Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Jeżeli obsługa konsumenta nie kontaktuje się natychmiast ze swoimi konsumentami, to traci natychmiast 90% klientów.
W handlu internetowym, jak wynika z badań, najważniejsza w obsłudze klienta jest natychmiastowa informacja zwrotna na temat sprawy z powodu której kontaktuje się z firmą.
„Ze względu na ten aspekt w 2023 r. rynek asystentów głosowych (voicebotów) wzrośnie aż o 64% porównując rok do roku. Dzięki takim trendom cały rynek internetowy rośnie w zakresie automatyzacji, a automatyzację trzeba stosować, aby rósł biznes.”
Bartosz Malinowski Head of Voicebot Department, APIFONICA
W 2023 r. blisko 70% wszystkich interakcji w handlu internetowym będzie zautomatyzowanych, a stanie się tak, ze względu na wykorzystanie sztucznej inteligencji. Automatyzacja i sztuczna inteligencja bardzo zyskują na popularności.
„W jednym z wdrożeń trzykrotnie zwiększyliśmy pozyskiwaną informację zwrotną z badań satysfakcji klientów właśnie dzięki zastosowaniu voicebotów. Właśnie w ten sposób wszystkie ecommercy mogą rosnąć w siłę, aby skalować się bez zwiększania zatrudnienia.”
B.Malinowski, APIFONICA