Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Pozycjonowanie stron internetowych i e-commerce, to jeden z najskuteczniejszych i najtańszych sposobów na promocję biznesu w sieci. Poznaj 5 kluczowych korzyści, które niesie ze sobą pozycjonowanie i działania SEO.
Pozycjonowanie stron internetowych to nic innego, jak zwiększenie widoczności Twojej witryny w organicznych (darmowych) wynikach wyszukiwania. Im wyższa pozycja w wyszukiwarce, tym najczęściej większe prawdopodobieństwo, że Twoje miejsce w sieci odwiedzi potencjalny klient.
Idąc za definicją, pozycjonowanie to zbiór praktyk poprawiających pozycję strony internetowej w wyszukiwarkach, na który składają się praktyki SEO (search engine optimization) oraz linkowanie (link building).
SEO to optymalizacja strony internetowej pod kątem jej odbioru przez roboty wyszukiwarek. W skład działań SEO wchodzą m.in.: odpowiedni dobór słów kluczowych i nasycenie nimi treści strony, content marketing, optymalizacja struktury strony, jej aspektów technicznych, metadanych, szybkości ładowania oraz wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Linkowanie to pozyskiwanie wartościowych odnośników do Twojej strony internetowej na portalach zewnętrznych. Muszą one być bezpośrednio powiązane tematycznie z Twoim biznesem i wykazywać się wiarygodnością w oczach robotów Google.
SEO i linkowanie to jedne z najstarszych, a jednocześnie wciąż najefektywniejszych metod promocji w sieci. Zalety pozycjonowania można mnożyć w nieskończoność, ale w tym miejscu warto wymienić 5 kluczowych korzyści, które niesie pozycjonowanie dla Twojego biznesu.
Jak wspomniane zostało powyżej, im lepsza pozycja Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania na najistotniejsze dla Twojego biznesu frazy, tym więcej użytkowników będzie skłonnych kliknąć w odnośnik i do niej przejść. Jeżeli dodatkowo opatrzysz swój content zachęcającym, zoptymalizowanym tytułem i opisem, to wzrost ruchu na stronie jest niemal pewny.
Im częściej adres Twojej witryny i nazwa firmy pojawią się przed oczami użytkowników wpisujących w Google zapytania związane z Twoją działalnością, tym wyższa będzie rozpoznawalność Twojego biznesu w sieci. Co więcej! Internauci ufają temu, co widzą na pierwszych stronach wyników wyszukiwania, przez co zbudujesz obraz swojej marki, jako specjalisty w danej branży.
Nieważne, czy Twoja firma działa na rynku lokalnym, czy globalnym. Pozycjonowanie to skuteczna metoda promocji dla każdego biznesu, szczególnie gdy prowadzone jest w systematyczny, przemyślany sposób. Wymaga to czasu, wiedzy i doświadczenia, dlatego często dobrym rozwiązaniem jest zdecydowanie się na pomoc agencji SEO.
Dzięki pozycjonowaniu odpowiesz na już istniejącą potrzebę potencjalnego klienta, który trafi wprost na Twoją stronę internetową i będzie miał okazję zapoznać się z ofertą firmy. Co za tym idzie, pozycjonowanie skutecznie i systematycznie sprowadzać będzie do Ciebie odbiorców Twoich produktów lub usług. Skutek? Wzrost klientów i dynamiczny rozwój firmy!
Pozycjonowanie strony internetowej sprawi, że zabierzesz miejsce w wynikach wyszukiwania Google swojej konkurencji. Efekt jest prosty – im więcej użytkowników trafi do Twojej witryny, tym najprawdopodobniej mniej odwiedzi stronę biznesowego rywala.
Pozycjonowanie charakteryzuje się wysokim wskaźnikiem ROI (revenue over investment), czyli zwrotu z inwestycji w promocję. Efektem pozycjonowania jest bowiem trafienie do użytkowników, którzy już są zainteresowani Twoimi produktami lub usługami, a dodatkowo nie płacisz za każdorazowe przejście do swojej strony, jak ma to miejsce w przypadku reklam.
Jak już widzisz, pozycjonowanie strony internetowej może przynieść wymierne korzyści dla Twojego biznesu. Warto już dzisiaj zatroszczyć się o SEO i linkowanie, aby już niebawem cieszyć się ze wzrostu ruchu na stronie i rosnącej liczby klientów!
Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu: