Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Dziewięciu na dziesięciu pracowników (87%) uznaje, że AI ma do odegrania pozytywną rolę w pomaganiu im w utrzymaniu produktywności, natomiast ośmiu na dziesięciu (81%) preferuje połączenie AI i pracy specjalistów IT – wynika z danych Lenovo.
Nowe globalne badanie[1] ujawnia, że większość z 12 000 badanych pracowników (91%) uważa, że byliby bardziej produktywni, gdyby ich problemy informatyczne w pracy były rozwiązywane szybko i skutecznie. Kolejne 74% twierdzi, że słabe wsparcie IT zmniejszyło ich motywację do pracy. Wyniki wskazują na konieczność wprowadzenia wydajnego i skutecznego systemu wsparcia informatycznego, który będzie w stanie obsłużyć dzisiejszy hybrydowy model pracy.
Respondenci badania widzą kluczowe korzyści płynące z IT napędzanego przez AI w rozwiązywaniu problemów przy minimalnych zakłóceniach ich pracy. Sztuczna Inteligencja może zidentyfikować i rozwiązać problemy związane z IT automatycznie, oraz przy wykorzystaniu wsparcia 24/7 nawet w weekendy i święta.
„W miarę jak miejsca pracy ewoluowały wraz z rozwojem pracy hybrydowej, wsparcie IT dla pracowników stanowiło duże wyzwanie dla wielu organizacji. Wraz ze zwiększającą się dostępnością usług w chmurze, rozwojem cyfrowej transformacji i metaverse, środowiska IT organizacji będą tylko bardziej złożone, więc skuteczne wsparcie IT stanie się jeszcze bardziej kluczowe dla doświadczenia i morali pracowników”
John Stamer, Wiceprezes i Dyrektor Generalny, Global Product Services w Lenovo
Premier Support Plus oferuje usługi, które są niezbędne zarówno dla bieżących potrzeb firm organizujących hybrydowy styl pracy, jak i cyfrowej transformacji w organizacjach, łącząc to, co najlepsze z obu światów – zaawansowaną sztuczną inteligencję dla inteligentniejszych, prewencyjnych usług, a jednocześnie zapewniając pomoc specjalisty tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna, dla bezproblemowego i bezpośredniego wsparcia IT, którego poszukują pracownicy.
Premier Support Plus to najbardziej kompleksowa usługa wsparcia informatycznego na rynku i odpowiedź na potrzeby firm, które chcą być gotowe na przyszłość, oferując właściwe rozwiązanie poprawiające doświadczenie i satysfakcję pracowników, niezbędne do zatrzymania talentów na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku.
Według badania 62% respondentów stwierdziło, że jest zadowolonych z zarządzania przez ich firmę w pracy hybrydowej, ale nadal znaczna część, bo 38% respondentów, uznaje, że jest neutralna lub niezadowolona ze swoich doświadczeń związanych z pracą.
Premier Support Plus został opracowany z myślą o kluczowych problemach przedsiębiorstw i użytkowników końcowych, aby zaoferować najbardziej kompleksową usługę wsparcia i ochrony przed problemami informatycznymi:
„Aktywne działania CIO do napędzania cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa nigdy nie były tak bardzo kluczowe. Działy IT muszą każdego dnia dbać o to, aby pracownicy mieli jak najlepsze doświadczenia z nimi związane. Dlatego oprócz bycia coraz bardziej godnym zaufania partnerem w inteligentnej transformacji, jesteśmy również niezwykle skoncentrowani na dostarczaniu praktycznych innowacji”
Stamer
Misją firmy Lenovo jest zapewnienie organizacjom praktycznej i zrównoważonej technologii, która napędza innowacyjność i gotowość na przyszłość. Niedawno firma Lenovo wprowadziła na rynek serię rozwiązań PC, w tym nowe urządzenia ThinkPad, ThinkCentre i IdeaPad, które mają pomóc użytkownikom w jeszcze efektywniejszym dostosowaniu się do wdrożenia hybrydowych środowisk pracy.
Lenovo Premier Support Plus jest już dostępny. Dowiedz się więcej podczas globalnego wydarzenia wirtualnego 15 marca 2023 roku. Zdobądź informacje na temat tego, jak technologia może zwiększyć doświadczenie pracowników, i zobacz z pierwszej ręki, jak Premier Support Plus może rozwiązać problemy związane ze wsparciem IT. Aby uzyskać więcej informacji i zapisać się, kliknij tutaj.
[1] Globalne badanie przeprowadzone przez YouGov na zlecenie Lenovo, w którym wzięło udział 12 000 pracowników na dziesięciu kluczowych rynkach, w tym w Australii, Brazylii, Chinach kontynentalnych, Niemczech, Hongkongu, Indiach, Japonii, Singapurze, Wielkiej Brytanii i USA, zostało przeprowadzone w dniach 23 lutego – 3 marca 2023 r.