Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Clicktrans, istniejąca od ponad dekady platforma do zlecenia transportu przesyłek wchodzi na kolejny rynek. Rozwija się już dynamicznie w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech i Hiszpanii. Teraz przyszedł czas na start włoskiej wersji platformy.
Serwis łączy ludzi, którzy potrzebują coś przetransportować ze zweryfikowanymi przewoźnikami, którzy i tak jadą tą samą trasą. Dzięki temu osoba zlecająca transport może zaoszczędzić nawet do 60% kosztów, a przewoźnik zyskuje możliwość dodatkowego zarobku. Obecnie serwis liczy ponad 700 tys. użytkowników. Za pomocą platformy przesyłane są najróżniejsze przesyłki: meble, ładunki na paletach, samochody, a nawet zwierzęta. Można również zlecić przeprowadzkę całych mieszkań. Niejednokrotnie za pomocą Clicktrans transportowane są ładunki, których przewozu nie chcą podjąć się firmy kurierskie z uwagi na nietypowe gabaryty. Clicktrans wypełnia tym samym niszę na rynku transportowym.
Zakładając konto w serwisie zleceniodawca zyskuje dostęp do tysięcy zweryfikowanych przewoźników z całej Europy. Zlecić transport na Clicktrans można na dwa sposoby: wystawić ogłoszenie i czekać na oferty albo skorzystać z automatycznej wyceny i przewoźnika dopasowanego do zlecenia.

Od kilku lat Clicktrans intensywnie rozwija swoją działalność w Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. We wszystkich tych krajach jest spore zapotrzebowanie na tego typu usługi, stąd zainteresowanie zarówno ze strony przewoźników, jak i osób zlecających transport.
– Obserwujemy rozwój Clicktrans w Europie i zdecydowaliśmy, że rynek włoski będzie następnym etapem naszej działalności. – mówi Michał Brzeziński, CEO Clicktrans. – Obecnie ponad 1/3 zleceń transportu na Clicktrans pochodzi od osób spoza Polski a rynek włoski stanowi kolejny krok w celu zwiększania naszego udziału w rynku transportu przesyłek w Europie – dodaje.
Rozwój Clicktrans we Włoszech to też szansa dla polskich przewoźników na zdobycie większej liczby atrakcyjnych zleceń i lepsze zoptymalizowanie swoich tras w transporcie międzynarodowym.
11 lat działalności
700 tys. użytkowników (w tym 81 tys. przewoźników)
5 serwisów
1 670 000 wystawionych przesyłek