Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Firma Hewlett Packard Enterprise wzmacnia program HPE Partner Ready. To jeden z najstarszych i najlepiej ocenianych programów partnerskich w branży IT. Obecne zmiany idą w kierunku spersonalizowanego podejścia do uczestnictwa w programie i optymalizacji wsparcia dla partnerów handlowych, co w konsekwencji przekłada się na zwiększanie zyskowności i budowanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Program HPE Partner Ready zapewnia partnerom między innymi bezpośredni dostęp do wszystkich najważniejszych narzędzi oraz informacji biznesowych potrzebnych do współpracy z HPE. To również rozbudowane programy szkoleniowe dostosowane do potrzeb partnerów, dostęp do sprzętu demonstracyjnego oraz ekspertów technicznych, atrakcyjne wynagrodzenie i system premii partnerskich. Obecne zmiany to także przyśpieszenie procesu dołączania do programu nowych partnerów.
„Partnerzy to jeden z fundamentów działania HPE, dlatego konsekwentnie inwestujemy w kanał Partnerski. Dzięki tej konsekwencji i przejrzystości w działaniu mamy wielu sprawdzonych i zaufanych Partnerów, którzy pracują z nami od lat. Partnerzy stanowią ważne rozszerzenie naszych własnych zespołów sprzedażowych i technicznych stanowiąc siłę napędową dla wzrostu sprzedaży” – mówi Michał Zajączkowski, Prezes Hewlett Packard Enterprise Polska.
Nowa strategia współpracy z kanałem partnerskim oraz kierunki rozwoju globalnego programu Parter Ready zostały ogłoszone podczas dorocznego Kongresu Partnerów HPE, który odbył się w Łodzi. Wydarzenie otworzyli Michał Zajączkowski, Prezes Hewlett Packard Enterprise Polska oraz Marek Hojda, Indirect Sales Manager HPE Polska. Najlepsi eksperci HPE podczas scenicznego show „I AM AI” zaprezentowali możliwości i korzyści wykorzystania sztucznej inteligencji w rozwiązaniach IT. Nie zabrakło też nowości z zakresu rozwiązań HPE GreenLake, HPE Hybrid IT oraz Aruba Networks, a także szeregu technologii związanej z Internetem rzeczy (IoT). Partnerami merytorycznymi wydarzenia były firmy Commvault i Veeam.
W trakcie kongresu Partnerów HPE odbyła się także uroczysta autoryzacja najwyższy – Platynowy status partnerów – otrzymały firmy: Advatech, Apex IT, Betacom, Eskom, Fast IT, Integrated Solutions, T-Systems.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom partnerów i chcąc docenić ich wkład w rozwój biznesu, podczas wydarzenia przedstawiciele HPE przyznali wyróżnienia za innowacyjne osiągnięcia technologiczne. Wśród wyróżnionych firm znaleźli się:
Całość spotkania zwieńczyła uroczysta gala, podczas której wręczono statuetki najlepszym partnerom oraz dystrybutorom HPE. [pełna lista nominowanych i laureatów w załączniku]. Nagrodę „Dystrybutora Roku 2019”, w wyniku głosowania partnerów handlowych Hewlett Packard Enterprise otrzymała firma Veracomp.
„W czerwcu 2019 r. HPE ogłosiło nowe udoskonalenia programów dla współpracujących z nami Partnerów. Program „Pro” to inicjatywy Sales Pro Community, Marketing Pro Academy oraz Tech Pro Community. Inicjatywy “Pro” to dostęp dla Partnerów do tych samych narzędzi, baz wiedzy i technologii jakich używamy wewnętrznie” – komentuje Marek Hojda, Indirect Sales Managera w HPE Polska. I dodaje – „Jesteśmy przekonani, że zaoferowanie naszym Partnerom takich samych możliwości działania jak naszym własnym pracownikom, stanowi klucz do poprawienia współpracy co w konsekwencji przekłada się na wzrost wspólnej sprzedaży.”
W ramach wzmocnienia programu Partner Ready HPE uruchomiło także nowy program certyfikacji Master ASE Hybrid IT Solution Architect i stale inwestuje w programy szkoleniowe. Certyfikacja obejmuje egzamin podstawowy, do którego przygotowują zajęcia prowadzone przez instruktora, a także wybierane przez kandydatów egzaminy dotyczące poszczególnych rozwiązań, do których przygotowują szkolenia internetowe. Nowe rozwiązania szkoleniowe umożliwiają partnerom określenie tempa własnego rozwoju przy wsparciu HPE i zespołów eksperckich firmy.
„HPE konsekwentnie inwestuje w nowe innowacyjne rozwiązania. Nasz program Partnerski, poprzez system kompensacji, promuje Partnerów sprzedających nowe, innowacyjne rozwiązania, takie jak HPE SimpliVity, HPE Synergy, HPE Primera i HPE Nimble zarówno nowym jak i obecnym klientom” – mówi Marek Hojda. – „Doceniając wartość jaką wnoszą Partnerzy w promocję i sprzedaż tych rozwiązań stwarzamy Partnerom możliwości stałego podnoszenia swoich kompetencji poprzez wybór dedykowanych ścieżek edukacyjnych, certyfikatów a także poprzez dostęp do sprzętu demonstracyjnego” – dodaje.
HPE zapewnia także partnerom możliwość rozwoju sprzedaży w modelu as-a-Service. Zgodnie ze strategią firmy całość oferty produktowej HPE będzie dostępna w modelu as-a-Service do 2022 r. Zmiany, które HPE wprowadza w tym roku, a także planuje wprowadzić w przyszłości skupiają się na tych elementach programu partnerskiego, które zapewnią, że partnerzy będą mogli skutecznie sprzedawać modelu as-a-Service już dzisiaj, a przy tym będą gotowi do wprowadzenia przez HPE całości oferty produktowej w tym modelu.
„HPE jest rynkowym liderem sprzedaży rozwiązań IT w modelu as-a-Service. Oferta HPE GreenLake umożliwia Partnerom dostarczanie szeroko pojętego IT w modelu as-a-Service do naszych wspólnych klientów. Obecnie, globalnie, ponad 500 partnerów aktywnie sprzedaje rozwiązania HPE w modelu HPE GreenLake a w planach mamy kolejne kontrakty. Powoduje to, że jest to najszybciej rozwijająca się część biznesu HPE” – mówi Marek Hojda. – „Sprzedaż w modelu HPE GreenLake, w kanale Partnerskim globalnie wzrosła o ponad 275 proc. rok do roku i oferuje Partnerom kolejną okazję do znacznego zwiększenia zysków, budowania długotrwałych relacji i jeszcze lepszego zaspokajania potrzeb naszych wspólnych klientów. Również na naszym lokalnym rynku obserwujemy wzrost zapytań o możliwość realizacji projektów w modelu as-a-Service. HPE GreenLake to odpowiedź na zmieniające się wymagania klientów na ich drodze transformacji cyfrowej” – podsumowuje.