Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Ścieżki zakupowe współczesnych konsumentów stają się coraz bardziej kręte. Na ich doświadczenie składa się wiele różnych czynników. By udoskonalić Customer Experience w Twojej firmie, musisz dokładnie przeanalizować wszystkie aspekty, które nie nie wpływają i zoptymalizować te, które wymagają poprawy. Pomoże Ci w tym niezawodne narzędzie – Customer Journey Map. Dowiedz się, jak zrobić z niego dobry użytek.
W Customer Journey chodzi o odtworzenie wszystkich interakcji, do których dochodzi po stronie klienta lub Twojej na każdym etapie ścieżki zakupowej.
Nie jest to jednak sztuka dla sztuki. Celem Customer Journey jest analiza poszczególnych aktywności, a także kompleksowych wrażeń użytkownika danego produktu czy usługi. Zebranie takich danych umożliwia optymalizację jego doświadczeń.
Podstawowym narzędziem, które w tym pomaga, jest Customer Journey Map. To po prostu wizualizacja ścieżki klienta.
Doskonale wiesz, że proces zakupowy składa się z wielu etapów. Aby poprawić doświadczenia swoich klientów, musisz z osobna przyjrzeć się im wszystkim.
Każdą aktywność na drodze klienta do zakupu powinieneś przeanalizować pod kątem:
Wiesz już, co w Customer Journey należy analizować. Pora przejść do tworzenia ścieżki klienta! Cały proces powinien się odbywać w następujący sposób:
Więcej na temat optymalizacji ścieżki zakupowej dowiesz się ze strony digitalmarketing.pl!
Artykuł sponsorowany