Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Physical Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Ponieważ transformacja cyfrowa zakorzenia się w ekosystemie konsumenckim, firmy muszą rozszerzać i pogłębiać swoje relacje z konsumentami, aby lepiej zrozumieć ich pragnienia, potrzeby i aspiracje.
„Technologia powoduje ogromne zmiany w sposobie, w jaki konsumenci przeżywają swoje życie, a firmy technologiczne, od dostawców sprzętu, przez programistów, dostawców usług i infrastruktury, muszą intensywnie myśleć o tym, jak te zmiany wpłyną na ich przyszłą ofertę” – powiedział Tom Mainelli , wiceprezes grupy. prezes działu urządzeń i badań konsumenckich w IDC. „IDC uważa, że organizacje muszą przedefiniować swoją misję, aby być bardziej istotnym dla jednostki, aby dążyć do pomyślnej przyszłości. To nowe podejście wymaga ponownego przemyślenia modeli operacyjnych firmy i modeli biznesowych międzybranżowych z myślą o lepszym zrozumieniu i umożliwieniu współpracy i współpracy z sąsiednimi firm i branż”.
W tym celu IDC zidentyfikowało 10 trendów technologicznych – plus jedenasty bonus! – które napędzają transformację zachowań i rynków konsumenckich:
Ramy IDC Future Consumer skupiają się na ośmiu segmentach konsumenckich – rozrywce, mieszkalnictwie, podróżach i gastronomii, mobilności osobistej, pieniądzach, zakupach, uczeniu się przez całe życie i dobrym samopoczuciu.
Firma IDC zatrudniła niedawno Franka Gilletta do prowadzenia usługi Future Consumer Agenda. Oprócz ustalenia kierunku programu badawczego Future Consumer, będzie współpracował z analitykami z całego IDC, aby zilustrować, w jaki sposób zmiany w krajobrazie konsumenckim wpłyną na firmy skierowane do konsumentów, dostawców technologii i inne organizacje oraz będą kształtować przyszłe wyniki biznesowe i społeczne. Gillett ma 26-letnie doświadczenie jako analityk branżowy, ostatnio jako wiceprezes i główny analityk w firmie Forrester Research. Ma duże doświadczenie w badaniu, przewidywaniu i doradzaniu w zakresie innowacji opartych na technologii, które napędzają nowe strategie biznesowe, produkty oparte na usługach, zachowania klientów i trendy konsumenckie.
„Cyfrowa transformacja zachodzi w całej gospodarce konsumenckiej, która stanowi dwie trzecie całej globalnej działalności gospodarczej. Ta transformacja tworzy coraz głębsze relacje z konsumentami, powodując zakłócenia i zmiany, które falują na różnych rynkach i w górę łańcuchów dostaw” – powiedział Frank Gilleta, wiceprezesa ds. badań, Future Consumer w IDC. „Aby zrozumieć transformację konsumencką, IDC zastosuje holistyczne podejście, aby wyjść poza technologie i rynki. Przyszłe usługi konsumenckie będą wykorzystywać wspólne ramy skoncentrowane na ośmiu działaniach konsumenckich. używają technologii do przekształcania czynności życiowych”.