Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Odpowiedz sobie na 4 poniższe pytania, a będzie Ci łatwiej prowadzić kolejne kampanie sprzedażowe. Jakie to pytania?
To dość ogólne zagadnienie odnosi się do podstawowych informacji o Twoich klientach. Czy są to kobiety, czy mężczyźni? Ile mają lat? Skąd pochodzą? Takie wiadomości pozwolą Ci dopasować Twoją stronę internetową do sposobu, w jaki myślą. Jeżeli Twoi odbiorcy to w większości ludzie w wieku 18-25, wystosujesz do nich inny komunikat, niż w przypadku osób w wieku 45-60, prawda? Nie inaczej jest z kolorami – panie chętniej zostaną na stronie w jasnych odcieniach, natomiast do panów przemówi raczej konkretna, stanowcza czerń lub granat. A może warto wykorzystać tę wiedzę, aby konstruować jeszcze bardziej spersonalizowane mailingi?
Jeżeli planujesz komunikację wielokanałową, jest to jedno z pierwszych pytań, na które powinieneś sobie odpowiedzieć. Po co inwestować czas i inne zasoby w tworzenie ciekawego contentu na Instagramie, skoro Twoi klienci wcale z niego nie korzystają? A może warto zwrócić się w stronę mniej popularnego Pinteresta albo Snapchata? Zainstaluj się tam, gdzie są Twoi klienci, a na pewno przyciągniesz ich do siebie!
Kiedy dowiesz się, czym interesują się Twoi klienci, zobaczysz prawdziwe morze inspiracji, które pozwoli Ci tworzyć ciekawsze i bardziej angażujące posty na Facebooku i innych portalach społecznościowych. Wiedza o zainteresowaniach Twoich klientów da Ci wiele kontekstów, do których możesz nawiązać, trafiając tym samym w gusta swojej grupy docelowej.
Żyjemy w czasach, które charakteryzują się tym, że każdy z nas prowadzi zupełnie inny tryb życia. Wykonujemy bardzo różne zawody, pracujemy i śpimy w bardzo różnych porach i od dawna nie żyjemy zgodnie z ruchem Słońca. Warto wiedzieć, o której godzinie Twoi klienci najchętniej przeglądają Internet, aby właśnie wtedy wysłać do nich odpowiedni komunikat, np. maila z informacją o promocji. Dzięki temu pomnożysz swoje szanse na konwersję i zwiększenie wartości koszyka danego klienta.
Brzmi przekonująco, prawda? Pewnie jesteś przekonany, że takie informacje są dla Ciebie przydatne, jednak obawiasz się, że ich pozyskiwanie jest czasochłonne, kosztowne i trudne. Nic bardziej mylnego! Dzięki współczesnym technologiom i nowoczesnym systemom CRM, możesz z powodzeniem zautomatyzować ten proces i pozyskiwać znacznie więcej danych, które okażą się pomocne przy konfigurowaniu strony internetowej, tworzeniu newsletterów, a także kreowaniu profili na różnych platformach społecznościowych.