Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Nowoczesne technologie stają się coraz bardziej powszechne w naszym otoczeniu. W kontekście tym na szczególną uwagę zasługują rozwiązania digital signage, oferujące zupełnie nowy sposób przekazu informacji. Gdzie więc znajdują one swoje zastosowanie? I dlaczego warto w nie zainwestować?
Digital signage jest systemem, który pozwala prezentować multimedialne treści na cyfrowych wyświetlaczach. To także zestaw fizycznych urządzeń, które umożliwiają ich emitowanie w dowolnym miejscu i czasie. Wszystko to jest natomiast możliwe dzięki specjalistycznemu oprogramowaniu, które służy do przygotowania wspomnianych treści i zarządzania nimi.
Każdy z nas widział na pewno wyświetlacze w centrach handlowych, zachęcające do zakupu jakiegoś produktu lub informujące o promocjach. To właśnie część całego systemu, który skutecznie zastępuje papierową reklamę. Rozwiązania digital signage znajdują też zastosowanie w prezentowaniu informacji i rozrywki. Ogólnie jest więc to systemem, który usprawnia komunikację z klientem – odbiorcą treści.
System digital signage można stosować niemalże wszędzie: w przestrzeni publicznej, obiektach użytku publicznego i prywatnych firmach. Ekrany prezentujące treści mogą być umieszczane zarówno na ulicach, jak i wewnątrz budynków. Ograniczenia w tym zakresie praktycznie nie istnieją. Wszystko zależy od tego, co chcemy przekazać naszym klientom (stałym lub potencjalnym). Gdzie więc można wdrożyć digital signage?
System ten jest skutecznym elementem marketingu, ułatwiającym dotarcie do nowego klienta. Treści wyświetlane na ekranach mogą zmieniać się w zależności od dnia i godziny, dzięki czemu trafiają do konkretnej grupy odbiorców, która przebywa w danym miejscu o danej porze. Digital signage jest więc przekazem docelowym, ukierunkowanym na konkretnego klienta.
Cyfrowy przekaz jest też skuteczniejszy niż konwencjonalne metody. Wzbudza zaciekawienie, pozwala wejść w interakcję oraz zapada w pamięci. Dla odbiorcy przekaz jest jasny, przyjemny i wywołuje pozytywne skojarzenia. Dla osoby, która go natomiast emituje, jest szansą na zdobycie nowych klientów oraz zbudowanie pozytywnej opinii o swojej marce.