Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Jednym z kluczowych aspektów skutecznego formularza zapisu do newslettera jest miejsce, w którym go umieścisz. Aby odwiedzający Twoją stronę klient mógł się do niego zapisać, musi go przecież zauważyć! Które miejsce na Twojej stronie będzie najlepsze?
Szukasz innych skutecznych lokalizacji dla formularza zapisu? Wypróbuj także:

Świadomi klienci (a jest ich coraz więcej) zdają sobie sprawę, że ich adres e-mail jest dla sprzedawcy cennym nabytkiem, dlatego nie będą chcieli podać go bez powodu. Aby zachęcić swoich czytelników do zapisu na newsletter, daj im ku temu powód! Zaoferuj kod rabatowy na kolejne zakupy albo profesjonalny e-book lub darmowy kurs, dzięki którym dowiedzą się czegoś wartościowego.
Jeżeli korzystasz z jednego z narzędzi do e-mail marketingu, umożliwiającego Ci personalizację treści newslettera, możesz ulec pokusie, aby prosić klientów o zbyt dużą ilość danych, co miałoby Ci pomóc w dopasowywaniu treści newslettera do ich osobistych preferencji. Nie rób tego w formularzu zapisu – zbyt wiele okienek do wypełnienia skutecznie odstraszy Twoich czytelników. Imię i adres e-mail na tym etapie powinny w zupełności wystarczyć.
Pamiętaj, że lista mailingowa Twoich potencjalnych klientów to potężne narzędzie marketingowe, dlatego warto poświęcić trochę czasu na zbudowanie skutecznego formularza zapisu. Dzięki takiej bazie danych możesz budować pozytywny wizerunek swojej firmy, odpowiadać na potrzeby klienta i tworzyć je, a także kusić go rabatami, dobrą ofertą i ciekawym przekazem. Aby to zadanie stało się łatwiejsze, a proces wysyłania maili był w pełni zautomatyzowany, warto wybrać odpowiednie narzędzie CRM, który usprawni Twoją komunikację z potencjalnymi klientami.
Artykuł powstał przy współpracy z: Edrone