Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Ulotki to świetny sposób na reklamowanie produktów lub usług. Jeśli jednak ich treść jest mało interesująca, Twoje działania mogą nie przynieść spodziewanego efektu. Co zrobić, by temu zapobiec? Oto 12 sposobów na to, jak skutecznie przeprowadzić kampanię ulotkową.
Przyciągnięcie uwagi czytelnika nie należy do najłatwiejszych zadań. Dlatego staraj się przekazać tylko najważniejsze informacje. Jeśli klient będzie chciał poznać więcej szczegółów, możesz odesłać go do najbliższego punktu sprzedaży (koniecznie podaj adres) albo zachęcić do odwiedzenia Twojej strony internetowej.
Używaj wypunktowań, tabelek i infografik, aby uporządkować informacje w czytelne fragmenty.
W nagłówku powinien pojawić się główny przekaz w formie, która wymusi uwagę klienta. Powinieneś w nim zawrzeć najważniejszą informację. Czytając nagłówek, odbiorca powinien wyrobić sobie dobre pojęcie o tym, co robisz.
Znajdź sposób, aby opisać, co czyni Cię lepszym od twojej konkurencji. Do przekazania tych informacji dobrze sprawdzi się pogrubiona czcionka.
Przed wysłaniem ulotki do druku powinieneś mieć pewność, że w treści nie ma błędów ortograficznych, interpunkcyjnych czy stylistycznych. Błędnie napisane słowo lub numer telefonu może sprawić, że reklama będzie bezwartościowa. Dodatkowo ulotka z błędami sprawi, że Twoja firma będzie wyglądać nieprofesjonalnie.
Nie pozwól, aby czytelnik był bezczynny. Powiedz mu, aby zamówił produkt lub zalogował się na stronie internetowej. Upewnij się, że klienci wiedzą, że chcesz, aby się z Tobą kontaktowali.
Jeśli oferujesz jakieś promocje lub rabaty, zaznacz to w swojej ulotce. To zachęta dla konsumenta, aby nawiązać kontakt wcześniej niż później.
Wykonaj badania w celu określenia demografii Twoich odbiorców. Treść materiałów reklamowych powinna pasować do upodobań i potrzeb klientów, do których chcesz dotrzeć. Pamiętaj, by nie używać skomplikowanego słownictwa, jeśli twoim targetem nie są tylko sami entuzjaści i znawcy dziedziny, którą się zajmujesz.
Upewnij się, że klient wie, gdzie się znajdujesz i jak się z Tobą skontaktować. Ulotka, na której nie ma danych kontaktowych firmy, jest zupełnie bezwartościowa.
Jeśli zdecydujesz się wykorzystać referencje, wybierz te, które skupiają się na istotnych szczegółach Twojej firmy.
Nazwa Twojej firmy nie może zginąć z natłoku zamieszczonych informacji. Powinna być widoczna na pierwszy rzut oka. Dzięki temu, nawet jeśli odbiorca wyrzuci ulotkę, prawdopodobnie zapamięta nazwę Twojej marki, co może w przyszłości spowodować, że jeszcze do Ciebie powróci.
Język ulotki nie może być zbyt techniczny ani zbyt skoncentrowany na sprzedaży. Powinien trafiać w gusta klienta i być dla niego zrozumiały. Dlatego zastanów się, czego ty, jako konsument, oczekiwałbyś od materiałów reklamowych innej firmy. Przekazuj informacje w sposób prosty i praktyczny.
Artykuł sponsorowany