Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Adyen oraz Grupa BMW ogłosili rozszerzenie swojego partnerstwa, które obejmuje nie tylko e-commerce, ale także punkty sprzedaży (POS). Jest to rezultat kilkuletniej, udanej współpracy obu firm w zakresie rozwiązań płatniczych online, której celem było podniesienie jakości doświadczeń zakupowych klientów BMW na całym świecie.
Dotychczas Adyen wspierał globalny e-commerce Grupy BMW w 36 krajach, przetwarzając płatności kartami kredytowymi dla ConnectedDrive Store na rynkach takich jak Europa, Australia, Azja i Ameryka Południowa. Współpraca ta pozwoliła na dostosowanie rozwiązań płatniczych do specyficznych wymagań lokalnych rynków, oferując m.in. preferowane metody płatności, takie jak iDeal w Holandii, TWINT w Szwajcarii czy Swish w Szwecji.
Nowy etap partnerstwa koncentruje się na integracji rozwiązań płatniczych Adyen z ekosystemem BMW w punktach sprzedaży, w tym w prestiżowych lokalizacjach, takich jak BMW Welt i Muzeum BMW w Monachium. Dzięki temu klienci będą mogli korzystać z bezproblemowych, nowoczesnych rozwiązań płatniczych także podczas zakupów stacjonarnych.
BMW i Adyen kontynuują współpracę, dążąc do zapewnienia globalnie spójnych i najwyższej jakości doświadczeń płatniczych, zarówno online, jak i offline, co ma strategiczne znaczenie dla dalszego rozwoju i wzmocnienia pozycji BMW na rynku motoryzacyjnym.