jednocześnie wiceprzewodniczącym zarządu firmy. Funkcję prezesa zarządu objął Keith Cozza. John Visentin zastąpił na tym stanowisku Jeffa Jacobsona, poprzedniego prezesa Xerox. Visentin posiada szerokie doświadczenie w branży IT. Przed dołączeniem do Xerox doradzał zarządowi Exela Technologies.…

Nazwa.pl wycofuje z oferty sklepy internetowe

Największy w Polsce rejestrator domen i dostawca usług hostingowych wycofuje z oferty sklepy internetowe. Posunięcie to zaskakuje tym bardziej, że polski rynek e-commerce z roku na rok rośnie, a jego wartość w 2018 roku przekroczy 40 miliardów złotych. Dlaczego nazwa.pl wycofuje się z dostarczania tego typu usług? U podstawy decyzji leżą…

Monitorowanie doświadczeń użytkownika – nowy cel szefów IT

Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie wartość 5.6 miliardów dolarów, rosnąc w tempie ok. 10 proc. na rok. Wzrosty napędza przede wszystkim cyfrowa transformacja i związana z nią potrzeba monitorowania doświadczeń użytkowników, w tym przede wszystkim tych korzystających z aplikacji biznesowych.…