Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

W ramach pogłębiającej się współpracy pomiędzy obiema firmami, Cisco ogłasza pierwszą falę integracji swoich rozwiązań z zakresu collaboration z produktami Google. Partnerstwo to wykracza daleko poza zapewnienie kompatybilności rozwiązań do połączeń głosowych, poczty e-mail, wymiany dokumentów czy obsługi klienta. Celem współpracy jest przede wszystkim pomoc użytkownikom w bardziej efektywnym wykonywaniu ich pracy.
Obecnie ponad 3 miliony pracowników obsługi klienta na całym świecie korzysta z oprogramowania Cisco dedykowanego centrom kontaktowym. Rozwiązanie Cisco Customer Journey rozbudowane o Contact Center AI od Google Cloud sprawi, że jakość ich interakcji z klientami będzie najwyższa z możliwych.
Contact Center AI jest prostym, bezpiecznym i elastycznym rozwiązaniem, pozwalającym przedsiębiorstwom o ograniczonej wiedzy z zakresu wykorzystania uczenia maszynowego na wdrożenie sztucznej inteligencji w ich centrach kontaktowych. Rozwiązanie automatycznie dostarcza agentom odpowiednie dokumenty, które pomagają prowadzić rozmowy z klientami. System jednocześnie stale się uczy, aby dostarczać coraz istotniejsze informacje w czasie rzeczywistym.
Kombinacja możliwości AI firmy Google z globalnym zasięgiem technologii Cisco ma szansę znacznie poprawić sposób, w jaki firmy kontaktują się ze swoimi klientami.
Dzięki dodatkowi z G Suite (pakiet aplikacji Google), w najbliższych miesiącach ikona Webex Meetings będzie wyświetlana za każdym razem, kiedy użytkownicy będą planowali spotkanie w Kalendarzu Google. Wybranie tej opcji pozwoli skonfigurować wideokonferencję Webex dla wybranych użytkowników, uwzględniając pokoje, w których ma się odbyć. Inni uczestnicy spotkania mogą następnie wziąć w nim udział, korzystając z terminala wideo Cisco, naciskając duży zielony przycisk „dołącz” lub z poziomu przeglądarki Chrome za pomocą jednego kliknięcia. Nie trzeba pobierać plików ani instalować kont gości. Pomimo tego, że rozwiązania pochodzą od różnych firm, użytkownicy będą mieli wrażenie, jakby od początku zostały one stworzone do wspólnego użytkowania.
Ułatwienie planowania i dołączania do spotkań to tylko jedna z nowych funkcjonalności. Wykorzystanie Google AI do takich czynności, jak transkrypcja, tłumaczenie, podsumowania spotkań i zarządzanie zadaniami sprawi, że to, o czym rozmawiamy stanie się bardziej użyteczne dla wszystkich, niezależnie od tego, czy uczestniczyli w spotkaniu, czy nie.
Dzięki pakietowi Webex Teams Android SDK, programiści mogą łatwo wzbogacić swoje aplikacje na Androida o funkcje współpracy Cisco. Dzięki temu możliwe będzie dodanie spotkania wideo do inteligentnych okularów, aby zaoferować rozmówcom opcję „zobacz, co ja widzę”, która może mieć zastosowanie np. w rozmowie eksperta znajdującego się na lądzie z inżynierem na statku pośrodku oceanu.
Ponieważ użytkownicy coraz częściej wspólnie pracują nad treściami, Cisco i Google testują sposoby na ułatwienie tej pracy. Efektem jest np. możliwość udostępnienia dokumentu, wspólnej pracy na nim i ponownej jego edycji tak wiele razy, jak to tylko potrzebne, bez konieczności zapisu za każdym razem, gdy wprowadzono zmianę. Każdy użytkownik będzie miał zawsze dostęp do aktualnej wersji pliku.