Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Zdobycie wysokiej jakości leadów, poprawa konwersji, zmniejszenie kosztów sprzedaży czy zwiększenie zwrotów z inwestycji to zadania z którymi codziennie przychodzi zmierzyć się działom marketingu i sprzedaży setkom tysięcy firm. Wiedząc, jak wymagające i trudne jest utrzymanie dobrej pozycji oraz ile marnuje się pieniędzy zarówno w procesie pozyskiwania leadów, jak i w ich późniejszej weryfikacji, postanowiliśmy poszukać rozwiązania, które pomogłoby w automatyzacji i usprawnieniu ścieżki do zdobycia danych kontaktowych potencjalnego klienta.
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to niewątpliwie podstawowy element każdej kampanii marketingowej, pozwalający na efektywne wykorzystanie zasobów, co w konsekwencji przekłada się na przychody danej firmy. Mianem lead określany jest po prostu potencjalny klient, który wypełnił stosowny formularz kontaktowy, wysłał zapytanie dotyczące oferty bądź skontaktował się mailowo z firmą. Zdecydowana większość firm pozyskuje leady sprzedażowe z wykorzystaniem formularzy na swoich stronach internetowych, landing page’ach, gdzie ruch w głównej mierze dostarczany jest od zewnętrznych wydawców, sieci reklamowych i domów mediowych. Takie rozwiązanie bez wątpienia umożliwia zebranie dużej ilości danych kontaktowych, co jednak nie decyduje jeszcze o sukcesie. Z uwagi na różne źródła pochodzenia oraz wątpliwą jakość, proces weryfikacji zajmuje zdecydowanie więcej czasu. W takiej sytuacji dodatkowo zwiększają się koszty sprzedaży.
Należy podkreślić, że w rozliczeniach tzw. CPL, oferowanych najczęściej przez sieci reklamowe, trzeba zapłacić za wszystkie dostarczone leady, czyli również za te, które nie mają dla przedsiębiorcy żadnej wartości biznesowej, a podane w nich dane często są błędne. Same dane kontaktowe to informacje, które wymagają przetworzenia. Tymczasem już dziś, dzięki prostym narzędziom można z łatwością weryfikować więcej niż tylko imię, telefon, czy adres e-mail klienta. Z pewnością wykorzystanie takich rozwiązań pozwala znacząco zwiększyć zakres wiedzy o potencjalnym odbiorcy. Szersza perspektywa niewątpliwie stwarza realne możliwości optymalizacji wielu kosztów i procesów biznesowych. Skuteczność kampanii reklamowych i działań realizowanych online zależy przede wszystkim od możliwości i umiejętności wykorzystania zebranych informacji.
Pierwszym krokiem, jaki powinniśmy podjąć w procesie generowania leadów sprzedażowych jest dokładne sprecyzowanie person i określenie ich ról w procesie zakupowym. W takim przypadku jesteśmy w stanie dobrze poznać odbiorcę – będziemy świadomi jego oczekiwań i możemy zaoferować to, czego akurat w tym momencie potrzebuje. Takie informacje z pewnością będą głównym wyznacznikiem w podejmowaniu konkretnych działań i pozwolą na dobranie odpowiedniej drogi komunikacji. Za pomocą innowacyjnej platformy DMSales możesz w łatwy sposób zbudować profil idealnego klienta na podstawie wielu filtrów i tagów. Następnie do tej wybranej grupy odbiorców możesz zrealizować kampanię e-mail, która będzie miała na celu generowanie leadów.
Dzięki skrypcie analitycznym DMSales w dokładny sposób zidentyfikujesz osoby, które mogą być zainteresowane Twoją ofertą i poznasz osoby przebywające na Twojej stronie internetowej. W tym miejscu warto również wspomnieć o algorytmach i maszynowym uczeniu, dzięki którym kampanie realizowane za pomocą platformy DMSales osiągają lepsze wyniki i przynoszą zwrot z inwestycji. Szersza wiedza na temat odbiorców umożliwia skierowanie do nich odpowiedniego przekazu marketingowego, odpowiadającego na ich potrzeby. Na podstawie danych behawioralnych i geo-demograficznych możliwe jest dokładne spersonalizowanie oferty i dotarcie do klientów, na których Ci zależy.
Za pomocą Platformy DMSales wygenerujesz aktualne, zgodne z RODO rekordy, dzięki którym dotrzesz do odbiorców realnie zainteresowanych Twoją ofertą.
Pozyskiwanie leadów sprzedażowych to cel większości działań marketingowych. Celem tego rodzaju kampanii jest zebranie informacji o odbiorcy, a następnie dokładne sprofilowanie oferty. Przeprowadzenie udanej kampanii leadowej i posiadanie wartościowych kontaktów zainteresowanych ofertą może stanowić jedno z najważniejszych źródeł przychodu dla Twojego biznesu, dlatego warto wykorzystać to narzędzie we własnej firmie.
