Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Firma Hewlett Packard Enterprise (HPE) ogłosiła zmiany w programie partnerskim HPE Partner Ready. Poszerzają one zakres możliwości we współpracy z HPE, w tym zwiększanie zysków, rozwijanie kompetencji i wyróżnianie się na rynku. Jednym z najistotniejszych elementów jest unikalna oferta HPE GreenLake pozwalająca klientom na pozyskiwanie zasobów IT w modelu as-a-Service od brzegu sieci aż po chmurę i jest już całkowicie dostępna w kanale partnerskim HPE.
Nowy program HPE Partner Ready powstał w oparciu o informacje zwrotne spływające od partnerów. Stabilne i przewidywalne ramy programu, jasny model wynagradzania oraz szybkie możliwości wzrostu kompetencji i biznesu zapewnią bardziej satysfakcjonującą współpracę.
Program HPE Partner Ready na 2020 rok to spersonalizowane podejście do sposobu, w jaki – partner wspólnie z HPE – angażują i wykorzystują swoje zasoby. Takie działanie pozwala optymalnie zaspokajać potrzeby klientów i wspólnie odnosić kolejne sukcesy na rynku. HPE umożliwia partnerom inwestowanie w to, co jest dla nich najważniejsze: w poszukiwanie nowych możliwości biznesowych, przyspieszenie rozwoju istniejącego biznesu lub obie opcje równocześnie. Rozszerzenie programu HPE Partner Ready przynosi partnerom następujące korzyści:
HPE GreenLake to wyjątkowa oferta usługowa, która poprzez połączenie rozwiązań finansowych i technologicznych, zapewnia klientom największą możliwą elastyczność biznesową, kontrolę kosztów i szersze możliwości wyboru w zakresie ich strategii transformacji cyfrowej. Ta unikatowa oferta spotkała się z ogromnym zainteresowaniem na rynku – wybrało ją już 740 klientów na całym świecie. Całkowita wartość kontraktów HPE GreenLake przekracza dzisiaj 3 mld dol.
HPE po raz pierwszy umożliwiło partnerom sprzedaż HPE GreenLake trzy lata temu. Kanał partnerski jest teraz dojrzałym i szybko rozwijającym się ekosystemem, który pomaga HPE we wzroście biznesu w modelu as-a-Service. Przychody HPE GreenLake pochodzące od partnerów wzrosły rok do roku o 275 procent. Obecnie 540 partnerów na całym świecie posiada aktywne umowy sprzedażowe HPE GreenLake.
W celu jeszcze większego przyspieszenia wzrostu w obszarze HPE GreenLake w 2020 roku, HPE zapewni partnerom pełne wsparcie w zakresie zasobów i narzędzi sprzedażowych oraz dodatkowe korzyści wynikające ze sprzedaży w modelu as-a-Service. HPE ułatwi w ten sposób partnerom prowadzenie rozmów z klientami,a także szybkie i łatwe przekonanie ich do rozwiązania HPE GreenLake:
Społeczność HPE Tech Pro to wsparcie techniczne i wzmocnienie możliwości sprzedaży rozwiązań dla całego kanału partnerskiego na całym świecie. Bardziej płynna i interaktywna współpraca w 2020 będzie możliwa dzięki możliwościom szkoleniowym i nowym korzyściom dla uczestników programu. To m.in. najlepsza w swojej klasie certyfikacja, ciągła edukacja w modelu just-in-time, dedykowane wydarzenia oraz specjalne nagrody i wyróżnienia. Społeczność HPE Tech Pro jest teraz dostępna dla wszystkich partnerów – z chwilą ukończenia szkoleń mogą korzystać z zaawansowanych poziomów tego narzędzia.
Uzupełnieniem do szybszego i bardziej przejrzystego procesu przyjmowania nowych partnerów do programu, zautomatyzowanej, i co najważniejsze konkurencyjnej wyceny z uproszczoną rejestracją transakcji, będzie ulepszony, kompleksowy program sprzętu demonstracyjnego HPE. Program otwiera dostęp do pełnego portfolio HPE. W ten sposób zostaną zaspokojone potrzeby partnerów i ich klientów, a transakcje będą realizowane szybciej. Klienci potrzebują czasu na bezpośrednie poznanie oferty HPE przed decyzja o zakupie. Dlatego zaktualizowany program sprzętu demonstracyjnego zapewnia wszystkim partnerom programu HPE Partner Ready zniżki i łatwy dostęp do sprzętu z całego portfolio, zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, oraz za pośrednictwem centrów innowacji HPE.
HPE współpracuje z nami w przemyślany sposób. Nie tylko wtedy, gdy realizujemy większą sprzedaż.Stale próbuje lepiej zrozumieć naszą działalność, wyzwania i potrzeby naszych klientów oraz wartość, jaką im dostarczamy – powiedział James Hardy, dyrektor zarządzający CCS. Dzięki zrozumieniu naszych celów i priorytetów, HPE jest zarówno partnerem, jak i mentorem. Dokonaliśmy radykalnej transformacji możliwości naszej organizacji i wartości dostarczanej w ramach obsługi naszych wspólnych klientów – na brzegu sieci i przy wykorzystaniu ofert usługowych dla hybrydowego IT.