Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

ESL Gaming przedłuża swoją biznesową współpracę z Nielsen o trzy lata. Przez ten czas firmy mają wzbogacić standardy badawcze w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami.
Dzięki porozumieniu, ESL Gaming będzie mógł regularnie przedstawiać markom i reklamodawcom z którymi współpracuje, wyceny stworzone w oparciu o wiodącą w branży mediów metodologię Indeksu Jakości (QI) Nielsen. Umożliwia ona dokonywanie wiarygodnych porównań z innymi dyscyplinami e-sportu oraz sportami tradycyjnymi.
– Rozszerzając tę współpracę i obejmując nią więcej wydarzeń, będziemy stale wprowadzać innowacje do naszych ekosystemów i branży. Z ogromną radością będziemy kontynuować dzielenie się wiedzą z obecnymi i przyszłymi partnerami – powiedział Tobias Vogt, Dyrektor ds. Operacji Handlowych w ESL Gaming.
Zakres partnerstwa został poszerzony o możliwość śledzenia większej liczby wydarzeń w danym roku oraz większej liczby prowadzonych transmisji na platformie i kanałach operatora. Współpraca obejmująca łącznie 17 wydarzeń, w tym ESL Pro Tour w CS:GO i Dota 2 ESL Gaming, a także kompletny ekosystem mobilnych e-sportów ESL Gaming, skupia się na czterech głównych obszarach:
– Jesteśmy dumni z tego, że firma ESL uważa Nielsen za wiarygodne źródło oceny jej wszystkich globalnych wydarzeń – powiedział Timo Krueger, Dyrektor ds. Handlowych w pionie E-sportów i Gier w Nielsen Esports. – Nasza ścisła współpraca z ESL, pozwala nam lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed tą firmą oraz zapewniać jej najlepsze i przynoszące największe korzyści dane, związane z oceną jej partnerów i zachowań fanów/konsumentów w szybko rozwijającej się na całym świecie branży rozrywkowej – dodał.
Trwające od 2019 roku porozumienie nadal będzie stanowiło siłę napędową rozwoju standardów badania e-sportu, zapewniając markom współpracującym z ESL Gaming profesjonalne wsparcie w stawianiu pierwszych lub kolejnych kroków w branży sportu elektronicznego.