Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Firma HP Inc. zaprezentowała HP Amplify. To globalny program partnerski zoptymalizowany tak by wspierać dynamiczny rozwój partnerów oraz by zadbać o satysfakcję klientów. HP wskazuje, że zbudowany na jednej, zintegrowanej strukturze, HP Amplify zapewnia możliwości i narzędzia współpracy niezbędne do tego by efektywnie rozwijać biznes w erze cyfrowej transformacji i ewoluujących zachowań zakupowych klientów. Nowy program wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2020 r. dla partnerów handlowych, a w drugiej połowie 2021 r. dla partnerów detalicznych.
HP Amplify ułatwia partnerom dostęp i korzystanie z licznych rozwiązań i pomocy firmy, by w konsekwencji sprostać nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom klientów. Dzięki dwóm odrębnym opcjom – Synergy i Power – HP Amplify zapewnia partnerom elastyczność w inwestowaniu w nowe usługi i możliwości.
Klienci radykalnie zmienili sposób, w jaki wyszukują i kupują technologię oraz w jaki sposób angażują się w życie marki, nabywając więcej produktów i usług za pośrednictwem kanałów cyfrowych, takich jak e-commerce, portale partnerskie i portale sprzedażowe. Jednocześnie, technologia i transformacja cyfrowa postępują w zadziwiającym tempie, podczas gdy modele biznesowe przechodzą z prostych transakcji koncentrujących się na sprzedaży produktów na stosunki bardziej złożone.
Dla całej branży IT, a konkretnie dla channel, oznacza to, że tradycyjny biznes powinien się zmienić. Wraz z wprowadzeniem HP Amplify, HP podejmuje zdecydowane działania, aby wykorzystać zachodzące dookoła zmiany, przygotować partnerów na wyzwania nowej rzeczywistości i zapewnić jeszcze bardziej satysfakcjonującą obsługę klienta.
· Wydajność – Ponieważ tradycyjny model sprzedaży został ulepszony, również tradycyjny model kompensacji channel został zoptymalizowany. Podczas gdy nowy program będzie nadal nagradzał partnerów na podstawie celów i skali działań, HP Amplify oferuje innowacyjny system pomiaru i nagradzania, który uwzględnia wiele strategicznych wysiłków podejmowanych przez partnerów w ramach całościowego procesu sprzedaży, od wielkości rejestracji do średniej wartości sprzedaży i utrzymania projektu.
· Możliwości – Oprócz samych przychodów ze sprzedaży, HP Amplify mierzy sukces w oparciu o nowe możliwości, w tym inwestowanie i doskonalenie umiejętności cyfrowych, możliwości świadczenia usług, handel elektroniczny / omnichannel oraz bezpieczne administrowanie danych. Możliwości zostaną dostosowane do sektorów, w których działają klienci, tworząc bardziej spersonalizowane rozwiązania. HP Amplify nagradza partnerów, którzy inwestują w możliwości e-commerce i obsługę klientów. Im więcej opcji bezpiecznego gromadzenia danych, wprowadzania rozwiązań na rynek, usług i specjalizacji, tym większy dostęp i korzyści dla partnerów.
· Współpraca – Wyposażeni w dodatkową wiedzę i wgląd w preferencje klienta3 wraz z zdolnością do przewidywania i umożliwiania atrakcyjniejszych rozwiązań, partnerzy zyskają większą przewagę konkurencyjną. Dzięki automatycznym aktualizacjom zasobów, zwrotom produktów i całościowej analizie danych, będą w stanie bezproblemowo obsługiwać klientów. Wszystko to przyczyni się do budowania długoletnich relacji między klientami, partnerami i HP – stwierdza Paweł Miszkiewicz, Dyrektor kanału Partnerskiego w HP Inc. Polska.
Partnerom, którzy zdecydują się przyłączyć do tego programu, HP zapewni szkolenie i wsparcie oraz pomoże zidentyfikować potencjalne luki w zakresie celów, które partnerzy chcą uzyskać, a także wskaże odpowiednie wskazówki, jak je osiągnąć. Więcej szczegółów będzie znanych bliżej daty premiery HP Amplify, czyli 1 listopada 2020 r.